2. Dokunulmazlık bizim son sayıyı vermemizle bitmişti kazanan mavi takım olmuştu.
Aleyna: Şaka gibi ya.
Ogeday sayesinde kazandıkları ap açık ortadaydı. Mavi takımın benchine baktığımdan Berna gülerek Poyraza bir şeyler anlatıyordu.
Yunus: Bu kadar bakma.
Yunusa cevap vermeyip önüme döndüm kavga ettiği esnada onu tuttum diye barışmış sayılmıyorduk.
Yunus: Küs müyüz?
Aleyna: Konuşmak istemiyorum Emre.
Ondan uzaklaşıp Atakan ve Hilmicemin olduğu yerde oturdum.
Hilmicem: Üzme kendini olabilir böyle şeyler.
Aleyna: En iyi atışımdı ama kaçtı.
Atakan: Olabilir canım sen elinden geleni yaptın.
Mavi takıma göz ucuyla baktığımda Batuhanla göz göze geldik hemen başka tarafa bakmaya başladım. Yaşadığımız son olaylar ikimizin arasını açalı çok uzun zaman olmuştu dostluğumuzu özlemiştim ama yalan bir dostluk olduğu yarışmadan sonra belli oldu.
Nagihan: Hadi toparlanın daha önümüzde dokunulmazlık çok var.
Ayağa kalktım tekrardan oturmak sıkıcı geliyordu.
Atakan: Nereye?
Aleyna: Biraz yürüyeceğim.
Atakan: Bende geleyim.
Çekime ara verdiğimiz için rahattık ekran önünde olmak farklıydı. Atakanla yürürken Poyraz kaşları çatılmış bir şekilde bizi izlemeye başladı.
Atakan: Dediğim gibi açıklama yapmana gerek yok Aley.
Aleyna: Aslında anlatmak iyi gelecek içimde tutmak istemiyorum artık, burada anlattığım tek insansın.
Atakan: Bana güveniyorsun değil mi?
Başımı salladım.
Atakan: Sen anlat bende sana bit şeyler söyleceğim.
Aleyna: Biz Poyrazla aynı sezon yarıştık bildiğin gibi, yarışmadan önce biz arkadaştık.
Derin nefes aldım.
Aleyna: Biraz daha ilerisi olabilir hatta, yarışmada olaylar yaşadık bambaşka birine dönüştü yarışmadan çıktıktan sonra ben her yerden sildim onu çok kırgındım. Ama o pişman oldu peşimden koşmaya başladı ama tavrım net olduğu için o ne kadar direnirse dirensin ben hep karşı çıktım ve pes etti en sonunda.
Beynimi yiyen bu düşünceleri sesli dile getirmek daha zordu.
Aleyna: Biz uzun bir süre görüşmedik tabi onunda hayatına birileri girdi, bir süre aynı etkinliklerde bir araya geldik ama asla konuşmadık. Sonra yarışma başlayınca uzun bir süre konuşmadık ama sürekli bana bakıyor.
Atakan: Sende bakıyorsun ona.
İtiraz edecekken Atakan durdurdu.
Atakan: Sen devam et.
Aleyna: Bir kaç haftadır benimle sürekli diyaloğa giriyor beni kıskanıyor yakınlık kurmaya çalışıyor sevgilisi var bunun yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum ama olmuyor uzak durmuyor.
Atakan: Yada uzak duramıyorsunuz.
Atakan sandığımdan daha çok şey biliyordu.
Aleyna: Ne zaman fark ettin?