= Ummhh resim .. özellikle kız resmi benim için ayrı bir anlam taşıyor.... Kendimi resimle keşfettim.. duygularımı çizerek ifade etmek hoşuma gidiyor.
12 Ekim
Açelya =" Ailemin bana hazırladığı sürpriz mi ? ... Abim yine benimle dalga geçiyor olmalı."
= Öfkelenmeye başlamıştım .. Nasıl bana böyle bir eşek şakası yapabilir ? O okula kabul edildiğimi nasıl öğrenir ? .. Hızlıca abimin karşıdaki odasına kapıyı hızlıca çalıp daldım.
Hakan= LANN GERİZEKALI SANA GİREBİLİRSİN DEDİĞİMİ HATIRLAMIYORUM .
= Odaya girdim ve meğerse abim arkadaşlarını evimize davet etmiş . Odasında oturuyorlarmış .. VE TABİKİ KİMSE BANA HABER VERMEDİ .
Açelya= Tabiki yine evimize misafir geleceğine dair bir bilgim olmadığı için odana girmemden beni suçlayamazsın.
Kerem = Kardeşin biraz kıt beyinli olmalı.
Açelya = Sen önce aynaya bak sonra konuş "Tabiki bu eşkiya abimin en iyi arkadaşı .. "
Kerem= NE DİYORSUN LAN SEN .
= Kerem koltuktan kalktı ve burnumun ucuna kadar geldi . Ama abim onu geri çekti.
Hakan = AÇELYA ÇIK ... Senin dilin epeyce uzamış .
Açelya = ASIL SEN HADDİNİ AŞTIN .. ODAMA TEHDİT MESAJI BIRAKMAK DA NE DEMEK .
Hakan = ATCAK BAŞKA YALAN BULAMADIN MI ? İŞİM GÜCÜM YOK SENİ Mİ TEHDİT ETCEM .
Kerem = Kardeşin cidden tam ..
Açelya = KAPAT ÇENENİ SANA SORAN OLMADI.
= Bu sefer Kerem bana anlayışla baktı .. Onu tanımasam gurur duyduğunu sanardım ... Ve yine haklıydım bana kahkaha atmaya başladılar. Abimin arkadaşları; Kerem tabiki kahkahayı başlatan kişiydi ondan sonra Mert, Fırat ve Ekrem odayı deli bir kahkaha ile doldurdu.
Hakan = Tamam yeter bu kadar rezillik defol .
= Abim kolumu tutup kapıdan atıcakken. Kolumu çektim ve odadan çıktım.
Açelya = " o yapmadı... Yapsaydı mimiklerinden anlardım .. o yalan söylemek de becerikli değil"
= Abim DVSF de okuyor .. ve aslında Kerem de orada okuyor ve Fırat da ve tabiki Mert ve Ekrem de ..
Mert ve Ekrem abimsiz sakin çocuklardır . Ama abimleyken onları tanımak çok zor . Kerem o gün bizim okuldaydı çünkü yine kız kardeşini almaya gelmiş olmalıydı. Kız kardeşi Alisa benden bir yaş küçük ve o da Begüm hocanın sınıfında . Bu yüzden ikimizde Begüm hocayı yani Begüm'ü tanıyoruz .Açelya = "Belki de birileri benle dalga geçiyor yakında anlarız ... Hatta belki DVSF kabulüm sahtedir biri şakasını ordan başlatmıştır "
~~ saat 20.00 ~~
= Akşam yemeği için abim , Kerem , Fırat, annem ve babam ile yemek yemem lazım. Neden Kerem ve Fırat hala burda anlamıyorum.
Annem = Gel otur Açelya.. sana bir haberimiz var .
Açelya= Bana mı ?
Annem = Evet tatlım hadi gel ..
Açelya = Peki
= Annem yanına oturmamı istedi . Bende onu dinledim ve yanına oturdum .
Annem = Direk konuya gireyim sonra yemeğimizi yeriz .
Babam = önce yemek yeseydi-
Annem = sen karışma.
Açelya= "Dakika bir gol bir noluyoruz yine yaa ufff " Sorun değil nasıl istiyorsanız öyle yapın.
Annem = Sana soran olmadı ki ...... Her neyse yarın seni istemeye geliyorlar hazırlıklarını yapmak için Hanife ablanla gidersin . O sana evden ayrılana kadar hep yardım edicek .
= Sandalyeden kalktım masaya bir yumruk attım .
Açelya = Benden nefret ettiğini biliyorum ama bu kadarı fazla
Annem = KAPAT ÇENENİ VE MASAYA OTUR .
Açelya = HANGİ HADSİZ BENDEN HABERSİZ BENİ İSTEMEYE CÜRRET EDER .
Fırat = DÜZGÜN KONUŞ SENSİN HADSİZ .
Açelya = SANA BİŞİ DİYEN OLMADI
Fırat = LAF ETTİĞİN KİŞİ ABİM . BULA BULA SENİ BULMUŞ AŞIK OLUCAK . TAM GERİZEKALI YA
Hakan = Sakin ol Fırat.. Açelya bilmiyordu onu suçlamamalıyız .
Açelya = AYY SAĞOL YA ... BEN KİMSEYLE EVLENMİYORUM NOKTA
= Tam merdivenlere yöneldim odama doğru gidecekken annem beni geri çekti ve yüzüme sert bir tokat attı. Kendimi yerde buldum .. Bunu beklemiyordum boşluğuma denk gelmişti .
Annem = BURDA KONUYU SADECE BİZ KAPATIRIZ KÜÇÜK HANIM.. EVLENİYORSUN BİTTİ.
= Yüzümü kaldırdım ve Babamın , abimin ve keremin üzgün bakışlarıyla karşılaştım...
Açelya = " cidden üzgün müsünüz ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ön Elemeli
Historia CortaAna karakterin güçlü bir kız olacağı, kendini koruyabileceği ....ama gerçekçi bir şekilde bazı sorunlarla başa çıkamayacağı ....özel bir kişiyle hayatını devam ettiren ÖN ELEMELİ adlı bir hikaye -belkide roman- oluşturmayı denedim.