Sonunda hafta sonu gelmişti. Her hafta sonu olduğu gibi Doğa'nın evine gelmiştik.
Canlı yayının başlamasına saniyeler kalmıştı. Heycan ile Instagram sayfamı yenileyip duruyordum.
Hazal yavaşça kafama vurdu ve "sanki sevgilisinin aramasını bekliyor." dedi. "Sevgilimi beklemiyorum, motorcu çocukların yayın açmasını bekliyorum Hazal. " dedim. "Aptalsın Arya, hiç bir zaman görmeyeceğin insanlara bağlanıyorsun. " dedi Hazal.
Hazal'ın haklı olduğunu bildiğim için sustum. "Kızlar bence bu kadar olumsuz bakmayın bu olaya, bir bakmışız o gurup karşımızda." dedi Masal. Doğa onu onaylarcasına kafasını salladı ve "Hayat süprizlerle dolu, yarın ne olacağını bile bilemiyoruz." dedi.
İkisinin de ben üzülmeyeyim diye böyle söylediğini biliyorum ama bozuntuya vermedim. Telefonuma bildirim düşmesi ile çığlık atarak telefonumu Doğa'nın yatağının üstüne attım.
"Aşkım iyi misin? Ne oldu?" dedi Masal telaşla. "KIZLAR YAYIN BAŞLADI!" dedim bağırarak. Hazal gözlerini devirdi "Malsın bunu biliyorsun değil mi?"
Hazal'ı umursamadan yorumları okumaya başladım. Ben çığlık atarken giriş konuşmasını yapmışlardı.
@s : Abi gönderilerde teker yapmayı öğretirim dediğin kız kimdi?
@d : Alaz aşkım, kim üzdü seni sevgilim?
@p : Abi o kız kimdi?
@k : Bu gün yayında motor sürücek misiniz?
Chat hızla akıp gidiyordu. Bir kaç tane soru vardı zaten genel olarak. Birincisi benim kim olduğum, ikincisi Alaza ne olduğu, üçüncüsü bu gün yayında ne yapılıcak ve dördüncüsü bu gün yayında motor sürücekler mi?
"Chat bir durun okuyamıyoruz." dedi sesinden tanıdığım Rüzgar. Hepsinin kafasında yayınlarda bile kask vardı. Chat Rüzgar'ın uyarısı ile sakinleşti biraz.
"Bir tanem biz de izliyoruz, telefonu gözüne sokma." dedi Doğa. Telefonu kendimden uzaklaştırdım ve "Oldu mu?" diye sordum. Üçü de kafasını salladı.
Arkadan Göktuğ'un sesi geldi "Arkadaşlar o kızı tanımıyorum sadece öyle yazmak istedim." diyordu. Normal de yayını sadece izlerdik kızlar ile beraber ama bu sefer yorum da yapmaya karar verdim.
Rüyasında_motor_gören_güzel : Aynen öyle benim Göktuğ ile aramda düşündüğünüz gibi bir şey yok.
Diye yazıp attıp. Masal gülümsedi "Çok eğlenicez gibime geliyor. " dedi sonra da. "Chat'i okuyun" dedi Doğa koluma vurarak.
@s : Abi yenge galiba trip atıyor.
@ü : Göktuğ kusura bakma ama kız haklı, sevgilini tanımımadığını söylemek ne? Bu kaç level öküzlük
@y : Bence sen bu kızdan ayrıl, senin gibisine böyle tripli bir bebek gitmez.
Son okuduğum yorumla kızlara baktım. "Ne yazmak istiyorsan yaz, haklısın şu an. " dedi Masal. Doğa ve Hazal da onu onaylar mırıltıkar çıkardı.
Rüyasında_motor_gören_güzel : Tripli bebek derken sen kendini ne zannediyorsun. Ayrıca ben de onu sizin gibi tanıyorum.
"Alaz kardeşim yorumları kapat yoksa kavga çıkıcak." dedi Oğuzhan. Bir anda Chat kapandı. "Arkadaşlar sadece bizi dinleyin. " dedi Baran kafasındaki kaskı düzelterek.
"Benim o kızla aramda hiç bir ilişki yok. Tanımıyorum kendisini, eğer ki istemeden onu üzecek veya kıracak bir şey söylediysem şu an da ondan özür dilerim." dedi Göktuğ.
"Düşünceli çocuk" dedim kızlara bakarak. "Şu an takıldığın nokta bu mu?" dedi Doğa şaşkınca . "Şimdi chat'i açıcaz siz de o kız hakkında yorum yapmıyacaksınız. " dedi Alaz. Chat'i tekrar açılar.
@i : Tamam abi yengeye yenge demeyiz.
Gözüme çarpan yorumla kahkağa atmaya başladım. Ben sakinleşene kadar bekledi kızlar. "Ne oldu da gülmeye başladın benim akıl hastanesinden kaçmış güzelim." dedi Masal. "Bir tanesi tamam abi yengeye yenge demeyiz yazmış ona güldüm." dedim.
Kızlar da dediğim şeyle gülümsediler ve yayını izlemeye devam ettik.
@k : Alaz abi sen niye bu kadar durgunsun?
@l : Cidden Alaz'a ne oldu?
@d : Kocama ne olduğundan size ne ?
"Ya şu kullanıcı adı d olan salak mı? Hayır yani tanımadığın bir insana kocam demek ne?" dedi sinirle Masal. "Boş ver o aptalı" dedi Doğa.
"Arkadaşlar siz bu gün iyi misiniz? Kocamlar ve yengeler resmen havada uçuyor" dedi Baran.
Rüyasında_motor_gören_güzel : Asıl Rüzgar iyi mi? Normalde @d'yi kaç kere yayından atması gerekiyordu. Size ben yürüyebilirim bir tek diyerek.
@s : Yenge haklı, Rüzgar iyi mi?
@i : Yengeye yenge demiyecektik ya niye diyorsun?
"Kapatın abi şu yayını ya, bu gün yayın falan yapılmaz." dedi Göktuğ sinirle. "Saçmalama oğlum sözümüz var. " dedi Alaz da. "Arkadaşlar bu gün biz kameraları açalım motorları sürelim yayın bitsin en iyisi." dedi Rüzgar.
Hepsi kasklarındaki kameraları çalıştırdılar. Ekran beşe bölündü.
Rüyasında_motor_gören_güzel : Aşırı hız yapmayın bir şey olur mazallah.
Yazdım ve attım. "Göktuğ bu sinirle aşırı hız yapıp kaza yapma, sonra kaza falan yaparsın olmaz yani" dedi Oğuzhan. Göktuğ kafasını sallayıp motoru çalıştırdı. Sonra da diğer dördü çalıştırdı.
Çıkan egzoz sesi ile gülümsedim. "Çok güzel değil mi kızlar sesi?" dedim . Üçü de güldü sorumla . Yarım saat kadar onlar motor sürdü biz de test çözerek onları izledik.
🐨 🐼 🐨 🐼 🐨 🐼 🐨 🐼🐨 🐼
Bölüm sonu
Nasıldı?
Biraz acemice oluyor kusura bakmayın.
Nasılsınız?
Arya nasıldı?
Masal nasıldı?
Doğa nasıldı?
Hazal nasıldı?
Rüzgar nasıldı?
Baran nasıldı?
Alaz nasıldı?
Oğuzhan nasıldı?
Göktuğ nasıldı?
Chat nasıldı?
731 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cynefin / Yarı Texting //Ara Verildi
Teen FictionEğlence amaçlı yazılmıştır. Olayların hiç bir, gerçek değildir