Merhaba arkadaşlar, ben geldim. Umarım keyifli bir bölüm olur sizin için çünkü benim pek içime sinmedi. Kitap bittiği an düzenlemeleri her türlü yapacağım ama şu an uğraşmak o kadar zor geliyor ki kurguyu yayınlarken, bir kere bile okumadan atıyorum ve bundan dolayı imla kurallarında hata görmeniz çok normal. Neyse keyifli okumalar. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Sizleri seviyorum...
°°°°°°°°°°°°°
SIĞINTI YÜREK🔒🔑🔒
17. BÖLÜM: SIĞINTI YÜREĞİMSİN
°°°°°°°°°°°°°*Gözler, pişmanlığın aynası gibiydi.*
Bölüm şarkısı: Cem Özkan-Olmayacak Bir Hayal
🔒
Bazen denizle çevrili küçük bir sahil kasabasına çekilmek ister insan. Her şeyden uzaklaşmak... kafayı dinlemek... Yalnızlığın, sessizliğin yoldaşı olmak cazip gelir o an. Korkutmaz, gözlerinin ferini bile acıyla boyayan kişiyi. Dalgaların sesini dinlemek acıyı tadan ruhuna merhem olur düşüncesi bu yollara sokar. Tufanlar kopartan yüreğine eşlik eden alev almış ruhu onunla birleşip aklın fırtınasında her yere dağılımış kaynar sularıyla bütün hücreleri yakardı.
Şimdi yandıkları kadar kaçmak istiyorlardı. Bedenleri donuk ancak onun altındaki gerçekler harabeden farksız değildi. Bir müddet yaşanan o saçma sessizlik kadının sayfaları karıştırması ile son buldu. Adam dönüp bakmadı. Suç işlemiş bir cani misali maktula dönüp bakmıyor, bunun yerine kafasına sıkıp bir cinayet daha işleyerek uzak alemlere yol almak istiyordu.
Heja'nın ela gözleri paragraflarda akıp giderken okuduğu bir kaç madde kulaklarında çınladı.
-Aramızda sevgi ve saygı temellerinin yıkılması sebebiyle evlilik birliğimizin temeli sarsılmıştır. İçten içe kopardı kahkahasını. Biz ne ara birbirimizi sevdik de bu sevgi bir noktadan sonra tükenip yıkıldı? Kuruyan dudaklarını yalayıp diğer maddeye geçti.
-Boşanma durumunda şu an ikamet edilen evin davalı eşe verilmesine ve evlilik süreci içinde davacının kazandığı mali tutarın tamamının tazminat olarak verilmesine anlaşmalı olarak karar verilmiştir.
"Bu ne şimdi?" diye tıslayarak adama döndü. Gözleri öfkeyle büyümüş nefesleri sıkılaşmıştı. Kağıdı kaldırıp salladı. "Bu saçma salak maddelerde neyin nesi oluyor?"
"Sesinin ayarına dikkat et!" diye uyaran adam da kadın kadar öfkeliydi. "Hangisinden bahsediyorsun?" Ayağa kalkıp kadının karşısına dikildi. Ona tepeden baktı ama Heja'nın öyle bir ifadesi vardı ki tam tersiydi oldukları durum. Ardil kendini hiçten ibaret hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINTI YÜREK (TAMAMLANDI)
Teen FictionBir ağıt ne kadar acı olabilirdi? Bir yürek kaç darbeyle başedebilirdi? Bir beden hangi yangına körükle gidebilirdi? Bir kadın kaç farklı yerden kanatılabilirdi? Yüreği acıyla harmanlanmış bir kadın Midyat'ın tozlanmış sokaklarında büyüyüp kaderin k...