Sonunda saatlerce beklediği haftasonu gelmişti. Yatağında gevşek bir şekilde otururken, aklına gelmişti. Oturduğu yatağından kalktı ve hazırlanmak için önce lavaboya girdi. Yüzünü yıkadıktan sonra mutfağa indi, kahvaltı yapacaktı.
Dudağını büzerek gevrek kutusuna baktı. Bugün hiç gevrek yemek istemiyordu. Krep yapmayı deneyecekti Edgar. Malzemelerini çıkardı, krep yapmayı pek bildiği söylenemezdi. Bu yüzden internetten tarifine baktı.
Telefonu tezgah ile duvarın bitiştiği yere koydu ve tarif videosunu izleyerek krepini yapmaya başladı. Bu sadece bir krep değildi, aynı zamanda Edgar'ın uzun zaman sonra doğru dürüst kahvaltı yapacaktı.
Sonunda krepini pişirdi ve tabağa koydu. Suyunuda doldurduktan sonra kahvaltısını tepsiye koyup balkona taşıdı. Balkondaki masaya tepsiyi koydu ve kahvaltı yapmak için masaya oturdu.
Yemeğini afiyetle yerken, bir serçe balkona gelmişti. Sanki bugün her şey daha güzeldi. Edgar'da bunun farkındaydı. Kuş balkona konmuşken, Edgar hızlıca kahvaltısını bitirdi.
Güzelce karnını doyurduktan sonra, fazla oyalanmadan üstünü değiştirmek için odasına gitti. Dolabını açtı ve bugün giymek için ayırdığı kıyafetine baktı. Hızlıca giyindi ve kendisine şöyle bir aynada baktı. Harikaydı.
Çalışma masasındaki telefonu aldı ve saate baktı. Daha zamanı vardı. Çantasını aldı ve evden çıktı.
Colette Hazırlanıyor -
Colette, erkenden uyanmış ve kahvaltısını yapmıştı. Sabah sporunuda yaptıktan sonra hazırlanmak için dolabının karşısına geçti. Hemen ayarladığı kıyafetkerini aldı ve giyindi. Kırmızı ona yakışıyordu. Eline telefonunu aldı ve bir selfie çekildi.
Saate baktığında, biraz daha oyalanırsa geç kalacağını fark etti ve evden hızlıca çıktı. Bir sinema salonunda buluşacaklardı. Colette buraya daha önce hiç gitmemişti. Edgar'ın attığı konuma bakarak ilerlemeye başladı.
***
Edgar sinema izleyecekleri yere gelmiş bir büfenin önünde colettei bekliyordu. Sonunda sinema salonunun kapısında bir oynama gerçekleşti. Kırmızı üstü, kot mini eteği ile colette içerdi girdi. Egdar, colettein bu kadar güzel giyinmesini asla beklemiyordu. Karşısında çilek kız vardı sanki.
Edgar, ani gelen utangaçlıkla kafasını sağa sola döndürüyordu. Colette sonunda edgarın yanına gelmişti, şaşkın bir şekilde Edgar'a baktıktan sonra gülümsedi.
Colette
"Biletleri alayım"Edgar, elinde iki tane bileti colette'e göstererek
Edgar
"Aldım bile, ama mısırları sen alabilirsin"Colette gülümsemesini hiç bozmadan yanlarındaki büfeden 2 tane mısır aldı. Mısırı aldıktan sonra, izleyecekleri filmin hangi salonda olduğunu bir görevliyle soru sordular.
Görevli onları yönlendirdikten sonra biletleri vererek sinema salonuna girdiler. Bir drama filmi izleyeceklerdi. İnsanlar bu filmin çok duygusal olduğunu söylüyordu. Ama edgat ile colette bunun sadece filmi övmek için dendiğini düşünüyordu. Daha fazla beklemeden koltuklarına oturdular ve filmin başlamasını beklediler.
***
Film başlamış bitmişti bile. İkisinindr gözleri dolmuştu. Film getçekten dendiği kadar duygusaldı. Birbirlerine baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Invisible Love ☆ colgar / edtte - brawl stars
Fiksi Penggemar[Janet 10B-ağcılar grubuna Colette Adlı Kişiyi Ekledi.] "Sen kimsin?" "Bende kim olduğumu bilmiyorum." -: Brawler Akademisindeki en iyi ve en yaramaz sınıfa düşen Colette, korkusunu yenmeye ve farklı insanlarla tanışmaya çalışır. ☆ 一 Yan Çiftler ♧ ...