En çekici burca geldi şimdi sıra. Benim kindar, kuşkucu, kibirli ama bir o kadar da güvenilir, sadık ve sahiplenici dostlarım; sizi seviyoruz. Emin olun seviyoruz ve arkanızdan iş falan çevirmiyoruz. O yüzden lütfen yüzlerimize bakarken içimizi görme çabanızı birazcık azaltın. Tamam bakışlarınız en etkili silahınız ve bir o kadar da sizin insanlar tarafından gizemli olarak görünmenizi sağlıyor ama bu derin bakışlar bazılarımızın iliklerine işleyebiliyor.
Çok derin duyguları olan, hatta kelimenin tam anlamıyla 'yakıcı' duyguları olan insanlarsınız. Bu yüzden güzel duygularınız sizi ve karşınızdakini çok mutlu etse de, bazıları (örn: kıskançlık) iki tarafında hayatını zindana çevirebilir. Üstelik sadece aşk hayatınızda değil, aile ve arkadaşlık ilişkilerinizde de yoğun bir kıskançlık hissine kapılıyorsunuz.
Örneğin bir arkadaşınız sizden başkasıyla ilgilenmeye başlarsa bu bir cinayet sebebi olabilir. Aynı zamanda sevgilinizi/eşinizi gereksiz yere darlayıp, onlardan kuşku duyabilirsiniz. Dikkat edin, bu manasız şüpheleriniz gurur kırıcı olabilir.
İstediğinizi elde etme hırsı bir Koç kadar olmasa da sizde de bulunur. Yeteneğinizin farkındasınız ve hedefe ulaşmak için ne yapmanız gerektiğinin farkındasınız. Sadece yoğun duyguları bir kenara bırakmanız gerekiyor. Gelip geçici şeyler uğruna kendi yolunuzu kapatmamanızı şiddetle tavsiye ederim.
Siz güçlü analiz gücü olan insanlarsınız, birinin kişiliğini çözmeniz için onunla birkaç saat aynı ortamda kalmanız yeterlidir. Bu sayede kime güvenip güvenmeyeceğinizi anlayabilirsiniz. Ama üzücüdür ki, sizin en faydalı yeteneğiniz bir o kadar da başınıza dert açar. Zaman gelir, ailenizden, onların size olan sevgi ve saygısından şüphe duyarsınız.
Sadece güvenmeyi öğrenmeniz ve sırtını bazı kişilere rahatlıkla yaslayabileceğinizi öğrenmeniz gerekiyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTROLOJİ REHBERİ
Non-FictionHerkesin hakkında az çok bilgi sahibi olduğu astrolojiyi, size tüm gerçekleri ve ayrıntılarıyla açıklayan bir rehber arıyorsanız, bu kitabı hemen kütüphanenize ekleyin!