"kimse doğru değil"

65 12 12
                                    

Haftasonu idi evde yalnız başıma oturuyordum.Sürekli
birşeyler bulmaya çalışıyordum en sonunda ödevleri yapmaya karar verdim odevleri bitirmiştim aklıma Zeynep'e yazmak geldi.

Evlerimiz yakındı hep topta vardı dışarda biraz voleybol oynardık artık kafamda kararlaştırdım ve Zeynep'e yazdım
-Zeynep bize gelsene
Zeynep telefonla uğraşıyor
olacak ki mesajıma hemen yanıt verdi
-2 dakikaya ordayım bekle
Bende tamam anlamında işaret gönderdim.
-👍
Zeynep gelmişti biraz birşeyler araştırdıktan sonra biraz lafladık.
Zeynep annemle de biraz konuştuktan sonra aşağıya indik oynamaya başladık tüm sıkıntım gitmişti.
Zeynep'e
-iyi ki geldin canım çok sıkılmıştı cumartesiyi böyle geçirdim cumartesini ne yapacağım bakalım
-bende sıkılmıştım ödevleri yaptın mı?
-Evet can sıkıntısından ödevleri bile bitirdim
Saat baya geçmişti.Zeynep
bizde akşam yemeğini yedikten sonra onu yolcu ettim.
Eve geldiğimde telefondan
mesaj geldi heyecanla telefonun yanına gitmiştim ki
mesajı gönderenin bip oldugunu anladım.

Bip bana mevlananın bir sözünü atmıştı;

"İnsanı ateş değil,
Kendi gafleti yakar "

Yazan size her zaman ki gibi aldırmadan yatağa uzandım ama uykum yoktu kalktım ve makas, kağıt ve yapıştırıcı ile biraz uğraştım.Uğraştım dediğime bakmayın elde var sıfır Kadriye bir shorts göndermişti ardından Melisa aradı.Daha doğrusu gruptan aramıştı.

"Melisa kişisi grupta bir arama başlattı"

Annem ve kardeşim evde yoktu misafirlikte idiler bende kendimce spor yapmaya koyuldum.Sporun devamlılığını sürdüremedim ve bi on dakika sonra bıraktım.Televizyonda "Yasak Elma" vardı. Severdim ama o kadarda değil o yüzden telefondan kendime "teenwolf" açtım.İzlerken uyuya kalmış olmalıydımki bi gece yarısı kalktığımda yatağımdaydım.Kafamı yastıktan kaldırıp bi bakındım ve geri yattım.
Pazar sabahı kompozisyon ödevini yaptıktan sonra biraz video izledim ardından buzdolabını biraz kurcaladıktan sonra kızların attığı mesajı gördüm birlikte kurabiye yapmaktan bahsediyorlardi bende tamam diyerek bir arama başlattım.Malzemeleri Kadriye biliyordu bende sakin bir ses tonuyla:

-Kadriye malzemeleri teker teker söylermisin?
Melisa:
-Kadriye hadii
Kadriye:
-2 adet yumurta, bir paket kabartma tozu, 3 su bardağı un,1 şu bardağı yağ ,1paket vanilya

Melisa ve ben aynı anda:

-Yavaş söyle şunu

Diye bağırdık

Kadriye'de bize çekişerek:
-"Kendiniz bakın sizede iyilik yaramıyor "dedi.
Birbirimize bağıra bağıra da olsa kurabiyeleri sonunda yaptık.Konuşmayı bitirdik.

Saab olmuş okula gidiyordum ta ki karşıma köpek çıkana kadar neyse ki yanımda Salık vardı şahsen kendisi köpeklerden hiç korkmaz hem şanslı hemde şanssız günümdeydim yürüyüşüne biraz tempo kazandırdım yoksa okula geç kalacaktım.

Sınıfa adım atar atmaz günaydın sözlerini duyduğum için şaşırdım genellikle biizm sınıf "niye geldin" kelimesini kullanmayı çok severlerdi.
Yerime oturdum kızlar zaten arayı kaynatmışlardı.Okulda bir hadis yarışması olmuştu.Bunun hakkında konuşuyorlardı.Bana gorede onlara göre de birinci olan kişi birinci olmayı pek hak etmemişti.

Melisa
-Yalandan salavat çekmeyi bende biliyordum

Kadriye
-Yani boşuna birinci oldu

Zeynep
-Aynen öyle

Ben
-Kim inandı ki zaten

Sema
-Hoca geldi susun yerinize oturun

Ayşe Nur
-Hocam deyim ve anlamları ile ilgi ödev vermiştiniz.
O ödev bu güne idi de mi?

Sema
-boş boğazlı

Enes
-Allah'ın malı

Medine ve Yağmur
-Ayşe Nur sussana

Ayşe Nur
-hihhh

Meltem Hoca Ayşe Nur'u onaylayarak yerine oturdu tahtaya sınav tarihlerini yazdı ve sınavda çıkacak konular ile ilgili konuştu.
Birinci ders bitmişti.
Cam kenarına oturmuş voleybol oynayanları izliyordum ta ki voleybol topu bizim sınıfın camına çarpana kadar. Voleybol oynayanlar dediğime bakmayın 8/A'nın dersi bedendi.O yüzden sahada
sadece 8'ler vardı.Top cama çarptıktan sonra tedirgin olduğum için voleybol izlemeyi bıraktım.
3.derste bitmişti ve teneffuse çıkmıştık 8'ler sınıflarındaydı daha doğrusu Feruze ve Aysima sınıftaydı.Yanlarına gittik. Klasik bir şekilde Aysima geçen sene onların sınıftan ayrılan Ahmet'i anlatıyordu.Kısacası Ahmet'e platonikti.
Bize kimseye söylemeyin diyordu ama zaten tüm okul biliyordu.
Daha doğrusu Aysima'nin kime aşık olduğu belli değildi.Hergün farklı biirsini söylüyordu.
Sonunda 5.ders gelmişti. Bedendik.Erkwkler futbola kızlar ise voleybola dağılmıştı.
Beden Hocası Ercan Hoca sakince köşesine çekilmişti .
Bziimle alakası yoktu.Kızlarla oyuna başlamak için aldım verdim yaptılar.Aldım verdim Melisa ve Dilara arasındaydı.
Aldım verdimi Dilara yendi ve beni seçti ,Melisa ise kadriyeyi seçmişti.Eşlesme bu şekilde devam etti.Sonunda oyuna başlamıştık.

-Bölüm Bitti-

KEHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin