Düello
Hazır hissetmiyordum kendimi bunun en büyük kanıtı Bernanın 4 olması benimse 1 sayı bile alamamam.
Atakan: Aley kaybedecek hiçbir şeyin yok sakin at.
Aleyna: Strese girdim.
Atakan: Hayır hayır stres yok yapacaksın.
Aleyna: Umarım.
Atakan: Haydi Aley merak etme ben onların sesini susturacağım.
Maalesef desteklere rağmen olmamıştı 5-3 yenilmiştim Bernaya. Kendimi asla hissedemiyordum.
Atakan: Aleyna bir bana bak.
Gözlerim dolmuştu kafamı çevirip Atakana baktım hemen ilerisinde Poyraz vardı onu gördüğümü görünce bakışlarını kaçırdı.
Atakan: Gayet iyi geldin şimdi odaklanman gereken bir finalin kaldı, Aysu rakip bile değil şimdi sakinleş nefesini dinlendir ve gerçek atışına odaklan.
Aleyna: Hissedemiyorum bir türlü olmuyor yani Atakan.
Nagihan'da yanımıza geldi.
Nagihan: Bana bak Aleyna elenip şu mavi takımı mutlu edersen gerçekten çok sinirlenirim.
Atakan: Ağlamana değmez bile boşver ilk turda olmadıysa ikinci tur var bitmiş bir şey yok.
Nagihan: Aysu rakip bile değil o yüzden toparlan kimseyi ağlamanla mutlu etme.
Aleyna: Teşekkür ederim desteğiniz için.
Atakan: Sen biraz nefeslen geleceğim ben yine.
Aleyna: Tamam.
Onlar gidince yere çöktüm biraz sonra yanımda biri durdu kafamı kaldırdığımda Poyraz olduğunu gördüm.
Aleyna: Ne var?
Poyraz: Şaşırdım.
Aleyna: Elenmemi istiyorsun değil mi?
Poyraz: İstiyorum.
Duran göz yaşlarım akmak için tekrar hazırlanmıştı bugün kendimi nedensen çok kötü hissediyordum normalde ilk turdan rahatlıkla çıkacakken bu durumda olmak son kalan moralimi de düşürmüştü.
Aleyna: Git.
Dediğimi umursamayıp yanıma oturdu.
Poyraz: Ama benim tanıdığım Aleyna bu lafımdan sonra kalmak için daha da hırslanır.
Aleyna: Hırslanmak mı? Halimi görmüyor musun?
Poyraz: Görüyorum.
Aleyna: Bok gibiyim şu an.
Poyraz: Bunu kendine yapan sensin hangi atışı seçeceksin?
Aleyna: Halka.
Kahkaha attı.
Poyraz: Elenmek için mi uğraşıyorsun?
Aleyna: Mecburum.
Poyraz: Aptallık etme Aleyna stick atışın daha iyi.
Aleyna: Gitmemi istemiyor musun? Kurtulursun işte.
Poyraz: İstiyorum.
Ayağa kalkıp üstünü silkeledi.