1.Bölüm

541 64 12
                                    

Bugün çok heyecanlıydım çünkü üniversite sonuçlarımı öğrenmek için okula gidiyordum.

"kızım zeynep hadi geç kalıyoruz"

"Tamam baba geliyorum"

Ama bişeyi unutuyordum benden daha heyecanlı olan bir kişi daha vardı.
Ali sevdiğim heyecandan elim ayağıma dolanıyordu birden telefon uma gelen bildirim sesiyle o yöne doğru ilerledim

Alim den mesaj gelmişti gülümseyerek mesaj ı okudum

"güzelim okul , a gelmeyi düşünüyor musun"

"gelicem tabikide"

"vallahi sen böyle bu yavaşlıkla gelirsen işimiz zor"

Tam aliye. mesaj atıyordum ki birden ağbim pat diye içeri girdi.

"oha ağbi yavaş insan bi kapıyı çalar ödüm koptu"

"ya kızım bırak şimdi ödünü mödünü de hazırsan çıkalım artık bi zahmet"

"hazırım çıkalım da babam gelmiyor muydu benimle"

"babamın tarlada işi çıkmış. Yine aşiret ler kavga etmiş"

"nee sen ciddimisin bi yaralanan veya ölen yok dimi"

"yok be kimse ölmemiş merak etme sadece iki kişi kavga etmiş ya her neyse sen onu bunu bırak çıkalım artık. hem daha şirkete gidicem"

"Tamam çantımı alıp geliyorum"

Ağbim odadan çıktıktan sonra bende hemen aliye mesaj atım

"Ağbim le geliyorum okulun etrafında sakın dolanma"

"ondan mı korkucam geliyorsa gelsin"

"alim. lütfen canım"

"Tamam. Sana dua etsin o"

Derin bi iç çekip hemen oda, dan çıktım ağbim de arabada beni bekliyordu hemen arabaya bindim saat, e baktım daha bir buçuk saat vardı ancak yetiştirdim.
Yola dalmış tım sınav sonuçlarımı düşünüyordum ya tam puan almazsam diye düşünüyordum o sırada ağbim den ses geldi

"pişt kız ne oldu niye öyle daldın hee söyle ağbine"

"hiç bilmiyorum ağbi ya sınavı kazanmazsam diye düşünüyordum"

"kim senmi sen sınavı kazanmıyacaksın haa güleyim bari kızım farkında mısın bilmiyorum ama sen sırf savcı olmak için yıllarca saatlerce çalıştın. Saçmalama tabikide kazanmışsın dır"

"inşallah ağbim amin"

"hem neredeyse şuanda karşımda savcı zeynep karaaslan duruyor"

"yaa ağbi. Ağbi"

"söyle güzelim"

"herşey için teşekkür ederim. İyi ki varsın iyi ki benim ağbimsin"

Ağbim bu zamana kadar en iyi destekçim olmuş tu o yüzden en çok Azad ağbimi seviyordum aslında diyar ve devran ağbimide seviyordum ama Azad ağbim ortanca olduğu için o daha yakın dı bana.

"ağbisinin gülü sende iyi ki varsın. hem ayrıca bunları bence ağbiler duymasın sonra sana da bana da tirip atıyorlar"

Ağbimin bu dediğine hem o gülmüştü hem ben uzun süre sonra okula gelmiştik.

"güzelim ne yazık ki bugün yoğun olduğumuz için çıkışta seni hasan ağbi alıcak haberin olsun"

"Tamam. Ağbim sorun yok sen işine bak hadi görüşürüz"

"ağbisinin çiçeği çok sağol. Hadi görüşürüz"

Ve ağbim. Gittikten sonra bende hemen okula girdim

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım olduğu için tabikide yazım yanlışlarım berbat olabilir. ama ben inanmıyorum ki yakında hepsini düzelticem okuyan oy veren herkese şimdi den teşekkür ediyorum

Ve lütfen kitabıma hakaret etmek yerine okumayın böyle olursa sevinirm😊🥰🥰

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin