Herkese merhaba, beni çok zorlayan bir bölümle geldim. Umarım seversiniz. Yorum ve oylarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
°°°°°°°°°°°°°°°°
SIĞINTI YÜREK🔒🔑🔒
26.BÖLÜM: EN ACI VEDA
°°°°°°°°°°°°°°°°*Ölüm, ardında anıların soluk izlerini bırakırken, geriye kalan... sadece tarifsiz bir boşluğun kucağında yankılanan sessiz bir vedadır.*
Bölüm şarkısı: Barış Diri-Derinden
🔒
"Heyecanlı mısın?" diye sorarak yanında oturup, Ariya'yı kucağına almış elindeki oyuncağın kopmuş parçasını takmaya çalışan kocasını dikkatle izlerken, bir yandan da gülümsemesine mani olamıyordu. İçi karşısındaki görüntünün güzelliğiyle tereyağı misali erirken, hayranlığını gizleyemeyen elaları istifini bozmuyordu.
"Evet." Başını sallarken, karısına kısa bir bakış atıp parçayı yerine sabitleyerek, tekrardan küçük kızın eline verdiğinde onun az önce duş aldığı için hâlâ nemli olan saçlarına yumuşak bir öpücük bıraktı. "Kardeşim baba oluyor," dediğinde mavileri ışığını yayıyordu.
Dün yaşanan karmaşadan sonra, en son kendisinin öğrendiği haberi sindirmeye çalışırken, yaşadığı duygu karman çormandı. Bir zamanlar beraber oyunlar oynadığı Boran, baba oluyordu ve Ardil bunun için gururla göğsünü kabartıyordu.
"Nasıl bir duygu peki?" Dudaklarını yaladı. "Yani, amca olmak."
"Ben zaten amcayım," dediğinde kucağındaki Ariya başını kaldırmış kocaman ela gözleriyle ona tatlı tatlı bakmıştı. Bundan sebeple de dudağının kenarı ustalıkla kıvrılmıştı.
"Boran daha farklı olmalı."
"Tabi, onun baba olması bende daha farklı duygular uyandırıyor." Çenesini kaşırken, burun kanatlarını genişleten bir nefes aldı.
Kadın, gülümsemesini daha fazla tutamayarak, "O zaman ne hissettiğini anlat bakalım," diye üsteledi. Gözleri, kocasının yüzündeki duygusal ifadeyi görmekten mutlu bir şekilde parladı.
Ardil, bir an duraksayıp derin bir nefes aldı. "Sanki içimde bir yerlerde, bir dönüm noktası yaşıyorum," dedi yavaşça. "Boran'ın baba olacak olması, geçmişimizi, o eski günleri anımsatıyor. Birlikte büyüdüğümüz zamanları, çocukken hayalini bile kurmadığımız anıları... Ama şimdi, o baba olacak ve ben de amca olmanın ötesinde, ona bu yeni yolculukta destek olmanın gururunu taşıyacağım."
Kadın, onun bu içten sözleri karşısında hafifçe başını eğerek, "İkiz gibi büyüdünüz... Şimdi kendi yolunuzda devam ediyorsunuz ama o bağ hiç kopmadı," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINTI YÜREK (TAMAMLANDI)
RomanceBir ağıt ne kadar acı olabilirdi? Bir yürek kaç darbeyle başedebilirdi? Bir beden hangi yangına körükle gidebilirdi? Bir kadın kaç farklı yerden kanatılabilirdi? Yüreği acıyla harmanlanmış bir kadın Midyat'ın tozlanmış sokaklarında büyüyüp kaderin k...