5. bölüm - Bazı çözümler

27 12 17
                                    

Kerem Yurttaş

Kerem = "O okula girmesine ben yardım edicektim. O Aydın Açelya'yı sevmiyordu sadece kullanıyordu . Yani başka kızlarla fingirdeşmesi bence bu anlama geliyor."
"DVSF nin karanlık bir yerinde bulunan hep oturduğum bankta oturuyordum. DVSF ikiye ayrılır. Sadece dövüş ve dövüş ve sanat . Sanat için ya resim yada müzik seçilir. Açelya kesin resim seçicekti. Daha önce resmimi çizip bana hediye etti . Doğum günümde yani ."

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = 𝔹𝕦𝕟𝕦 𝕤𝕖𝕟𝕚𝕟 𝕚ç𝕚𝕟 𝕪𝕒𝕡𝕥î𝕞 𝕂𝕖𝕣𝕖𝕞 𝕒𝕓𝕚 ...𝕕𝕠ğ𝕦𝕞 𝕘û𝕟û𝕟 𝕜𝕦𝕥𝕝𝕦 𝕠𝕝𝕤𝕦𝕟.
𝕂𝕖𝕣𝕖𝕞 = 𝕊𝕖𝕟 𝕪𝕒𝕡𝕥î𝕪𝕤𝕒𝕟 𝕜ö𝕥ü𝕕ü𝕣. 𝕍𝕖𝕣 𝕓𝕒𝕜𝕒𝕪𝕚𝕞 .

𝕂𝕖𝕣𝕖𝕞 = Ç𝕠-ç𝕠𝕜 𝕜ö𝕥û 𝕚ş𝕥𝕖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝕂𝕖𝕣𝕖𝕞 = Ç𝕠-ç𝕠𝕜 𝕜ö𝕥û 𝕚ş𝕥𝕖 . " 𝕓𝕦𝕟𝕦 ç𝕚𝕫𝕖𝕣𝕜𝕖𝕟 𝕓𝕒𝕟𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕥î 𝕕𝕚𝕞𝕚 ? "

𝔸ç𝕖𝕝𝕪𝕒 = ℙİ𝕊𝕃İ𝕂𝕊İℕ 𝕊𝔼ℕ (𝕒ğ𝕝𝕒𝕪î𝕡 𝕦𝕫𝕒𝕜𝕝𝕒ş𝕥î)

Kerem = "Yemin ediyorum aslında çok beğendim ve beğendiğim için korkup ona resminin kötü olduğunu söyledim. O Hakanın kardeşi ve o bile ona kötü davranırken Açelya'ya iyi davranmak garip geliyordu. "

= İşte Begüm ve Açelya neşeyle ellerindeki kağıda odaklı bir şekilde okuldan çıktılar.

Kerem = "Tabi ki böyle yürümeli yoksa daha kolay nasıl düşerdi ki ... Deli kız "

Açelya Samyeli

Açelya = AAAAĞĞ VALLA GİRDİMM

Begüm= EVETTT VALLAHA GİRDİNN

Açelya = İNANAMIYORUM BU KAĞIT GERÇEK DİMİİ BEGÜMMM

Begüm = EVETT GERÇEKK GERÇEKK

Açelya = AYYYY ŞÜKÜRLER OLSUN

Begüm = O zaman ilk okul günün hayırlı olsun dostum

Açelya = Ayyy tşk ederim tşk ederim.

= Sonra onu gördüm... Kerem

Açelya = Amaaann bak orada kim var

Begüm = Kim ?!

Açelya = Ahaa geliyor işte.

= Kerem yanımıza doğru geliyordu . Abime eğer şimdi okula kayıt olduğumu söylerse biterdim. Abim ve diğerleri bunu yarın okul içinde öğrenmeliydi.

Kerem = Ee hayırlı olsun Açelya . Bayan Karamızrak.

Açelya = " Aydın'ın soyadı Karamızrak bunu hatırlatarak ne yapmak istiyor"
Ne istiyorsun Kerem ?!

Kerem = Okula kayıt yaptırdığını biliyorum. Benden saklama . Abine de söylemek pek bir yararıma iş sağlamıyor .O yüzden yarın onlara sen söyle ve ben yarın abin sana bağırırken onu tutmiycam . İyi günler bayan Karamızrak.

Ön ElemeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin