YAZAR ANLATIMIYLA
Hargreeves kardeşler salonda oturmuş sohbet ediyorlardı. Babaları Reginald,Grace'i salona yollayıp herkesi bahçeye çağırttı.
Hargreeves kardeşler, bahçede merakla babalarını bekliyorlardı.Reginald geldiğinde, Five arkasında kızıl saçlı ve oldukça güzel bir kız olduğunu farketti.
"Bu kız kim ve burda ne işi var" diye geçirdi içinden. Grace'e baktığında onunda birşey bilmediğini anladı ve Reginald'ın konuşmasını bekledi."Evet, hepiniz sizi neden buraya topladığımı merak ediyorsunuzdur"
"Bugün Hargreeves ailesine yeni bir üye katıldı, gelebilirsin number 0(zero)" dediğinde arkasındaki kızıl saçlı kız çekingen bir şekilde yanlarına geldi.
"Siz onunla tanışırsınız" dedikten sonra oradan ayrıldı Reginald.
"Merhaba, Ben Sofia" dediğinde
diğerleri kızı inceliyordu.Klaus hemen kızın yanına gelip kolunu yakaladı ve " Ben Klaus evin en eğlencelisiyimdir" dedi. Sonra kulağına eğilip "Çaktırma ama evdeki tek eğlenceli benim" diye eklediğinde, Sofia ufak bir kahkaha attı ve konuştu "Memnum oldum Klaus ve (kısık sesle) çaktırmam" ikisi birden gülmeye başladığında Ben yanlarına gelip " Hemende kaynaştınız bakıyorum" dedi. Klaus hayla gülerken Sofia Ben'e odaklanmış yüzünü inceliyordu.
"Merhaba Sofia, ben Benjamin ama kısaca Ben diyebilirsin". Sofia hayla Ben'e bakarken dediğini duymamıştı.Klaus onu dürttüğünde kendine geldi ve konuşmaya başladı.
"Kusura bakma dalmışım ne diyordun"
"Ben Benjamin ama sen Ben diye bilirsin demiştim " dedi ve sonra ekledi " Sen iyimisin Sofia" "Evet, iyiyim sadece biraz yorgunum sorduğun için sağol"Grace "Çocuklar, hava soğudu içeri geçelim orada tanışırız" dediğinde hepbirlikte onaylayıp içeri geçtiler...
"Evet tatlım, ben Grace çocuklar genellikle anne der" " Memnun oldum Grace" diyip gülümsedi Sofia.
(Buraları uzatmayacağım hepsiyle tanıştıktan sonraya geçiyorum)"Sofia'cım gel sana odanı göstereyim de dinlen" Sofia Grace'i onayladı ve onu takip etmeye başladı...
Evett, ilk bölümle karşınızdayım. Bölüm biraz kısa oldu farkındayım ama ilk bölümden olaylara başlamak istemedim o yüzden biraz sıkıcı oldu ama ileriki bölümlerde düzelteceğim. Umarım beğenmişsinizdir sonra görüşürüzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero{0}|Five Hargreeves
Ficção Adolescente"KEŞKE HİÇ DOĞMAMIŞ OLSAYDIN!" Dediği şey ile kaskatı kesilmiştim. Herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu, ben ise dolu gözlerim ile hiç birşey söylemeden öylece duruyordum...