Alışverişten dönmüş, eve gelmiştik. Okadar çok yorulmuştumki yatağa uzandığım gibi uyuya kalmıştım. Uyandığımda saat 19.00 olmuştu, üstümü değiştirdim ve hemen aşağıya indim.
(Kıyafetimiz bu, şapka ve çantayı yok sayın jsjsjsj)
Salona girdiğimde herkes oturmuş sohbet ediyordu.
"Selam, Grace nerde?"
"Mutfakta yemek hazırlıyordu"
"Teşekkürler Allison" dedim ve mutfağa ilerlemeye başladım."Anne ben geldim, yardıma ihtiyacın var mı?"
"Ah, hoşgeldin tatlım, gerek yok sen otur ben hallederim"
"Sıkıntı yok. Zaten sıkılıyordum en azından eğlenirim"
"Peki sen nasıl istersen"
"Ne yapmamı istersin, salatayı yapabilirim"
"Tamam ozaman, sen salatayı ve çorbayı hazırla geri kalanını ben hallederim""Peki ben salataya başlayayım" dedim ve salata malzemelerini hazırlamaya başladım.
Salata hazır olduktan sonra buzdolabına koydum ve çorbayı hazırlamaya başladım. Çorbada hazır olunca Grace ile birlikte sofrayı kurmaya başladık.Sofraya en son olarak çatallarıda koyup diğerlerini çağırmaya gittim.
Hayla sohbet ediyorlardı, yemeğin hazır olduğunu söyleyip son dokunuşlarıda yapmak için tekrar mutfağa gittim.Yemekleri yemiş hepbirlikte salonda oturuyorduk. Birden aklıma gelen fikirle gülümsedim.
"Ben çok sıkıldım, filim mi izlesek?"
"İyi olur aslında" Luther'ın cevabıyla elimi çırptım ve ayağa kalktım.
"Peki ozaman, biz kızlar atıştırmalık hazırlayalım sizde filim seçin. Hadi kızlar" diyip mutfağa ilerlemeye başladım. Kızlarda arkamdan geliyordu.
(Bu arada Lila o gece akademide kalıyor karışıklık olmasın yani)"Aslında filim izlemekle çok iyi düşünmüşsün Sofia. Uzun zamandır ailecek zaman geçirmiyorduk"
"Alınma ama Allison sizin aile biraz sıkıcı" cevabım ile herkes gülmeye başladığında bende onlar ile birlikte gülüyordum.Atıştırmalıkları hazırladıktan sonra salona girdik ve filmi izlemeye başladık.
-Yazarın Anlatımıyla-
Filim bittiğinde Ben Sofia'ya soru sormak için ona döndüğünde uyuya kaldığını gördü. Gülümseyip onu kucağına aldı. Sofia kafasını Ben'in omzuna koyup ona sorulduğunda Ben şaşırsada bozuntuya vermedi ve Sofia'nın odasına doğru ilerlemeye başladı.
Odaya girdiklerinde Ben Sofia'yı yatağına yatırdı ve üstünü örtüp ışığıda kapattıktan sonra odadan çıktı.
Herkes filmin sonlarına doğru uykuları geldiği için odalarına çekilmişti. Ben ortalığı toplayıp televizyonu kapattıktan sonra uyumaya odasına gitti.
-Sofia'nın Anlatımıyla-
Uyandığımda odamda olduğumu fark ettim. Buraya nasıl geldiğimi sorguladıktan sonra Ben'in getirdiğini düşünüp yataktan kalktım. Banyoya girip işlerimi hallettikten sonra bakımımızda yapıp çıktım.
Dolabımın önüne geldiğimde kapısını açtım, biraz düşündükten sonra elbise giymeye karar verdim ve günlük yeşil bir elbise seçip giyinmeye başladım.(Bu elbisemi
(Buda saçımız)
Saçımı ve makyajımızda halledip odadan çıktım. Saat daha erken olduğu için kimse uyanmamıştı. Kahve içmek istediğim için mutfağa ilerlemeye başladım.
İçeri girdiğimde Five'ın kahve hazırladığını gördüm ve yanına gittim.
"Günaydın, erkencisin galiba" sesimle birlikte hafif irkilip bana döndü. Gözdevirip tekrar önüne döndüğünde konuşmaya başladı,
"Sanada günaydın" soğuk davranışına karşı kaşlarımı çattım sonra yeni uyandığı için öyledir diye düşünüp kendime kahve yapmaya başladım...Five aradabir bana bakıp duruyor sonra ise tekrar önüne dönüyordu.
"Neden ikidebir bana bakıp duruyorsun Five"
"Ne, sana bakmıyorum sen öyle görüyorsun"
"Bana pek öyle gelmedi ama"
"Bakmıyorum işte hem sen kahveni yapmaya devam etsene"
"Tamam ya bişey demedim" diyip önüme döndüm ve kahvemi yapmaya devam ettim.
Kahvem hazır olunca bardağa doldurdum ve bahçeye çıkıp salıncağa oturdum...Birden yanıma birinin oturmasıyla o tarafa döndüm. Gelenin Allison olduğunu gördüğümde gülümsedim ve tekrar önüme dönüp kahvemden bi yudum aldım.
Güldüğümü gören Allison gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Erkencisin bugün bakıyorum"
"Evet öyle ama tek erkenci ben değilim"
"Five'dan mı bahsediyorsun, o hep erken kalkar"
"Hmm demek öyle. Allison bir soru sorabilirmiyim"
"Tabiki sorabilirsin"
"Five sizede karşı soğuk mu, bana soğuk davranıyor sanki""Merak etme. Five yeni tanıştığı kişilerle pek samimi olmayı sevmez yakında alışır sana"
"Umarım, neyse acıktım ben hadi gel kahvaltı hazırlayalım"
"Olur, bende acıkmıştım zaten hadi gidelim"Allison ile beraber güzel bir kahvaltı hazırlamıştık. Diğerlerde uyanınca hep birlikte kahvaltı yapmaya başladık ama Five kahvaltıya inmemişti. Neden inmediğini sormak istediğimde ise beni terslemişti. Umursamayıp yemeğime döndüm.
Yeni bölüm geldii. Aslında dün atıcaktım ama wattpad'te bi sorun olduğu için atamadım. Neyse Five ve Sofia'nın atışmalarını yazmak için sabırsızlanıyorum. Umarım bölümü beğenmişsinizdir beğendiyseniz oy verebilirmisiniz kitap 120 okumayı geçti ama kimse oy vermiyor. Ozaman yeni bölümde görüşürüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number Zero{0}|Five Hargreeves
Novela Juvenil"KEŞKE HİÇ DOĞMAMIŞ OLSAYDIN!" Dediği şey ile kaskatı kesilmiştim. Herkes şaşkınlıkla bize bakıyordu, ben ise dolu gözlerim ile hiç birşey söylemeden öylece duruyordum...