6. bölüm - Aşk Nehri

17 8 25
                                    

= Aydın'ın bana seslenişi umrumda değildi ama Aydın Kereme bakınca aramızdaki bakışma son buldu . O şekilde bu garip durumdan kurtulduk.

Bugün beni istemeye gelen adamın önünde arkadaşıyla bakışmak çok iyi değil mi ?

Bana ne oldu bilmiyorum...
İçeriye salona oturdular . Mutfakta Begümle kahve yapmaya başladık.

Açelya = Tuz fln dökmeyelim zaten sahte bir nişan.. bana sormadan nişan yaparlarsa böyle olur . Hem zaten kahve içip başka yerlere gitmek hangi akıllının başından çıktı ?

Begüm = Yaa Açelya en azından eğlenceli olucakk.

Açelya = Ama istemiyordum .

Begüm Bilgin

=Açelya tuzlu kahve istemiyor olabilir. Ama adet yerini bulmalı ve annesi de ona kızmamalı ... O zaman küçük bir oyun sorun olmamalı.

Açelya etrafı toplarken bende özel olarak damat için seçtiğimiz bardağa tuzu iyice bastım... Eee damat bey biraz acı çekmeli.. kimse benim arkadaşımı sevdiğini söyleyip başka kızlarla gezemez o yüzden biraz da karabiber attım. Acaba acı biber mı doğrasam ??

Aha Açelya geliyor ...Aydın Açelyaya şükretsin yoksa acı biber doğramak çok zor olmazdı.

Açelya Samyeli

Kahveleri aldım ve salona gittim . Herkeze gülümseyerek kahve bardaklarını uzattım. Sıra Aydın ve Kerem'e gelmişti. Aydın onun için ayırdığım bardak yerine bana gözlerini dikmiş gülümserken yanlış bardağı aldı..
Ama bu hiç umrumda değildi zaten bütün kahveler aynıydı. Diğer kahveyide Kerem'e verdim . Ve yerime oturdum .
Begüm kolumu çekiştirerek bişiler demek istedi ama onu susturdum çünkü annem konuşuyoruz diye kızabilirdi .. kimse benim arkadaşıma kızamaz.

Begüm Bilgin

Begüm= Açe-

Açelya = Şşşş.

Begüm= Ama Açelya o kahve bardağı yanlış oldu .

Açelya= Ya birşey olmaz .. Sessiz ol

Begüm= Ama Açelya. Ben o kahveye t-

Açelya= Annem bakıyor sus .

Beni affet Kerem . Ben onu senin için yapmadım. Sen o kadar yardım ettin ama olana bak ..
Ama aslında Açelya'ya aşıksın o zaman sen içsen de sorun olmamalı

= Aydın ve Kerem aynanda kahve bardağını aldı ve içmek için harekete geçtiklerinde .

Begüm= Özel bardağa tuz atmıştım .

Açelya= Şaka yapıyorsun değil mi ?

Begüm = Hayır..hatta tuz ve karabiber attım.

Açelya= Naptın sen yaa

= O sırada Kerem Aydının yüzüne kahveyi püskürttü. Sanırım kahveyi ağzında soğutmuş çünkü Aydın yanmış gibi davranmadı.

Niye bu kadar ayrıntı düşünüyorum

Açelya samyeli

Aydın = KEREM NAPTIN LAN

Kerem = YA SENİN KAHVEN BANA GELMİŞ. BENDE BOŞ BULUNDUM . Kusura bakma .

Açelya = Aman aman özür dilerim Kerem... özür dilerim Aydın .. Bunu hiç beklemiyordum valla istemeden oldu .

Aydın = Sen üzülme Açelya sorun yok. Üstümü düzeltmeme yardım eder misin ?

Ön ElemeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin