Sevgili Teraziler, sizin kalbiniz, beyniniz tıpkı bir 'terazi' gibi son derece adaletli. Haksızlığa tahammülünüz yok, kendinizi savunma becerisinde nirvanaya ulaşmışsınız. Sizden her konuda hakemlik yapmanız istenebilir, veyahut iki arkadaşınız aralarında yaşanan bir anlaşmazlığı size anlatıp yol göstermenizi isteyebilir. Bu sizin doğruyu yanlışı ayırt edebilme yetiniz sayesindedir.
Yalnız biraz süslü püslüsünüz sanki. Kendinize çok bakarsınız, ilgilenirsiniz, güzelleşmeye/yakışıklı olmaya çalışırsınız. Biraz da lüks düşkünlüğü var tabii. Pahalı hediyeler, lüks eşyalar, marka ürünler sizi cezbedici şeylerin başında yer alır.
Sevgi dolu bir kalbiniz vardır, ayrıca cazibelisiniz de. Ee yöneyiciniz Venüs olunca bu kaçınılmaz bir şey tabii. Birazcık safsınız sanki, bu tabii iyi niyetinizden kaynaklanıyor. Bir insana güvenip severseniz, onun dediği her şeye gözünüze perde inmiş şekilde inanabilirsiniz. Affedicisiniz fakat herkese karşı değil. Dediğim gibi, bir insanı gerçekten sevip, ona güvenmeniz şart.
Erkekleriniz kendini beğenmiş bir yapıda olabilir fakat kadınlarda genelde kibir görülmez. Takıntılı bir şekilde kokoş olabilirsiniz ama aman dikkat edin. Para harcarken har vurup harman savurmayı seversiniz. "Maaşı/harçlığı bir günde yedim, bütün ay ne yapacağım?" sorusunu kendinize sık sık yöneltmek zorunda kalırsınız bu yüzden.
Hırslı bir yapınız yok, aksine yeri geldiğinde kaybederek de bir şeyler öğrenebileceğinizi düşünürsünüz ama bu kimi zaman boş vermişlik derecesine gelebiliyor. Bu yüzden her istediğinizin ayağınıza kendiliğinden gelmeyeceğini öğrenmeniz gerek.
Biraz sorumsuzluk ve dağınıksınız fakat gözünüze bir şey kestirince bu tam tersi olabiliyor. Son derece disiplinli ve azimli olabiliyorsunuz. Yani açıkçası sizin için bir şeyler "uğruna çaba harcamaya, affetmeye, konuşmaya, güvenmeye değdiği" sürece sorun yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTROLOJİ REHBERİ
Non-FictionHerkesin hakkında az çok bilgi sahibi olduğu astrolojiyi, size tüm gerçekleri ve ayrıntılarıyla açıklayan bir rehber arıyorsanız, bu kitabı hemen kütüphanenize ekleyin!