4. Bölüm - kaçmak için durmak

20 13 22
                                    

Açelya = Ne diyorsun sen ?!

Aydın = Açelya akşam nişanlım olucaksın . Yani şimdiden buna alışman senin için iyi olacak .

Fırat= Bu kıt beyinli bence seni anlamadı . İstersen beynine bilgileri sokalım .

Aydın = YENGENE KARŞI NAZİK OL

Fırat = A-ama abi

Aydın = SEN SUS .. Açelya konuşabilir miyiz ?

Begüm = (kulağına yaklaşır ve fısıldar ) Salla onu kaçalım.

Açelya = Konuşalım.

Aydın = Teşekkür ederim . İstersen bahçeye çıkalım.

Açelya = Tamam .

= Bahçede bir bankta oturduk.

Aydın = Ee nasılsın ?

Açelya = Bu mu yani ? .. ben gidiyorum.

Aydın = Hey hey hey tamam tamam bayan bilmiş.
Nişanımız senden habersiz bir şekilde olsun istemezdim . Ama böyle oldu ve bence anlaşabiliriz . Seni seviyorum ve birlikte gerçekten iyi olucaz . Şimdiden bunu anlasan iyi olur .

Açelya = Ya ne anlatıyorsun Aydın beni tanımıyorsun ve bende seni tanımıyorum ne saçmalıyorsun ?

Aydın = Hayır seni tanıdım . Sen belki beni tanımıyorsun ama ben seni tanıyorum.
Seni küçükken ailenden ben korurdum . Hiç adımı bilmezdin veya kim olduğumu ama o bendim .
Pirage benim flower .

Açelya = NE !?

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒= ℙ𝕚𝕣𝕒𝕘𝕖 𝕓𝕒𝕜 𝕤𝕖𝕟𝕚𝕟 𝕜ö𝕡𝕖ğ𝕚𝕟 𝕓𝕒𝕟𝕒 𝕟𝕒𝕡𝕥î .. (𝕜𝕠𝕝𝕦𝕟𝕕𝕒 î𝕤î𝕣î𝕜 𝕚𝕫𝕚 𝕧𝕒𝕣𝕕î)

𝔸𝕪𝕕î𝕟= 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕓𝕦 𝕟𝕖 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕠𝕝𝕕𝕦 ? .. 𝔹𝕖𝕟 ş𝕚𝕞𝕕𝕚 𝕘ö𝕤𝕥𝕖𝕣𝕚𝕣𝕚𝕞 𝕠𝕟𝕒

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = 𝔻ü𝕟 𝕠𝕝𝕕𝕦 . 𝕂üçü𝕜 𝕓𝕚𝕣 𝕚𝕫 𝕠𝕝𝕕𝕦ğ𝕦 𝕚ç𝕚𝕟 𝕦𝕞𝕦𝕣𝕤𝕒𝕞𝕒𝕕î𝕞 𝕒𝕞𝕒 𝕒𝕟𝕟𝕖𝕞 𝕘ö𝕣𝕕û 𝕧𝕖 𝕓𝕒𝕟𝕒 ç𝕠𝕜 𝕓𝕒ğî𝕣𝕕î . (𝔸𝕣𝕥ı𝕜 𝕒ğ𝕝𝕒𝕞𝕒𝕪𝕒 𝕓𝕒ş𝕝𝕒𝕞îş𝕥î𝕞)

𝔸𝕪𝕕î𝕟= 𝔽𝕝𝕠𝕨𝕖𝕣 𝕓𝕚𝕣 𝕕𝕒𝕙𝕒 𝕓ö𝕪𝕝𝕖 𝕓𝕚𝕣ş𝕖𝕪 𝕠𝕝𝕦𝕣𝕤𝕒 𝕙𝕖𝕞𝕖𝕟 𝕓𝕒𝕟𝕒 𝕤ö𝕪𝕝𝕖 .

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = î𝕞𝕞𝕙

𝔸𝕪𝕕ı𝕟 = 𝔽𝕃𝕆𝕎𝔼ℝ ?!

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = 𝕋𝕒𝕞𝕒𝕞 𝕒𝕞𝕒 𝕜ö𝕡𝕖ğ𝕖 𝕫𝕒𝕣𝕒𝕣 𝕧𝕖𝕣𝕞𝕖 .

𝔸𝕪𝕕î𝕟 = 𝕆𝕝𝕞𝕒𝕫 𝕙𝕖𝕣𝕜𝕖𝕫 𝕔𝕖𝕫𝕒𝕤ı𝕟î ç𝕖𝕜𝕚𝕔𝕖𝕜.

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = 𝔹𝕖𝕟𝕚𝕞 𝕪ü𝕫ü𝕞𝕕𝕖𝕟 𝕠𝕟𝕒 𝕫𝕒𝕣𝕒𝕣 𝕧𝕖𝕣𝕚𝕣𝕤𝕖𝕟 𝕓𝕚𝕣 𝕕𝕒𝕙𝕒 𝕙𝕚ç𝕓𝕚ş𝕚 𝕒𝕟𝕝𝕒𝕥𝕞𝕒𝕞.

𝔸𝕪𝕕î𝕟 = 𝕌𝕌𝔽𝔽 𝕋𝔸𝕄𝔸𝕄.

= 𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 𝕖𝕧𝕖 𝕕ö𝕟𝕕üğü𝕟𝕕𝕖 𝔸𝕪𝕕î𝕟 𝕒𝕕𝕒𝕞𝕝𝕒𝕣î𝕟𝕒 𝕜ö𝕡𝕖ğ𝕖 𝕜𝕒𝕣şı 𝕓𝕚𝕣𝕜𝕒ç 𝕘ü𝕟 𝕜ö𝕥ü 𝕠𝕝𝕞𝕒𝕝𝕒𝕣î𝕟î 𝕠𝕟𝕦𝕟𝕝𝕒 𝕚𝕝𝕘𝕚𝕝𝕖𝕟𝕞𝕖𝕞𝕖𝕝𝕖𝕣𝕚𝕟𝕚 𝕧𝕖 𝕜ö𝕡𝕖𝕜𝕥𝕖𝕟 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕞𝕝𝕦 𝕒𝕕𝕒𝕞î𝕟𝕕𝕒 𝕜ö𝕡𝕖ğ𝕚𝕟 𝕤𝕦ç𝕦 𝕒𝕕î𝕟𝕒 𝕕ö𝕧ü𝕝𝕞𝕖𝕤𝕚𝕟𝕚 𝕤ö𝕪𝕝𝕖𝕕𝕚 .

𝔹𝕦 𝕤î𝕣𝕒𝕕𝕒 𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 9 𝕧𝕖 𝔸𝕪𝕕ı𝕟 14 𝕪𝕒şı𝕟𝕕𝕒𝕪𝕕î.

= Biraz anılar hakkında konuştuktan sonra öyle kaldık.

Açelya = Sonra sen yurt dışına gidince gerçek adını soramadım bile .. daha çok küçüktüm uzun süre seni sormuştum ve yanımda istemiştim.

Aydın = Hiçbir şey benim elimde değildi . Seni bırakmak istememiştim  üzgünüm.... Ama artık hep yanındayım.

Açelya = Yinede sana aşık değilim. Seni hep arkadaşım gördüm.

Aydın = Ama bana aşık olman için herşeyi deneyeceğim.

~~~~~~

= Begümle öğle yemeğini sınıfta yemeye karar verdik .
-Sırf tek kalmak için - ... Konuştuklarımızı ve yeni öğrendiğim bilgileri ona anlattım.

Begüm = Ohaa . Ee akşam geliyorlar.

Açelya = uuff bana ne yaa . Sahte bir nişan takalım çünkü nişan olmazsa ailem beni napar bilmiyorum. Aydın ile konuşucam . Bende DVSF de okuyacağım ve bu nişan sahte olucak . Sadece bir oyun .

Begüm = Sen öyle diyorsan ...

= Kantine bizimkilerin durduğu yere gittik . Aydın bir kızla konuşuyordu . Aslında flört ediyor desek daha doğru. Bu muymuş sevgisi der gibi Begüm'e baktım.

Açelya = Aydın konuşabilir miyiz ?

Aydın = Açelya ?! .. Gördüğün gibi değil biz Melis'le sadece arkadaşız. Ben sa-

Açelya = Bana açıklama yapmana gerek yok . Ben senin hiçbir şeyin değilim.

Aydın = Am-

Melis = Açelya bence gayet açık konuştu.

= Aydın ' a bahçeye gösterdim. Başını salladı.

Hakan = Saçma bişi yapma kardeşim.

Açelya = Aaa kardeşin olduğumu mu hatırladın ??

= Abim yerinden kalkacaktı ama Kerem onu tuttu.

Kerem = Ona en azından bu aralar dokunma .

Hakan = haklısın.. (burnundan soluyordu resmen )

              ... ~~.....~~...

Aydın = Evet Tatlım .

Açelya = Sakin ol . Tatlım felan olmuyor.
Bu akşam nişanlanıcaz ama bu benim için hiçbir şey ifade etmiyor. Sırf ailem için susucam . Sende beni zorlamiyacaksın.

Aydın = Beni sınama Açelya ben sana çok aşığım sensiz günler çok kötü.

Açelya= Gördük sevgini daha fazla kendini küçük duruma düşürme.

Aydın = Sadece arkadaşımdı.

Açelya = O yüzden kasıklarını okşadı zaten haklısın en iyi arkadaşın o ...

Aydın = Açel-

Açelya = SUS .

= İçeri gittim Begüm kenarda beni bekliyordu . Kolkola girdik ve okuldan ayrıldık.

Begüm = DVSF GÜNÜÜ

Açelya = EVEETTT.






Ön ElemeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin