6 zdrada

157 8 0
                                    

Wstałam rano, obok nie było chłopaka. Już mogę powiedzieć że mojego chłopaka ale się zastanawiam czemu go nie ma jak wieczorem razem zasnęliśmy u mnie w domu.

Postanowiłam zrobić sobie cm naleśniki z owocami na śniadanie ponieważ bardzo lubię owoce.

Później puściłam muzykę i poszłam się malować.

Ale przyszła mi wiadomość od mojego brata,

Karol Friz Wiśniewsk

Cześć siostra chciała byś może zastąpić Faustynę bo musiała jechać w ważnej sprawie i potrzebujemy osoby.

Majusia

No dobra skoro błagasz to czemu nie.

Postanowiłam się zbierać do wyjścia bo jak zwykle pewnie mam być na 11 już w domu genezie. A była już 10:30
Wzięłam klucze i wyszłam z domu do auta i tym razem już je miałam i sobie ich nie wymyśliłam wsiadłam do auta i zaczęłam jechać pary okazji wybrałam numer do olci żeby z nią pogadać i obgadac jej plan który jej się udał.

-cześć, jak było na randce ??- zapytała z nadzieją w głosie,
- a więc, jesteśmy razem udało ci się- już wiedziałam że dostanie ataku serca,
- NIE GADAJ WIEDZIAŁAM!!- wiedziała, czarownicą jakąś jest. Jak bym wiedziała to bym nie podpisała tego paktu z szatanem żebym ją dostała XDD . Gadałam z nią 20 minut, tam szybko zleciało że myślałam że z 2 minuty minęły ale że już byłam pod domem genezie pożegnałam się i weszłam do domu.

Przywitałam się z wszystkimi oprócz kostka, był w swoim pokoju,
- on siedzi z mają bo ją zaprosił do siebie- powiedziała Hania.
- a no okej idę sprawdzić co u nich- powiedziałam i tak zrobiłam. Szybkim krokiem poszłam do pokoju Oliwiera,
Zapukałam ale nikt nie odpowiedział, zapukałam jeszcze raz ale to samo i jeszcze raz. Więc postanowiłam wejść wiem że tak nie wolno ale weszłam.
To co zobaczyłam już nie od zobaczę.
Zobaczyłam jak Oliwier całuje się z mają.. kiedy Oliwier mnie zobaczył w drzwiach popatrzył się na mnie i znów zaczęła ją całować.

Jakby mnie nie pamiętał ani nic . Wyszłam z pokoju i szłam aby wyjść z domu i wpadłam na Przemka pro bo wpadł cię pożyczyć od Friza ale ja zaczęłam płakać bo to było silniejsze ode mnie. Kiedy Przemek to zobaczył zaczął mnie przytulać, ale nagle wbiegl po schodach Oliwier i nas zobaczył, widać było że jest zazdrosny a ja chciałam jak najszybciej wyjąć z domu i jechać do swojego domu. Więc szybko uciekłam z uścisku Przemka i pobiegłam do mojego auta wsiadłam do niego i pojechałam nie miałam już ochoty z nikim gadać ale napisałam Karolowi że nie będzie mnie jednak i że przepraszam a on zrozumiał i o nic się nie pytał, i tak nie miałam siły się z tego tłumaczyć.

Zbiegłam do domu i szybko do swojego pokoju położyłam się na łóżku i już siły nie miałam na nic bo serio się w nim zakochałam a on jak widzę tego nie odwzajemnia. Ze zmęczenia po prostu zasnęłam.

Pov Oliwier

Co ja zrobiłem. Ja ją serio kocham ale ta mają ona jest tak zazdrosna o mnie i taka fałszywa, już nigdy nie chcę na oczy wiedzieć.

Pov mają

Wstałam o godzinie 17 dość późno ale przez ostatnie dni coś mało spałam przez pracę.

Zobaczyłam że Oliwier coś napisał, więc weszłam szybko w konwersacje z ciekawością a z za razem smutkiem.

Kostekkrol

Przepraszam maju proszę spotkajmy się

Majusia

Nie wiem czy mogę już tobie zaufać

Kostekkrol

Proszę chociaż spotkanie jutro o 16 przed parkiem ?

Majusia

No dobra.

Wyszłam z konwersacji, i postanowiłam odespać te wszystkie noce więc umyłam się i zrobiłam skin care i poszłam spać.

************************************

Zachęcam do dawania gwiazdek

583 słowa

Always together || Oliwier kałużnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz