16 Temmuz 2024 05.00
"""""""""""""""""
Hazır olduğum için saçımı son kez sıkı bir şekilde at kuyruğu yapıp elime bandaj sardım ve eldivenleri taktım. Başka bir korumaya ihtiyaç duymuyordum. Fırat ben yılanları çizerken odadan çıkmıştı. Her şeyden emin olunca ben de odadan çıkıp Ringe doğru ilerledim.
"""""""""""""""""""""
Ringin olduğu salona çıkınca beni gören herkes tezahürata başladı. Ortamdaki Medusa sesleri Panter seslerini bastırıyordu. Onun deneyimi yıl olarak benden fazla olsa da maç olarak pek öyle sayılmazdı. Ayrıca istatistiksel oran olarak benim kazandığım maçların oranı onunkilere göre daha fazlaydı. Ringin sınırına geldiğimde Panter çoktan ringe çıkmıştı. Genelde rakiplerim beni ringde beklerlerdi çünkü ben her zaman önceden maçım olmadığı sürece maç zamanı açıklandıktan 5 dakika sonra geliyordum salona. Bunun sebebi de ringde birilerini beklemeyi sevmememdi. Bir çok kez ilk zamanlarda beklemiştim ve bu pek hoşuma gitmemişti. Sosyal hayatımda dakik biri olsam da ringde bunu pek umursadığım söylenemezdi. Bantların arasından geçip ringe çıktım.
--Ooo kimleri görüyorum. Panter beyler de buradaymış.
Oğlum bu kırmızı görmüş boğa gibi bakıyor.
Az sonra ondan akacak olan kanı görmüştür ondandır o.
E o zaman Medyumluk var galiba?
Galiba.
Hala sinirle bana bakmaya devam edince dayanamayıp tekrar konuştum. Bir yandan da gülümsüyordum.
--Hayırdır canım düşman mıyız? Ne diye öyle bakıyorsun? Alt tarafı kaburgalarından birini çatlattık ne yaptık sanki gören de kırdık sanar.
Ortamda düdük sesinin yankılanmasıyla karşılaşma tam anlamıyla başlamış oldu. Bu mekan kafes dövüşü ve normal ring maçları arasında bir mekandı. Kafeste olduğu gibi rakibinizi öldürmenize gerek yoktu kazanmak için ki zaten kurallar gereği öldüremezdiniz. Şu anda bulunduğumuz ringde sadece iki kural vardı. Birincisi ringde adam öldüremezdik. İkincisi ise kalıcı ve ölümcül hasar verip rakibimizi sakat bırakamazdık. Böyle bir durumda kulüp yöneticisi direkt olarak ihbarda bulunurdu. Her maç öncesi çıkacak olan her boksöre iki adet belge imzalatılırdı. Biri ihbar etme durumuyla alakalıydı diğeri ise eğer böyle bir durum yaşanırsa polise kulübü şikayet etmesi üzerineydi.
Kulüp öğrenilirse boksörün sahip olduğu her şey kulübe geçiyordu ancak bu şeyler kulüp için değil rakibin ailesi için alınıp onlara aktarılıyordu. Zaten bu durum sadece mal varlığı ile kalmadığı için buna cesaret eden olmuyordu ki şu anda bu prosedür sadece iki kez yaşanmıştı. Ölen yoktu sadece ölümcül yara alanlar vardı ki onlarda şu anda iyi durumdaydı.
İkimiz de şu anda karşılıklı olarak dönüyorduk. Ben zaten ilk harekete geçmiyordum ancak o da şu anda benim bir açığımı kolluyordu.
--Eee senden altı yaş küçük birinden dayak yiyip hastanelik olmak nasıl hissettirdi?
Biraz oyundan zarar gelmeyeceğini düşündüğüm için konuşmam sırasında gardımı indirip sağ karın boşluğumu tuttum ve yüzümü acı çekiyormuş gibi bir hale soktum. Panter'in gözleri kısa bir anlığına aydınlanmıştı ve yüzünde yarım bir sırıtış olmuştu. Şu anda bir açığımı yakaladığını düşünüyordu. Eğer o böyle bir hareketi benim karşımda yapsaydı ters düşünürdüm. Çünkü bana göre bu hareketin basit bir aldatmaca olduğunu anlamak çok basitti. Bu ringe çıkan herkes zayıf noktalarını gizlemeye odaklanırdı onları bu kadar açık bir şekilde hedef haline getirmezdi. Ayrıca eğer sağ tarafın ağrıyorsa sol tarafını açık hedef haline getirmen daha mantıklıydı çünkü bu şekilde rakibin zayıf olduğun noktaya hamle yapmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Kraliçesi: Medusa
Genel Kurgu17 yaşında olan genç bir kızın hastanede karıştırıldığı anlaşılırsa ve DNA testi için ailesi ile birlikte hastaneye çağrılırsa nolur? Peki ya bu kız her şeyin farkındaysa ve bunu kimseye söylememişse. Bunun yerine o kadar acıya katlanıp kendini her...