𝟙

11 3 4
                                    

Uzun zamandır bir boşluktaymışım gibi, karanlıkta süzülürmüşçesine uyutulmuşum gibi hissettim geçmişim hakkında. Neydim ben? Kimdim? Nereden geldiğimi hatırlamıyorum. Ama bunların önemsiz konular olduğunu biliyorum, Geçmişin hiç bir zamana fayda olmayacağını, kim olduğumu öğrenmenin saçma olduğunu biliyorum. Geçmiş sadece geçmişi ilgilendirirdi.

Tek sorun burada insanlar aynıydı. Herkes aynı şeyi düşünüyor, aynı dine inanıyor, aynı şekil giyiniyor, aynı sözleri söylüyorlardı. İnsanların düşünme tarzı mı aynıydı yoksa diğer insanlar tarafından hor görülmemek için düşüncelerini mi maskeliyorlardı? Yada değiştiriyorlar mıydı? Hepsi bir hayvandan başka birşeye benzemiyordu.

Yaşlılar, gençler, çocuklar kimsenin birbirine saygısı olduğunu görmüyorum burada. Buranın neresi olduğunu anlayamadım ama neresiyse cidden iğrenç bir yerdi.

Neredeyse tüm dilleri bildiğim için tek tük dediklerini anladım. Absürt şarkılar çalıyordu etrafta. Ama hoşuma gitti:)

Böylesine hayvandan farkı olmayan, hatta hayvanların daha medeni olduğuna inandığım bu insanların arasında kendimi aşırı özel hissediyorum. Burasını araştırmam ve yaşanacak bir yer bulmam lazımdı.

Ellerinde telefon vardı sanki bunu hatırlıyor gibiydim. Gördüğüm şeyleri biliyorum gibi hissettim ama hiç görmediğime emindim? Etrafı daha fazla gezmeye başladığımda iğrenç çöp kutuları ve tarlalarda çöp yığını olduğunu görünce şok oldum. İnsanoğlu kendi sonunu getirecekti. Belki bu sözü ilk ben söylememiştim?
Suların bittiğini ve okyanusların tükendiğini görünce insanların masumiyetini zevkle izlemiş olacağım ...

Her tarafa bakarken beynimde bir çok cümle çıktı bunun gibi.
En sonunda bir kasapta çalışmaya karar verdim. İşimi kaptım. Çok çalışmam lazımdı. İşimi zaten iyi yapan insanım. Her türlü komuta uyabilirim. Bu benim için bir sıkıntı değil.  Ben bu insanları incelemem gerekiyormuş gibi нιѕѕє∂ιуσяυм. geleceklerini okumak, ruhlarını görebilmek istiyorum , onların korkularını değil korktukları eylemleri görmek istiyorum akıllarını öğrenmek istiyorum. Bunu öğrenmem asla zor olmayacak. Bu insanlığı görmek istiyorum olabilecek herşeyi yaşayıp onlara bürünmek istiyorum. Yeni kişilerin aklını almam gerekiyor. Gerekli. Gerek zaten budur. Benim açımdan :)


Şaka bir yana herşeyi düşünerek her komutu duymak arasında gidip kaldım ama öğreneceğim. Herşeyi hissedebileceğimden eminim. Zor gelen ve zor gözüken "şeyleri" pişman ettirmek için varım ben. Başka zevki yok . Sadece görmek istiyorum. Görmem gerekiyor; görmek için sabırsızlanıyorum göreceğim ben bundan sonra gördüm diyeceğim bu insanları "GÖR"mekten çok hoşlanıyorum. Şimdi sadece uyumam gerekiyor. Düşüncelerimle çok yaşadım ki bedenimin beni nasıl evime getirdiğini , beynimin haberinin olmadığını merak ediyorum.  Evet. Kapımın önündeyim. Mor kapımın önünde...
Duruyorum
Kapıyı açıyorum ve tüm herşey kesiliyor. Bir bıçakla bölünmüş gibi hissediyorum. Doğranmış hissediyorum. Sanrio dan en sevdiğim  karakter  Bonbonribbon" lu anahtarlığım ile bakışıyorum.. 

Kapıyı kilitleyip içeriye ilerliyorum.
..
..
...
...
.....


Düşüncelerim yoltuldu.

   "вιя ηιнιℓιѕтıη ∂σgυѕυ"



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fun nihilistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin