Olayın üzerinden neredeyse tam 3 gün geçmişti karar verilmişti berdel olacaktı. İstemediğim biriyle zorla evlenecektim hayır asla asla o adam la evlenmem tek çarem aliye mesaj atmak oldu ama ali de neredeyse 3 gündür beni aramıyordu hata mesaj bile atmıyordu. Bu beni azda olsa kırmıştı. Ali olayı öğrendikten sonra beni birdaha aramadı şansımı tekrar denedim inşallah bu sefer cevap verir diye umud ediyordum.
"ali neden telefonuma cevap vermiyorsun"
Mesaj atıp hemen Bi çanta hazırladım biran önce burayı terk etmeliydim çantamı hazırladıktan sonra telefonum çaldı arayan ali, di hemen açtım telefonu.
"alo ali çok şükür açtın telefonu" dedim
"zeynep beni birdaha arama"
"ali lütfen beni dinle lütfen"
"zeynep beni birdaha arama lütfen herşey bitti kendine iyi bak"
"anladım ali ben seni çok yanlış tanımışım yazık her şey senin gözünde bu kadar basitmiş ha ah be ali sende vur arkamdan çünkü Bi sen kalmıştın arkamdan vurmayan oysa ben böyle düşünmemiştim olsun canın sağ olsun" diyip telefon u kapatım. Zamanım yoktu o yüzden hemen çantamı alıp odamdan çıktım etrafa baktım kimse yoktu hızlıca merdivenler den indim kapıya ulaşınca hızlıca açtım hemen konaktan çıktım. Çıktıktan sonra yokuşa doğru ilerledim elimi kaldırdım tam taksi çağırıyordum ki birden birisi ağzımı tutarak beni çekti. Kim olduğuna bakmak için arkama döndüm. Oydu o günki adam Baran ağa
"sen. Bırak beni"
Dedikten sonra beni zorla biryere götürüyordu ne kadar çabalasam da onun gücüne gücüm yetmiyordu.
"ya bıraksana beni"
Sonra bi araba geldi siyah tı önümüzde durdu içinden Bi adam çıktı. Baran ağanın yanına gelip el sıkıştılar.
"kardeşim hoşgeldin memlekete"
"eyvallah kardeşim hoşbuldum"
Diyip birbirlerine dostça sarıldılar. Banada minik Bi baş selamı verip arabanın anahtarını ve başka Bi anahtar verip
Arbanın önünden çekildi."kardeşim evde herşey hazır hiçbir eksik yok kendine dikkat et. Haa bu arada düğüne çağırmayı da unutma"
"Mirzâ şansını zorlama istersen kardeşim "
"Tamam tamam demedim bişey hadi bana eyvallah"
Diyip gitti adam. Bende sessizliğimi bozup konuştum.
"birincisi beni nereye götürüyorsun ben seninle hiç bir yere gitmiyorum. ikincisi ben seninle asla evlenmem Baran ağa bununda böyle bil"
Dedim fakat birden yüksek sesle bağırıp
"Off kes sesini bin arabaya bu saatten sonra seni o konağa bırakacağımı mı zannediyordun"
"binmiyorum varmı sıkıysa kendin bindir" dedim fakat birden beni kucağına alıp konuştu
"sen kendin kaşındın. Çok fazla konuşuyorsun savcı biliyormusun ve ben çok konuşan insanlardan hiç haz etmem"
Dedi
"iyi bak bende çok konuşuyorum bırak o zaman beni" dedim fakat birden beni arabaya bindirip sürücü koltuğuna bindi ve arabayı hareket ettir di . Sesimi çıkarmadım başımı cama yaslıyıp ağlama ya başladım canımı çok yakıyorlar dı hayatım da Kendimi hiç bukadar çaresiz hissetmemiştim oysa hep arkamda duran birileri vardı şimdi ise hepsi tek tek beni yalnız bıraktı önce canımdan çok sevdiğim ailem sonra sevdiğim ali. Ağlamam yavaş yavaş şidetleniyordu artık nefesim kesiliyor du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
General FictionBerdel töre kitabıdır Kuma yoktur :) Hayat zeynep için hep bir çıkmazların içindeydi peki zeynep şuan ne yapacaktı. Zeynep in hayatını okumak istermisiniz. Kitap kapağı tasarımı @benyazrolam Kadın a Şidet e her türlü karşıyım o yüzden hiçbir şekild...