Sabah saat 04.11 olmuştu ve ben de eve gitmek için hazırlanıyordum. O kadar çok yorulmuştum ki beni kış uykusuna yatırmaları gerekiyordu.
Eşyalarımı çantama yerleştirdikten sonra hastaneden çıkıp arabaya doğru yol aldım.
Araba sürmek şuan en son istediğim şeydi.Sokak'a girdikten sonra bir an için tüm hücrelerim sevinmeye başladı.
"Kara göründü!"
Diye bağırdım araba'nın içinde.
Arabayı park ettikten sonra hızlıca inip eve girdim.Koşarak odama çıkıp yatağıma atladım.
"Merlin aşkına, bu hayatta en sevdiğim şey olabilirsin."
Diyerek yatağımı sevmeye başladım. Gerçekten de bu hayatta en çok ama en çok sevdiğim aktivite uyumaktı.
Benim gibi biri hem işine düşkün hem de uykuya düşkün olunca gün sonunda şalterlerim atıyor.Yataktan kalkıp güzel bir duş aldım sonra ise eşyalarımı yerleştirip yatağa girip yattım. Hedefim şuan 5 saat uyumaktı. Eğer ben böyle bir hedef koyuyorsam bilin ki daha fazla uyuyacağım.
Kaderleri birbirine adanmıştı. Halbuki adam'ın aklında böyle bir şey yoktu, o nefret ederdi bu tür şeylerden.
Kendisini buraya getirenler ölmeliydi hayatı hep böyle devam etmişti. Küçükken kendisine bir söz vermişti kardeşini koruyacağına dair ama işe yaramadı, koruyamadı kardeşini.
Hayatının bataklıktan başka hiçbir şey olmadığını düşünen adamla hayatını bir şekilde yoluna koymayı başaracağına inan kadın nasıl tanıştı?
Bir katil ve bir hemşire nasıl tanışabilirdi ki?Herşeyin tesadüf olduğunu düşünüyordu adam haklıydı kim düşünmezdi ki?
Tehlike onun kanında vardı. Bunu herkes bilirdi onun yüzünü görenler çoktan ölmüş olanlardı. İnsanlardan nefret ederdi, kendisinden de nefret ediyordu.
Şuanlık bu kadar yazabildim umarım beğenmişsinizdir. Loveee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP SAVAŞI
Teen FictionBu savaş normal bir savaş değildi. Bu savaş Kalp savaşıydı. Birbirleri için herşeyi göze almaya razı olan iki kişi için yazılmıştı bu hikaye ama tek bir sorun vardı. Biri hemşireyken diğeri katildi. Tek isteği sevdiği kıza bir şey olmadan işine deva...