Poyraz: Yaso çok özledim aşkım.
Poyraz arkasını döndüğünde kafamı iki yana salladım. İnadından yaptığı o kadar belliydi ki umursamadım. Atakan yanıma oturunca Poyraz'da geldi.
Poyraz: Atakan kusura bakma gerçekten orada bir karışıklık oldu.
Atakan: Hiç sorun değil kardeşim.
Atakanla sarıldılar kendini geri çektiği sırada yine göz göze gelmiştik alayla gülümsedim bir şey demeyip yerine geçti.
Atakan: Hadi gençler hadi asılalım.
En sonunda benim sıram gelmişti Bernayla çıkıyorduk Sedayla çıktığım zaman 1 atış farkla kaybetmiştim.
Murat: Hazır başla.
Parkura hızla başlamıştık Berna öndeydi atışlarda onu yakalamıştım bir atış kaçırınca yan tarafımdan ses geldi.
Poyraz: Hadi Berna atamıyor o.
Bunu duymamla hırslanıp atmaya başladım bir atışım kalmıştı yan tarafa baktığımda Poyraz kazanacağımı anlamış olacak ki yerine oturdu.
Murat: Ve Aleyna kazandı.
Her zaman ki hareketimi yapıp yerime geçtim.
Yunus: Harikaydın Aleyna.
Aleyna: Şu mavi takımın bağırmalarını duydun mu?
Yunus: Poyraz bağırdı sadece.
Aleyna: Bi ara çekici kafasına atacaktım.
İkimizde güldük.
Skor 7-7 olmuştu ve Merve çıkıyordu.
Nefise: Aleyna şunların sesini bastıralım.
Aleyna: Olur.
Yağmur ve Merve atışlara gelince Nefiseyle yere çöküp bağırmaya başladık ama onun daha çok bağırdığı kesindi.
Nefise: BRAVOOOO.
Aleyna: HAYDİ MERVEE ÖNDESİN.
Yunus Emre arkamızdan bağırıyordu bir ara Batuhanla göz göze gelmiştik ve güldüğünü görmüştüm.
Seda: Biri şunları sustursun ya.
Bunu duyan Nefiseyle ben birbirimize bakıp daha çok bağırmaya başladık ve sonunda Merve kazanınca sevinç çığlığı attık.
Hilmicem: Kızlar manipüle önemli de siz ne yaptınız öyle?
Atakan: Ben bir ara sadece Aleyna ve Nefiseyi duydum.
Özgür: O kadar kafaları karıştı ki toplarının yerlerini bile söyleyemedi.
Nefiseyle çak yaptık.
Nagihan: Harikasınız takım.
Eşlilere geçmiştik bizim takımdan Yunus Merve çıkacaktı onlardan ise Poyraz Seda.
Murat: Atışlara ulaştılar.
Atışlara gelince yere çöküp var gücümle bağırmaya başladım boğazım şimdiden ağırmaya başlamıştı.
Aleyna: Poyraz atamayacak devam edin.
Ve yanılmıştım Poyraz son atışını yapıp bana doğru sevinç bağırması yapmıştı.