Herkese merhaba, ben geldim... Yazdığım en uzun bölüm oldu. Keyifli okumalarınız olsun. Sizleri seviyorum. Paragraf arası yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Öpüldünüz.
°°°°°°°°°°°°°°
SIĞINTI YÜREK🔒🔑🔒
25. BÖLÜM: İÇSEL ÇÖKÜŞ
°°°°°°°°°°°°°°*Bazen de, zihnin karmaşasından kurtulmak, düşünceleri rüzgara bırakıp dinginliğe sığınmakla oluyordu...*
Bölüm şarkısı: Merve Deniz-Bi' Yanımdan Herkes Korkmuş
Aylar sonra,
Bir zamanlar, acı dolu geçmişinin gölgesinde yaşamını sürdüren bir kadın vardı. Adı Heja'ydı. Çocukluğunda, ailesinin sıcak kucağından koparılarak hayata karşı tek başına savaşmak zorunda kalmıştı. Anne ve babasını bir kazada kaybetmiş, küçücük yaşında yetim ve öksüz kalmıştı. Yalnızlığın ağır yükü omuzlarına binmişken, hayat onu daha da zorlu bir yola sürüklemişti.
Genç yaşta, anne olarak, sevmediği bir adamla evlenmek zorunda bırakılmıştı. Bu adam, yalancı ve duygusuz biriydi. Heja, ne kadar çabalasa da onu sevememişti. Kalbinde derin bir boşluk oluşmuş geceleri, uykuya dalmadan önce gözyaşları yastığına karışırken, annesinin sıcak gülümsemesini hatırlayıp durmuştu. Yaşadığı bu zorunlu evlilik, onun ruhunda derin yaralar açmıştı.
Yıllar geçtikçe, kocası ve ailesini kötü hatırlanacak bir ölümle öbür tarafa uğurlarken, tek damla dökmemişti. Heja, bir yandan özgürlüğünün kapılarını araladığını hissederken, diğer yandan kendini yeni bir zorunluluğun pençesinde bulmuştu. Kocası Miran'ın kuzeni Ardil ile evlenmek zorunda kalmıştı. Ardil, ilk başta ona karşı sert ve anlayışsızdı. Evlilikleri, soğuk bir savaştan farksızdı. Her ikisi de kendi yaralarını saramıyordu.
Ancak zamanla, birbirlerinin acılarını ve kırgınlıklarını anlamaya başlamışlardı. Ardil'in içindeki yumuşak kalbi keşfeden Heja, ona karşı olan önyargılarından sıyrılmış, adam de Heja'nın yaşadığı zorlukları gördükçe ona karşı daha şefkatli davranmaya başlamıştı. Her geçen günle, aralarındaki duvarlar yavaş yavaş yıkılmış, birbirlerine duydukları güven ve anlayış, yerini derin bir aşka bırakmıştı.
Heja, yıllarca hasret kaldığı sevginin Ardil'in kollarında olduğunu anladı. Ardil de Heja'nın içindeki güzellikleri keşfettikçe ona aşık oldu. Artık birbirlerine sadece eş değil, aynı zamanda hayatlarının en büyük destekçisi olmuşlardı. Geçmişin acıları, yerini huzur ve mutluluğa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINTI YÜREK (TAMAMLANDI)
Teen FictionBir ağıt ne kadar acı olabilirdi? Bir yürek kaç darbeyle başedebilirdi? Bir beden hangi yangına körükle gidebilirdi? Bir kadın kaç farklı yerden kanatılabilirdi? Yüreği acıyla harmanlanmış bir kadın Midyat'ın tozlanmış sokaklarında büyüyüp kaderin k...