Birini Buldum

22 0 1
                                    

Kalktığımda belim ağrıyordu. Çatıya çıktım. Gece boyu yağmur yağmıştı. Hava da biraz soğumuştu. Belim ağrıdığı için fazla uyuyamadım. Tam da güneş doğarken uyanmıştım. Çatıda yürüyüp aşağı bakmak için yürüdüm. Bu sokak sakin gözüküyordu. İçeri gidip kapıyı kapattım. Çantadan 2 bisküvi çıkarıp yemeye başladım. Zaten benim hayatımda doğru düzgün yemek yemezdim. Hep abur cubur bişeyler atıştırırdım. Kaybediceğim birşey kalmamıştı. Artık daha cesurdum. Bu kadar acımasız bir dünyada ben de acımasız olmalıydım.

Çantadan bir şişe şu çıkarıp içtim. 3 gündür ne bir insan ne bir insanın kalıntısı vardı bu şehirde. Ama hala insanların yaşadığını umut ediyorum. Tekrar çatıya çıktım sokağa baktım. Sokağın başında bir bisiklet duruyordu. Yürümek bugün bana zor geliyordu. Gidip o bisikleti almalıyım. Ama çok kalabalık bir ölü grubu orda oyalanıyordu. Onları inceledim. Hepsi hayattan bezmiş insanlara benziyorlardı. Onlar da benim gibilerdi.Onları kendimde görüyordum. Ne yapacaklarını bilmeden ordan oraya yürüyorlardı.

O bisikleti bugün alacaktım. Ama daha da kalabalıklaşmaya başladıklarında vazgeçtim. Bisiklet için geç kalmıştım. Biraz daha oyalanırsam burdan çıkmak için de geç kalabilirim. Merdivenlerden hızla indim. Apartman kapısını açıp dışarı çıktım. Bugün yine yakalanmamak için deli gibi koşmak zorunda kalacağım bol bol saat olacaktı. Tabi güvenli bir ev bulamadığım sürece.Bugün nereye gitmeliydim.Şuan yolun en kenarından koşar adım düşünüyorum tabi ki de.

Eve dönmek istesem çok zor. Bir ev bulmak istesem daha da zor. Yolun karşısına geçip köşeden diğer sokağı gözledim. Arkamda ise yavaş yavaş uzaktan gelen ölü grubu eğer biraz daha burda durursam beni fark edeceklerdi. Hemen sağdan dönüp önüme bile bakmadan yolun kenarından koşuyordum. Ayağım birşeye takıldığı gibi yere kapaklanmam bir oldu. Dışımdan "Hay amk" dedim. Nerdeyse 3 gündür doğru dürüst ilk defa dışımdan bağıra bağıra küfür etmiştim. Ayağa kalkıp bir an önce takıldığım şey her neyse ona bildiğim bütün küfürleri sayacaktım.
Ayağa kalktım ve arkamı dönmemle kalp atışlarımın hızlanması bir oldu. Bilmiyorum gerçek olabilir miydi yoksa rüya mıydı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölülerin GünüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin