9. bölüm- Aile nedir ? Ailem olur musun ?

9 2 46
                                    

= Ben ailemden sevgi görmedim. Sadece kendilerine bir veliaht istediler . O da en iyi abim olurdu . Ona bütün sevgilerini yağdırdılar ve tabiki para . Bana da sadece keyiflerinin istediklerini yaptılar. Okulumu bile en iyisi değil en yakını .. ama abime en iyi öğretmenler tutulup... en iyi fırsatlardır şirket hissesidir en iyi okula göndermektir hepsi tam teşekküllü bir şekilde yapıldı.
Ben onlara ne yaptım da bana ayrımcılık yapılıyor ? ..Ben bunu hak etmiş olamam . Ben sadece onların küçük kızıydım ama bunu hissetmiyorum bile.

           ------------------------------------

Kerem = Bulut koş bak arkadaşların da orada sende onlara katıl.

Bulut = Tamamm . Sonra Açelya abla da gelsin ama ..

Açelya = Sen şimdi arkadaşlarınla oyna sonra birlikte daha çok zaman geçiricez.

Bulut = Tamam o zamann.

= Açelya'yı yanağından öpüp koşarak uzaklaşır.

Kerem = Çocuklarla hep çok iyi anlaşıyorsun .

Açelya = Onlarla aramızda özel bir bağ var . Anlaşabiliyoruz .

Kerem = Küçükken sana kötü davrandığım günler için özür dilerim Açelya.

Açelya = Ah Kerem sorun değil. Bu da nerden çıktı şimdi ?

Kerem = Hep aklımda ki hep eski zamanlarda sana istediğim şekilde davranamadığım için üzgünüm. Beni affet Açelya. Söz veriyorum artık hakettiğin değeri görüceksin .

Açelya = Ah Kerem .

= Kerem'in gözleri dolmuştu. Eski anılar onu yakıp kavurdu . Açelya ona yaklaştı ve sarıldı . Kerem kafasını Açelya'nın boynuna gömdü. Bir süre öyle kaldılar ve artık Açelya da ağlamaya başlayınca Kerem geri çekildi .

Kerem = Sen niye ağlıyorsun ha ?! Kıskandın dimi beni ? Ne kadar ayıp bir sal bari de tek başıma ağlıyım .

= Açelya gülmeye başladı. Çünkü Kerem onun ağlamasını durdurmak için resmen şaklabanlıklar yapıyordu .

Açelya = Kerem teşekkür ederim.

Kerem = Ne için ?

Açelya = Aslında küçükken bile beni mutlu ederdin .

Kerem = Ciddi olamazsın ??

               ~~~~~~~~~~~~~~~~~

                  Bir ilkokul günü

Açelya = Beni de bekleyin !! Abi annem beni sana emanet etti unutma !?

Hakan = Of Açelya evde kal anneme de benle olduğunu söyle bitti işte .

Açelya = Ama evde canım sıkılıyor .

Kerem = Ben park'a gideceğim. İstersen Açelya benle gelsin .

Hakan = İyi tamam ben maça gidiyorum. Arkadaşlara sözüm var .

= Açelya'nın gözleri dolmuştu . Hakan Mert Fırat ve Ekrem ile koşarak uzaklaşmıştı .

Açelya = Teşekkür ederim Kerem abi .

Kerem = Ama sorun çıkarma yoksa seni annene söylerim .

= Kerem Açelya ya baktı Açelya başını salladı. Kerem önüne dönünce Açelya arkada hafifçe kıkırdamaya başladı .
Kerem çoğunlukla her şakacıktan kızıyor gibi yaptığında aslında çok fazla el hareketi yapar ve bazı kelimeleri kekelerdi . Sadece sert olmaya çalışıyordu ama Açelya aslında onun çizgisiydi Açelya ya daha önce sadece bir kere gerçekten kızmıştı.

                 ~~~~~~~~~~~~~~~~

Kerem = Çok mu belli ediyordum ?!

Açelya = Bana özel bişi diyelim.

Kerem = Sadece sen anlarsan sorun değil.

Açelya = Umm neden ki ?!

Kerem = Sadece senin yanında kendim olmak huzurlu hissettiriyor.

Açelya = Benim için de aynı şekilde.

Kerem = Gerçekten mi ?

Açelya = Gerçekten.

Kerem = Açelya ben -

= Bulut' un bağırma sesi geldi ve Açelya o tarafa doğru koştu. Tabiki Kerem de peşinden .
Bulut salıncaktan düşmüştü.

Bulut = Ablaaa !?

Açelya = Yaa ağlama çok birşeyin yok Bulut sadece ufak sıyrıklar.

Bulut = Acıyor ama ...

Kerem = Abiler ağlamaz Bulut . Hele ki Açelya ablanın yanında cidden ağlamak istiyor musun ?

Bulut = hım hıh hayırrr

Kerem = Evet hadi kalk doğruca lunaparka .

Bulut = T-tamam .

Açelya = Kerem-

Kerem = Hadi gidelim Açelya.

Açelya = Çok iyi bir abisin Kerem .

Kerem = Senin kadar iyi biri olmam imkansız.

                  ~~°~~~°~~°~~~°~~

= Birkaç saat sonra ..

Kerem = Mert abin burda hadi git onunla oyna .

Mert = Hadi Bulut bak çarpışan arabalar var .

Bulut = Açelya ablam d-

Kerem = Açelya ablanın benimle işi var sonra sana katılacağız. Biraz söz dinle abicim .

= Bulut ve Mert giderler.

Açelya = Ne işimiz var Kerem ?!

Kerem = Elimi tut .

Açelya = Nereye ?!

Kerem = Şu ilerdeki sahile hadii Açelya biraz güven kendini bana bırak .

              ~~~~~~~

Sahile gelirler . Bir bankta sessizce otururlar .

Kerem = Simit alayım mı ?

Açelya = Fark etmez.

Kerem = Bana da fark etmez napcaz o zaman ..

Açelya = Yani istediğini yapabilirsin. Yiyeceksen al .

Kerem = Ama ben sana sordum . Bir kez olsun sadece kendini düşün ve isteğini söyle Açelya.

Açelya = Tamam ya al hadi

Kerem = Tamammm .. peki peynir ister misiniz sultanım ?

Açelya = Tercih etmiyorum bayım .

Kerem = Peki efendim .

                 ~~~~~~~~~~

= Kerem biraz uzaklaşır. Açelya yaklaşık 10 dakika orada tek kalır ve artık endişelenmeye başlar . Kerem'in olması gerektiği dükkana bakar . Ama Kerem orada yoktur .
Telefonundan Kerem'in abisiyle olan bir fotoğrafını çıkarır.

Açelya = Abi bu çocuk buraya geldi mi ?

Satıcı = Geldi .

Açelya = Peki en son nereye gitti gördünüz mü ?

Satıcı = Aslında bunu sana bıraktı .

Açelya = Ha Teşekkür ederim abi .

Satıcı = Rica ederim.

= Satıcı Açelya ya bir kağıt verdi . Sonra Açelya bank'a doğru yürüdü .

Kağıtta yazanlar ;

Bugün hallolması gereken konular var . Sürprizleri ve bilmeceleri sevdiğini biliyorum. Sadece eğlenmeye bak . Ailem olman gibi önemli sorunlarımız var güzelim .

:Lunaparkta Mavi pamuk Bulut'u bulman lazım.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ön ElemeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin