Nikolai okuldan çıktıktan sonra koşa koşa evine gitmişti.
Fyodor onu öpmüştü.
Sakin kalamıyordu. Sakin kalmayı bile düşünemiyordu.
"Ne yapacağım? Ne yapacağım?" Habire aynı soruyu soruyordu kendine.
"Yarın yüzüne nasıl bakacağım?"
Yaşananlar aklına geldikçe koşuşu hızlanıyordu. Telefonundan bildirim sesi gelince birazda olsun yavaşladı sonrasında yine hızlandı.
Çokta olamazdı bu ama 'ya Fyodor yazmışsa' diye düşünmekten kendini alamamıştı.
En sonunda durdu. Yazdıysa yazmıştı artık. Kim olduğu ne fark ederdi.
Aklından bu şekilde geçirse de kalp ritimleri düşündüğü şeylerle uyumlu atmıyordu. Kalbi sanki göğüs kafesinden fırlayıp gidicek gibiydi.
Telefonunu eli titreye titreye açtı ve mesajlara girdi.
Olmaz dediği şey olmuştu. Olmaz dediği şey başına gelmişti.
Mesaj kısmına girdi, girdiği gibi de telefonunu kapatarak cebine sıkıştırdı.
Biri ona aşık olamazdı. Bu kendisi için imkansız bir şeydi.
O sevilmeyi bile hak etmezdi.
Sevilse bile bir yerden sonra bu kendisine zarar verirdi çünkü alışık değildi sevgiye. [Fyo:Sevgi kim Nikolai?] (Saka)
Kendisi bir yerden sonra yalnızlığa, yalnız hissetmeye, sevilmeyeye alışmıştı.
Yalnızlığına sarılmıştı.
Biri gelip bunu bozamazdı, hakkı yoktu.
Nikolai artık ne düşündüğünü ne düşünmesi gerektiğini bilemiyordu. Düşünceleriyle çelişiyordu.
Bir yanı sevgiye muhtaçken, sevilmek isterken diğer yanı, sevgisizliğin, kimsesizliğin ona iyi geldiğini düşünüyordu.
Karar veremiyordu. Ama kendisine bu denli yakın davranan birini de elinin tersiyle itmek istemiyordu.
Kendisi itemezdi belki ama karşısında ki kişiyi bıktırıp kendisini bırakmasını sağlayabilirdi
"Ne düşünüyorum ben tanrı aşkına?"
Her bir düşüncesini kendi eliyle çürütüyor kuyusunu kazıyor ve içine atıyordu.
Bu kadar düşünce arasında şu anlık tek bildiği evine gitmek istemediğiydi. Zaten düşünceleri onu boğmuştu eve gitseydi duvarlar üstüne üstüne gelecek ve durumunu daha da kötüleştirecekti.
Günün sonunda evine gitmedi Nikolai ve Fyodor da mesajına cevap alamadı.
~~
Çok uykum var o yüzden eğer ki bir kelimeyi bir noktalama işaretini yanlış yere koymuşsam veya koymamışsam çok özür dilerim
Bir süredir bölüm atmadığım için hızlıca bir şeyler yazıp paylaşmak istedim o yüzden güzel olmasını falan beklemiyorum sadece yarına kadar idare etsin diye atıyorum