5 Ağustos 2024 00.00
""""""""""""""""""""""
Üçü de boş ve kendilerine en yakın olan yerlere oturdu.
--Merhaba. Merhaba. Merhaba.
Yüzümdeki zoraki gülümsemeyle karşımdaki üçlüye bakıyordum. Hepsini selamlamam bitince yüzümdeki ifadeyi silip kafamı tekrar masaya koyup telefonumu açtım. Benim onlar ile konuşacak bir şeyim yoktu şahsen. Eğer onlar konuşmak istiyorlarsa konuşabilirlerdi. Teneffüs olsa da sınıfın çoğu buradaydı ve şu anda hepsi önümdeki üçlü ile benim bağlantımı çözmeye çalışıyor olabilirdi çünkü az önce kanlı bıçaklı olan iki kişinin konuştuğunu görmüştüm.
~Dedikodu görünce sazan gibi atlıyorlar.~
-Deniz yok mu?
Kafamı kaldırmadan konuşana baktım ve sorusunu cevapladım.
--Var gibi mi duruyor?
-O zaman senin ile konuşacağız.
--Deniz olsaydı sadece onun ile mi konuşacaktınız, yoksa ikimizle birden mi konuşacaktınız da bana kaldınız?
-Fark eder mi?
--Bilmem belki eder.
-Yalnız konuşabilir miyiz?
--Yalnız konuşacak özel bir şeyimiz olduğunu düşünmüyorum. Her ne söyleyecekseniz çabuk söylerseniz sevinirim işim var.
Alper ayağa kalkıp gitmeye hareketlenirken ona yakın olan Uraz onu kolundan çekip yerine oturttu. Çok da isteyerek gelmediği belliydi. Tehdit ile getirmişlerdi sanırım.
-Alev bize katılmanızı istiyoruz.
--A a öyle mi olmuş Ayazcığım. En son biz onlara güvenmiyoruz diyordunuz. Ne oldu başınıza taş mı düştü de unuttunuz?
-Alev sizinle bir ekip olmak istediğimiz için geldik çünkü almak istediğimiz bir ödül ve yenmek istediğimiz okullar var ama istemiyorsanız biz kendimiz bir şekilde halledeceğiz.
-Size bu kadar sert çıkmamızın sebebi rakibimiz olan okuldan gelmenizdi. Oranın grubuyla pek iyi anlaşamayız. Sizin onlardan olacağınızı bizi sabote edeceğinizi düşünüyorduk. İstemediğine göre haklı olma ihtimalimiz hala var sanırım? Gerçekten isteseydin şimdiye çoktan kabul etmiştin. (Uraz)
–Yok canım istememek değil de sizi daha geç bekliyordum ben. Jeton geç düşer diye düşünmüştüm. Hem ayrıca merak etmeyin bizim de size yardım etmemizin bir sebebi var ve bu sebep bizim için her şeyden daha önemli bu yüzden merak etmenize gerek yok. Ne olursa olsun o ödül buraya gelecek. Bu arada eğer sizi sabote etmek isteseydik sizin grubunuza girmezdik biz üşengeç insanlarız.
-Ne sebebi? (Alper)
–Bilmeniz gerekmiyor. Eee neden fikrinizi bu kadar çabuk değiştirdiniz söylediğim gibi ben sizi daha geç bekliyordum.
-Pınar hoca bazı videolarınızı gösterdi. Hakkınızı vermemiz gerekiyor gerçekten iyisiniz.
Telefonumdan notları açıp onlara uzattım.
–Deniz'e ben haber veririm. Siz telefonunuzu kaydedip prova zamanlarını bir de şarkı listesinin tamamını tonlarıyla gönderin yeter. He tabii bide varsa stüdyo kayıtları mükemmel olur.
-Tamam.
Uraz da telefonunu kaydedip bana uzatınca telefon çalmaya başladı. Uraz'ın elinden telefonu alıp kimin aradığına baktım. Tekrar "3 NUMARA" yazısıyla bakışınca oflayıp telefonu cevapladım. Uraz'ın da gördüğünü biliyordum. Telefonumdaki herhangi bir şeyin biri tarafından görülmesini sevmezdim sırf bu yüzden telefonun notlar kısmına numaralarını yazmalarını istemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Kraliçesi: Medusa
General Fiction17 yaşında olan genç bir kızın hastanede karıştırıldığı anlaşılırsa ve DNA testi için ailesi ile birlikte hastaneye çağrılırsa nolur? Peki ya bu kız her şeyin farkındaysa ve bunu kimseye söylememişse. Bunun yerine o kadar acıya katlanıp kendini her...