11. Bölüm

2.1K 122 29
                                    

29 Mart 2024 22.30

""""""""""""""""""""""""""

Hocaya anlamaz gözler ile döndüğümde o da bana bakıyordu. Ulaş kim bacım ben nereden bileyim. O da anlamış olacak ki konuştu.

-Duvar kenarı en arka sıra.

Geldiğimden beri sınıfa hiç bakmamıştım o tarafa döndüğümde gördüğüm kişiyle ufak çaplı bir şok yaşadım. Zaten sorunsuz bir günüm geçse olmazdı.

"""""""""""""""""""""""""

Sınıfta boş olan bir çok yer varken hocanın bana onun yanına oturmamı söylemesi de ne kadar şanslı(!) bir insan olduğumu gösteriyordu. Daha ilk dersten hoca ile atışmak gibi bir niyetim yoktu bu yüzden geçip söylediği yere oturdum ve ceketimi çıkartıp sandalyeye astım. En kötü onun dersi bitince başka bir yere geçerdim. O bana baksa da ben ona bakmayıp doğruca hocaya bakıyordum. Tabi üstümde Emre ve Yalın'ın da bakışları vardı. Onlara döndüğümde gergin bir şekilde bana baktıklarını gördüm. Ulaş o günkü çocuktu. Elimle dönmelerini işaret edince önlerine dönmüşlerdi. Bana hala bakan Demir de benim ona dönmemle önüne dönmüştü. Onun dönmesi ile ben de hocaya döndüm.

Anladığım kadarı ile hoca yeni konu anlatıyordu ancak o kadar sıkıcı bir şekilde ve gereksiz bilgiler katarak anlatıyordu ki çok sıkılmıştım. Zaten uyuyamadığım için uyumak istiyordum bu yüzden başımı sıraya koyup gözlerimi kapattım. Daha bir kaç dakika geçmeden hoca bana seslenmişti.

-Alev derste uyumak yasak. 

--Hocam anlattığınız konuyu biliyorum. Bunun için izninizle uyuyabilir miyim? Bazı durumlar yaşandı da pek uyuyamadım.

-Anlattığım konuyu bilmene imkan yok Alev bu  konu daha anlatılmadı.

Sanki konuyu bilmek yasakmış gibi konuşuyordu ve bu durum benim canımı sıkmaya başlamıştı. Anlattığı konu integraldi. Bu konu ikinci dönemin değil 12. sınıfın konusuydu zaten o da sözde basit bir giriş diyerek başlamıştı konuya ancak ne kadar basit ve giriş olduğu tartışmaya oldukça açık bir konuydu.

--Hocam ben lisenin tüm konularını biliyorum.

-O zaman neden buradasın?

Canım istedi geldim hocam sana ne seni ne ilgilendirir. Anlaşılan daha ilk dersten hoca ile takışacaktık.

--Diploma almak için buradayım hocam bilmediğim için değil.

Sınıftaki herkesin dikkatini çekmiştim. Anlaşılan bu okulda dikkat çekmeden bir kaç ay kalıp gitme fikirlerim de suya düşmüştü.

-O zaman tahtaya gelip konuyu anlatmak ister misin? 

Bir bu eksikti gerçekten. Ben uyumak isterken bir de ders mi anlatacaktım. Hocaya baktığımda ciddi olduğunu fark etmemle ayaklanıp tahtaya çıktım. Konuyu bilmemin sebebi bu yıla kadar okula gitmeyip evden eğitim almamdı evdeyken okul müfredatına göre ilerlemeden eğitim almıştım. Zaten bu yılda gitmemin sebebi arkadaşlarım ile birlikte olmaktı. Tahtaya çıkınca sınıfa dönüp konuşmaya başladım.

--Hocam tam olarak ne kadarını anlatmaya iznim var.

-Bildiğin her şeyi anlatabilirsin.

Dersin bitmesine yaklaşık 35 dakika vardı. Bu süre basit bir giriş için yeterliydi.

--Tamam o zaman. Öncelikle basit bir giriş yapıp eğer zamanım kalırsa temel bir kaç soru göstereceğim. Bu konu zaten bir daha ki yılın konusu onun için tüm detayları bilmenize gerek yok. Şimdi şöyle integral kısaca ..........

Gecenin Kraliçesi: MedusaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin