Épp az étterem felé tartok mikor drága testvérem felhív, hogy etessem meg majd a macskáit, majd letette. Néha nagyon para de ő már csak ilyen.
Jah hogy be kéne mutatkoznom ? Sarah Wachapas Sumettikul vagyok, a bátyám Bible Wachapas Sumettikul (írói megj.: Aki látta a kinnPorsche című sorozatot az tudni fogja hogy ki ő) akinek három macskája van. De mivel ő éppenséggel modellkedik így én vigyázok rájuk na nem mintha bánnám mert szeretem a cicákat.
Na de térjünk is vissza a valóságba. Épp nyitottam amikor jön egy vendég. Arcát nem láthattam mert maszk és napszemüveg van rajta, de a haja sötét barna , ami körülbelül a válláig ér de nagyon jól áll neki.
- Jó reggelt miben segíthetek? - kérdezek rá, mert különösképpen nem kell takarítanom, csak a kasszát és a gépeket kell bekapcsolnom, így öt perc alatt kész leszek. A maradék figyelmem közben a srácnak szenteltem.
- Jó reggelt, elnézést a zavarásért és azért hogy ilyenkor itt vagyok, de Sarah Wachapas Sumettikult keresem- nézett rám .
- Én vagyok. Mit szeretnél? - érdeklődtem, mert nem mindennapi dolog az hogy egy random csávesz engem keres.
-A bátyád Bible ezt neked szándèkozza adni, csak nem ér rá - mondta, majd egy dobozt nyom a kezembe ami gondosan be van csomagolva.
- Oh köszönöm akkor hogy elhoztad. Cserébe kérlek fogadj el egy kávét - mondtam mosolyogva, majd egyszer csak levette a napszemüveget és a maszkot. Szemei barnák, ajkai rózsaszínben pompáznak, a mosolyától el lehet olvadni.
- Rendben, akkor kérek szépen egy cappuccinot- nézett rám igèzően gyönyörű szemeivel amikben csak úgy el lehet veszni.
- Máris csinálom - mondtam majd neki álltam elkészíteni. - Milyen mintát szeretnél a kávèdra?- kérdeztem kedvesen mikor végeztem és már csak a minta maradt hátra.
- Cicát tudsz?- döntötte oldalra aranyosan a fejét, mire bólintottam - akkor azt kérnék szépen
- Rendben - mondtam mosolyogva, majd elkezdtem baristáskodni. - Kész a kávéd- nyújtottam felé.
- Köszönöm szépen. Jeff Satur vagyok - nyújtotta felém szabad kezét, így én is nyújtottam az enyémet , amire egy kézcsókot kaptam, emiatt a fejem felvette egy érett paradicsom színét. - Örvendek a szerencsének, de sajnos mennem kell. Remélem hogy még majd találkozunk - köszönt el, majd elhagyta az èttermem...
* Time Skip*
Délután 2-3 fele lehetett amikor négy srác jött be, és elfoglalták az egyik eldugott kis boxot, így én mentem rendelést felvenni. Mindegyik ugyan annyi lehetett mint én, de azért lemagáztam volna őket, ha meg nem látom a bátyámat és Jeffet.
- Sziasztok mit hozhatok?- kérdeztem majd elő vettem a kis jegyzetfüzetem.
- Szia én egy tejszínes gomba mártást, natúr csirkemellel kérnék szépen és köretnek párolt rizst- mondta az egyik srác
- Én egy Húslevest kérnék, és csirkemell hasábbal és tartár mártással- mondta a másik.
- Én egy gulyáslevest pogácsával és desszertnek gesztenye pűrèt- mondta drága bátyám Bible.
- Én egy Jókai bablevest és gyrost zöld salátávalt szeretnék kérni drágám - nézett rám Jeff, mire én felvettem egy érett paradicsom színét a becenév miatt.
- M-máris hozom - mondtam dadogva, majd elmentem leadni a rendelést...
*Jeff szemszöge*
Amint elment az én arcom is átváltott pipacs pirosra. Majd azt vettem észre hogy Bible engem néz.
- Most mi az? Te mondtad hogy úgy sem merem megcsinálni -mondtam neki majd ránèztem a telefonomra, amin az Ő kèpei voltak. És hogy miért? Mert utánanèztem ennek az étteremnek " Le coeurde de Sarah" ( Sarah szíve) és nagyon kis otthonosnak tűnt és amúgy is Bible mesélte hogy ez az étterem a húga étterme és alapból meg is kért hogy hozzam el neki a csomagot. Ja és hogy miért Sarah a hátterem? Ez egy jó kérdés, de a válasz az az hogy a figyelem hiányos emberek és a jó szaftos törtèneteket kereső riporterek ne zavarjanak és ne terjesszenek hülyeséget. De ha még így is megfordul valaki fejében akkor nem válaszolok csak elmegyek. Eddig amúgy se szálltak rám. De egy édes hang szakított ki gondolataimból.
*Sarah szemszöge*
- Meghoztam az èteleket- mondtam majd mindenki elé letettem a rendelèsèt.
- Húgicám megszeretnèlek kérni arra hogy csak otthon nyisd ki a csomagot és hívj fel majd ha kinyitottad - mondta kedves drága bátyám, mire bólintottam hogy megértettem.- Ja ez a kettő itt Apo Nattawin mellette Mile Phakhum, akik most randiznak csak mi Jeffel eljöttünk velük - intett a kettő említett majd tovább folytatták az ètkezèst. Eközben nekem tovább kellett mennem mivel azért mégis csak dolgozok, attól függetlenül hogy enyém az étterem. Nem szeretem nagy dobra verni, mert hát nem vagyok dicsekedős...
* Záráshoz közel*
Már csak másfél óra van zárásig és Jeff még mindig itt ül. Apo , Bible és Mile már rég elmentek ezért nem értem miért ül itt még mindig. Már a vendégek nagy része is elment így végképp nem fogtam fel hogy miért dekkol még ott.
- Hozhatok esetleg valamit?- kérdeztem tőle meg sokadjára mai nap.
-Egy presszó kávét kérnék és a telefonszámod - mondta komoly arckifejezéssel de egy lágy mosollyal, mire én csak bólintottam zavaromban... Elkèszítettem a kávéját, majd ki is vittem neki. Szerencsére ezután a csekket kérte. Összeszámoltam majd fizetett, utána még elkérte a telefonom hogy be tudja írni a számát és arról írt magának hogy meglegyen neki az enyém, és elment... Asztalt törölgettem, feltakarítottam, majd bezártam. Haza felé menet gondolkodtam hogy mi volt ez, de nem jutottam sokra, mivel még a dobozt is majd ki kell nyitnom. Vajon mi lehet benne?
Nos ez egy újabb könyv érdekes ( szerintem legalábbis) kezdete. Hogy mi van a dobozba az a következő részben kiderül. Remélem ez a könyv is elnyeri a tetszésetek. Ha esetleg olvasnátok más fajta könyvet tőlem akkor írjátok meg. A következő részben találkozunk addig is anyátok mindenkit puszil.
ESTÁS LEYENDO
A szívem tálalva ( Jeff Satur x Sarah Sumettikul ) Jeff ff
FanficBible Wachapas Sumettikul -nak van egy húga akinek van egy étterme. Sarah egy nap bemegy dolgozni, majd megtalálja saját vègzetèt. Vajon gyöngyöző lesz ez a kapcsolat? Azt csakis ők tudják