İletişim ödülüne gelmiştik sıra sıra herkes çıkıyordu. Yapım ekibi sıranın bende olduğunu söyleyince yerime geçtim telefonun açılmasını beklerken heyecandan ölüyordum.
Berkay: Alo.
Aleyna: Beko.
Berkay: Aleyy.
Aleyna: Ya sen be yapıyorsun?
Berkay: Kızım sen asıl ne yapıyorsun? Nasılsın? Nasıl gidiyor?
Aleyna: Güzel gidiyor iyiyim asıl siz iyi misiniz her şeyi anlat Berkay.
Berkay: Hepimiz iyiyiz bir sıkıntı yok, Zuhal ablayla da konuştuk senden önce çok iyiler ben sık sık arıyorum zaten Cansu'da çok iyi sürekli seni izliyor.
Aleyna: Beko çok özlemişim.
Berkay: Kızım senin sesini duydum var ya tüylerim diken diken oldu.
Aleyna: 2021'de beraber mücadele ederken şimdi sen orada ben burada.
Berkay: Sürekli seni izliyorum zaten çok özledim Aley seni.
Aleyna: Keşke bu sene sende olsaydın Beko, sana o kadar ihtiyacım var ki.
Bunu söylerken gözlerim dolmuştu içten söylüyordum.
Berkay: Emin ol bazı anlar bende orada olmak isterdim, sana yapılan haksızlıkları gördükçe burada ben sinirden deliriyorum ama sen süper bir şekilde sakinliğini koruyorsun.
Aleyna: Biraz yıprandım ama iyiyim.
Berkay: Süper gidiyorsun Aleyna performansında günden güne artıyor daha da iyi olacaksın.
Arkamdan gelen gülme seslerine anlam vermemiştim.
Aleyna: Seninle konuşmak o kadar iyi geldi ki bu yaşadıklarımdan sonra.
Berkay: Onlar kendi içlerinde birbirlerini kandırabilirler ama biz dışarıda kimin haklı olduğunu görüyoruz. Aleyna senden tek bir şey isteyeceğim kimseyle samimi olma en yakınım dediğin bile arkandan sallıyor.
Arkamdan sessiz konuşmalar vardı.
Aleyna: Tamamdır aklımda, neyse siz nasılsınız Utku, Alperen iyi mi?
Berkay: Onlarda çok iyi bazı geceler birlikte izliyoruz.
Aleyna: Beko.
Berkay: Efendim?
Aleyna: Şey konusu ne durumda?
Sorduğum kişi Poyrazdı.
Berkay: İçeri mi? Dışarı mı?
Dışarıdan kastı Yasmindi.
Aleyna: İkiside.
Berkay: İçeride ilk zamanlar da olduğu gibi mesela o an fark etmiyorum sonra bir şeyler izleyince fark ediyorum.
Bana baktığını söylüyordu.
Berkay: Dışarısı da aşırı umursamaz diyebilirim.
Aleyna: Tamamdır Bekom ben aldım mesajı.
Dakikam bitmek üzereydi.
Aleyna: Berkay benim kapatmam lazım hepinizi çok öpüyorum kendinize çok iyi bakın.
Berkay: Bende öpüyorum canımın içi kendine dikkat et kimseyi umursamak yok, seviyorum seni.
Telefonu kapattıktan sonra yerime geçtim herkesin suratı allak bullak olmuştu.
Yunus: Arkadaşına süre verilseydi herkesi tek tek patlatırdı.
Aleyna: Öyledir gerçek arkadaşım.
Herkesin konuşması bittikten sonra akşam düello alanına gelmiştik.
Murat: Arkadaşlar hepiniz hoş geldiniz adayları çağırmadan önce kırmızı takımla konuşmak istiyorum iletişimden geldiniz nasıldı Aleyna?
Aleyna: Çok çok iyi geldi dışarıdan ailemin arkadaşlarımın iyi olmasına dair bir bilgi almak bile motivasyonumu arttırdı.
Murat: Sen kiminle konuştun?
Aleyna: 2021'de beraber mücadele ettiğimiz Berkay Yuvakuran yarışmadan sonra çok iyi arkadaşlığımız oldu kendisini de çok özlemişim o yüzden konuşmak iyi geldi.
Murat: Bizden de Berkaya sevgiler diyelim.
Poyrazın gözü bende olduğu için bende ona baktım ama o her zamanki gibi gözlerini kaçırdı.
Murat: Evet arkadaşlar tahminleri alalım sizce kim elenir?
Herkes sıra sıra söylemişti.
Murat: Aleyna?
Aleyna: Açıkçası tamamen gitmesini istediğim için adını söyleyeceğim performansla alakalı değil o yüzden Batuhan demek istiyorum.
Batuhanın dediğim an Poyraz alaylı bir şekilde güldü.
Poyraz: Komik.
Bunu Yasine söylemişti ama ağzını okuyabilmiştim.
Murat: Evet şimdi adaylarımızı alalım.
Adaylar geldikten sonra atışlar seçilmiş düelloya başlanmıştı yerime oturdum ve oradan kalkmayı hiç düşünmüyordum.
Poyraz: Nasıldı yemek yemek?
Arkamdan duyduğum sesle sıçradım bana söylüyor sanmıştım ama önümde ki Emreye söylemişti.
Yunus: Harikaydı kardeşim darısı başına.
Poyraz: Az kaldı sende dikkat et yeme ceza gerçi senin tutanlar var yemezsin ceza.
Son cümleyi göz ucuyla bana bakıp söylemişti.
Yunus: Sağolsunlar.
Oyuna tekrar döndüğümde Yunus Emre'de önümden geçip oyunu izlemeye başladı, Poyraz hala yan tarafımdaydı.
Poyraz: Berkay nasılmış?
Aleyna: İyi.
Oturduğum yerden kalkıp daha uzağa oturdum ne yaptığını sanıyordu bunca kamera çekerken, kız arkadaşını hiç mi düşünmüyordu?
Murat: Böylelikle Özgür'de adını sildiriyor ve mücadelenin adı Bozok-Batuhan oluyor.
Bozok yan takımın benchine gitmişti, Poyrazın taktik verdiğini duyunca şok oldum. Gerçekten Batuhanın gitmesini istiyordu. 2021 tekrar ediyordu bunu konseyde yaşadıkları kavgada fark etmiştim ama bir fark vardı şu an ikisiyle de birer yabancıydım.
Selaaammm bölümün bitmesini bekleyemedim zaten elenen Bozok olur gibime geliyor.
İletişimde Aleyna başka arkadaşıyla konuştu ama ben Berkayı eklemek istedim üzgünüm ama bekosuz bir alpoy kitabı düşünemiyorum.
İletişimde Hilmicemlerin gülmesi iğrençti tam bir reziller umarım en yakın zamanda birbirlerine girerler
Survivora uygun gideceğim ama bazı yerleri değiştireceğim
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🎉🎉