*Jeff szemszöge*
Reggel a telefonom csörgésére ébredek fel, majd a kijelzőn Sarah tesójának a neve- Bible- virít. Így halkan megpróbálok kibújni az éjjel keletkezett szoros ölelésből.
-Szius na mi a helyzet? Mi olyan sürgős reggel fél nyolckor?-érdeklődök, miközben utam a konyhába vezet.
-Sisu (ez egy általam kreált köszönés XD) akkor segítesz megszervezni a húgom szülinapi partiját? Meg akkor már a tiédet is az övével együtt.- kérdezte, majd a végét elkuncogta. Mindeközben feltettem egy kávét főzni.
-Baszki és tényleg csak 3 évvel és 3 nappal vagyok öregebb, de persze igen segítek. Úgy is van egy meglepetésem a számára- mondtam egy szeretetteljes mosollyal az arcomon ,amit Bible ugyan nem láthatott, de halhatta a hanglejtésemből, és a kávé el is készült mire abbahagytam.
- És el is mondod, hogy mi az? Vagy majd ott megtudom?- kíváncsiskodott legjobb barátom.
-Majd ott megtudod.- közöltem, majd a lefőtt kávét kiöntöm két kávésbögrébe, beízesítem és teszek hozzá tejet. Még megbeszéltük a helyszínt, ahol találkozunk, ahol lesz az esemény, és az időpontot is lefixáltuk.
Reggelinek rántottát készítek, ami elég hamar el is készül és ki is teszem két tányérra. Miközben várom, hogy kihűljön, addig felmegyek felkelteni Saraht. ~Ismét egy lehetetlen küldetés lesz ~ gondoltam magamban. Mikor felértem, a szobánk ajtaja már nyitva volt. Épp mentem volna a fürdőszoba felé, mire meghallom, hogy a teljes nevemen szólít.
-WORAKAMOL SATUR TOLD IDE A SEGGED DE AZONNAL-
-Itt vagyok, mi a baj?- futok oda hozzá, majd meglátom mérges arcát, amint az előző nap reggeli szívásnyomokat próbálja eltüntetni, kevés sikerrel.- Oh, hogy az? Bocsi érte, csak azt akarom, hogy mindenkinek világos legyen, hogy van pasid- nézek rá egy kaján vigyorral az arcomon.
- Esküszöm, te vagy maga az ördög- morogja az orra alatt, miközben kiveszem a kezéből az alapozót.
- Nem fog sikerülni, megspórolom neked azt az időt.- közlöm, majd ölembe felkapva viszem le a konyhába, ahol leültetem az egyik székre és elé teszem a már kihűlt élelmiszereket.- Akkor jó étvágyat- mondom, majd elkezdjük elfogyasztani az ételt és a kávét.
-Na de ugye tudod, hogy ma mennem kell dolgozni? - néz rám, majd folytatja- Most már jól vagyok, tudok dolgozni-nézek rá, majd sóhajtok.
-Menjél, DE ha nem érzed jól magad, akkor szólj Chanchirának, vagy az egyik kollégádnak. Tudod hogy aggódom érted és nem szeretném, ha valami történne veled. Te vagy a fény az életembe, te vagy az aki miatt én élek, aki miatt dobog a szívem. Te vagy az én életem, téged akarlak óvni és védelmezni. Ha valami történne veled, nem is tudom, hogy mit csinálnék.- Kezdtem el lelkizni, mint egy menstruáló kislány.
-Rendben, most ígérem nem fogom magam túl hajszolni, ha megszegem az ígéretem akkor megbüntethetsz- teszi fel a kis ujját, mire nekem drága jó fantáziám elő jön és még mielőtt elhúzná az említett testrészét beleakasztom az enyémet.
-Oké, te mondtad. Ne engem hibáztass az esetleges következményekért- figyelmeztetem egy kaján mosollyal az arcomon... Miután elfogyasztottuk a kajánkat, Szerelmem felment készülődni, mivel mennie kell dolgozni. Szerencsére nem kell egyedül itthon lennem, mivel Bible-lel a stúdiómban találkozunk egy jó 20 perc múlva. Nem is kellett sok idő Sarahnak mire elkészült, de amint megláttam a szettjét, megragadtam a derekánál és közel húztam magamhoz.
-Jeff kérlek engedj el, mennem kell dolgozni- mondja vörös arccal, majd telt ajkaira adok egy csókot, majd a nyakára tévedek, ahol szívásnyomokat hagyok puha, selymes bőrén.
YOU ARE READING
A szívem tálalva ( Jeff Satur x Sarah Sumettikul ) Jeff ff
FanfictionBible Wachapas Sumettikul -nak van egy húga akinek van egy étterme. Sarah egy nap bemegy dolgozni, majd megtalálja saját vègzetèt. Vajon gyöngyöző lesz ez a kapcsolat? Azt csakis ők tudják