İNATÇI BOĞALAR

833 13 3
                                    

İnadınızı bir kırabilsek, her şey daha güzel olacak sanki değil mi? Tamam, senin bildiğin en doğrusu biliyoruz ama arada bir bizi de dinlesen ne olur?

Eskiye bağlılığa Zodyak'ta en çok rastladığımız burç Boğalardır. Yengeç burcu da bu konuda yarışabilir fakat Boğaların işi inada bindirme gibi kötü bir özellikleri olduğu için katiyen yeniliklere kendilerini açmazlar.
Ancaaak, öyle bir etmen vardır ki, Boğaları topyekun yeniliğe yönlendirir: Para. Çünkü bilirler ki, o istedikleri lüks eşyaların ve sonsuz yiyeceklerin anahtarı paradır.
Boğazına en düşkün burç Boğa burcudur. Pek cömert olduğu söylenemez fakat söz konusu yemek olduğu zaman son kuruşuna kadar harcayabilir. Fark etmeden kilo alabilirsiniz, aman dikkat!

Boğa burcu arkadaşlarını çok seven bir burçtur fakat maddiyat onlar için o kadar önemlidir ki, hali vakti yerinde olmayanlarla pek takılmak istemezler.

Boğa tipi çalışmaktan çekinmez. Çalıştığı zaman da sabır ve sebatla çalıştığı için bunun karşılığını bekler. Eğer sizin için çabalayan bir Boğa'ya karşılığını vermediyseniz, onun bu iyiliğini unutsanız iyi olur.
Ama ve lakin, eğer bir Boğa gerçekten değer verirse hiçbir karşılık beklemeden fedakarlığın ağa babasını yapar. Zaten Boğalar sevginin gezegeni Venüs'ten etkilenirler.
İnce düşünceli olmalarına rağmen fikirlerini aynı incelikle dile dökemezler. Sözleri zaman zaman size sert gelebilir. Fakat korkmayın, onlar çok nadir sinirlenen tiplerdir.

Boğaların en fark edilir özelliklerinden biri de kıskançlıklarıdır. Bazen öyle bir hal alır ki, bu gözü dönmüş haline kendisi bile inanamaz.
Boğaların dürüstlükleri ve güvenilirlikleri ise yabana atılacak cinsten değildir. Onlara gönül rahatlığıyla sır verebilir, sabaha kadar dertleşebilirsiniz.

ASTROLOJİ REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin