Bodrum

426 23 171
                                    

  Colette her zaman olduğu gibi okula gelmiş ve sırasında günlüğü karalıyordu. Dersin başlamasına yarım saat olduğu için iyice sıkılmıştı. "Zaman geçti mi?" diye her dakika saate bakıyordu.

  Edgar sınıfına ayağını bastı. Etrafa biraz bakındı. Colettei arıyordu. Camın kenarındaki sırasına baktı, Colettei gördü ve yanına geldi. Önünde duran sıraya oturmadam ve Colette ile konuşmaya başladı.

Edgar
"Çok sıkılmışa benziyorsun"

Colette
"Öyle çünkü ! Zaman geçmiyor !"

Edgar
"Benim bir fikrim var, dışarı çıkalım hadi ! "

  Edgar colettein elini tuttu ve koşarak sınıftan çıktılar. Colette, şaşırmış bir şekilde edgara baktıktan sonra bakışlarını normale çevirdi.

  Bahçeye çıktılar, boş bir banka oturdular. Edgar tekrar ayağa kalktı ve Colettein karşısına geçti. Colette, kollarını bağlamış meraklı bir bakışla Edgara bakıyordu. Oda bu merakı fark ettiği için konuşmaya başlaması gerektiğini anlamıştı.

Edgar
"Ne kadar süredir arkadaşız.. Ama birbirimizin hobilerini bile bilmiyoruz ?"

Colette
"Ee"

Edgar
"Ee'si mi var ! Birbirimizi doğru dürüst tanıyalım diyorum. Sen başla"

Colette
"Pekalaaa... Adımı zaten biliyorsun, 18 yaşıma gireceğim, günlük tutmayı ve resim çizmeyi severim, temas sevmem, umh.. karanlıktan korkarım.."

Edgar
"Oha sen mi ?! Hiç karanlıktan korkacak gibi durmuyorsun "

Colette "Artık sen söyleyecek misin?" bakışını, Edgar üzerinde hissetti.

Edgar
"Neyse ben başlayayım, 18 yaşındayım bende, oje sürmeyi severim, -aşko edgo- genel aktiviteleri falan severim işte ! "

Colette, ayağa kalktı. İkiside beraber yürümeye başlamışlardı. Colettein aklında bir soru vardı bunu da sormak istiyordu.

Colette
"Edgar, uuuummmmmm, gruba ilk alındığımda neden bana öyle davranıyordun ?"

Edgar coletteye doğru döndü.

Edgar
"Sinie bozucu biri olduğunu düşünmüştüm."

Colette, Edgara tek kaşını kaldırarak bir bakış attı. İkiside gülüyordu, sadece bir proje arkadaşıyken, şimdi en iyi arkadaş gibilerdi.

İkili konuşmasına devam ederken, ders zili çaldı. 

***

"*bir çubuk adam resmi" edgar ♡ "başka bir çubuk adam resmi" colette"

Colette hocanın verdiği soruları çözmüş ve günlüğüne bir şeyler karalıyordu. Karaladığı bu şey, her ne kadar hoşuna gitsede, birinin görmesinden oluşan korku yüzünden resmi sildi. Sadece kalp kalmıştı.

"                                              ♡ "

 
***

-okulda yazacak bir şey aklıma gelmiyor-

  Son teneffüs zili duyulmuştu. Sonunda okulun bitmesine 1 saat kalmış, evlerine gidebileceklerdi. Colette, edgarın sırasına geldi. Karşısına oturdu.

Colette
"Yarın kütüphanede buluşalım mı ? Hem işimde var kütüphanede "

Edgar
"Olur bana fark etmez ! "

Invisible Love ☆ colgar / edtte - brawl stars Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin