7 (Kıskançlık)

844 42 46
                                    

İletişim Ödülü

Aleyna: Poyraz zorlama.

Bağırmamla birlikte Poyrazın güldüğünü görmüştüm. En son yaşadığımız anlamsız şeyden sonra bir daha konuşmamıştık sadece bakışlarla yakalanıyorduk birbirimize.

Atışa geldiklerinde atamıyor diye bağırmak istesem de sustum zaten dikkat çekiyorduk.

Bayrak Mücadelesi

Yunus: Erman hocam dikişlerim patladı galiba.

Poyraz: Noldu ya?

Poyraz yanımıza gelince gözlerimi kapattım elimle bacağımda anlık temas hissedince tekrar gözlerimi açtım Poyraz elini vurmuştu.

Erman: Dur bi bakalım.

Poyraz: Çok kötü olmuş.

Poyraz anlık bana baktığında onu izlediğimi fark etti.

Aleyna: Beni kan tutuyor ya.

Oradan uzaklaşıp mavi takımın tarafına gittim.

Ogeday: Nolmuş ya?

Aleyna: Dikişleri açıldı.

Ogeday: Parkurda mı açıldı?

Aleyna: Büyük ihtimalle.

Ogeday: Bayrakta olması sıkıntı oldu.

Aleyna: Zaten Poyraz kazandı.

Ogeday: Yunus Emre bayrakta çok heyecan yapıyor sende de var o mesela.

Aleyna: Aslında bireyselde iyiyim ama eşli olunca daha çok strese giriyorum.

Ogeday: Senin parkur hızın tuhaf.

Aleyna: Yavaş mıyım?

Ogeday: Öyle değil mesela bazı parkurlarda neredeyse Sedayla aynı geliyorsun ama ertesi gün bi bakıyorum çok geridesin.

Aleyna: Seda abla gerçekten çok hızlı benimle oynarken ekstra bir hız biniyor ona benden nefret ediyor galiba.

Sedaya bakıp tekrar bana döndü.

Ogeday: Aramızda kalsın ama bende tavırlarını çok saçma buluyorum bazı yerlerde gereksiz çıkış yapıyor.

Aleyna: Hayır bide beni tanıdığı falan da yok ama nedense mavi takımın kızları ekstra bir nefretleri var bana karşı önce Damla şimdi Seda.

Ogeday: Gereksiz tavırlar umursama kendine odaklan açılacağını düşünüyorum.

Poyraz: Ogeday.

Poyraz bana çarpıp Ogedayın yanına geçti.

Poyraz: Ne yapıyorsun?

Ogeday: Aleynayla konuşuyoruz kardeşim.

Poyraz: Ne alakaysa artık.

Ogeday: Yunus nasıl?

Poyraz: Bilmem git bak.

Ogeday: Lan sen yanından geldin.

Poyraz: Tamam sende git bak.

Ogeday: Ya sabır.

Ogeday bana el sallayıp bizim takımın yanına geçti.

Poyraz: Gidiyorum sende peşimden gel.

Her Şeyden UzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin