Sabah gözlerimi kasıklarımda olan ağrıyla açtım. Hızlıca banyoya girdim Baran ağa mışıl mışıl uyuyordu tabi dün gece canımı çıkarmıştı beyefendi. Aynadan kendime baktığım da boynum ve dudaklarım mahf olmuştu. Utanarak hemen yüzümü aynadan çekip hemen duşa kabin e girip ılık suyu açmıştım vücuduma değen su damlaları beni rahatlatıyordu.
Duşumu aldıktan sonra hemen banyodan çıktım. Baran üzerini giyinmiş yatakta oturuyordu. Beni görmesiyle gülümseyip."Günaydın Zümrüt Gözlüm" dedi
Bende ona aynısını dedikten sonra sorumu sordum.
"Günaydın. Sen bir yere mi gidiyorsun niye hazırlandın"
"Gitmiyorum yavrum. Gidiyoruz burda daha fazla duramayız
Hadi sende hazırlan çıkalım"İtiraz etmiyecektim Baran böyle söylüyorsa vardır Bi bildiği.
"peki tamam ben hazırlanayım" dedim ve dolabın önüne gidip elbise ve iç çamaşırlarımı çıkartım.
"ben seni aşağıda bekliyorum güzelim sen gelirsin" diyip gitmişti bende hızlıca hazırlanıp aşağı indim. Sedirde oturan Halime anne yi gördüm Baran la konuşuyor du onların yanına ilerledim.
"Baranım oğlum gitme yavrum bak Fıratım gitti sende beni bu konakta böyle bırakma oğlum"
"ana ben kalamam artık burda anla beni zorluk çıkarma"
"iyi sen git o zaman zeynep kızım bir yere gelmiyor"
"zeynep benim karım ben nereye o oraya. Sende kendini daha fazla yorma biz bugün gidiyoruz ana" dedi Baran Halime anne oğluna ağlayarak bakıyordu. Baran gelip elimi tuttu bende Halime anneye üzgünce baktım. tam konaktan çıkıyorduk ki yere düşen sesle hemen arkaya döndük yerde yatan Halime anneyi görünce Baran hızlıca yanına koştu.
"ana anam iyimsin. ana aç gözlerini" diye bağırdı Baran bende yanına gidip konuştum.
"Baran ne duruyorsun hadi hastaneye götürelim" dedim Baran tamam dercesine kafasını sallayıp Halime anneyi kaldırdıktan sonra hızlıca konaktan çıkıp arabaya bindik Baran arabayı hızlıca hastaneye sürdü. Hastaneye varmıştık Baran hastaneye girip sedye çağırdı halime anneyi sedyeye yatırıp odaya aldılar. Bir süre odanın önünde dolandı Baran kendi kendine söylenmeye başladı
"Allah kahretsin benim yüzümden oldu ben ne yaptım Allah beni kahretsin" dedi bende hızlıca yanına ilerledim ve konuştum.
"saçmalama Baran annen senin yüzünden bayılmadı kendini suçlama lütfen"
"ulan ben bu aklımı şikeyim ben ne yaptım" tam Baran a cevap veriyordum ki Doktor odadan çıktı. Baran hemen doktorla konuştu.
"doktor ne oldu anam iyimi neyi var"
"Baran bey ne yazık ki anneniz kalp kırizi geçirmiş amaliyathane ye almamız gerekiyor siz yinede herşeye hazırlıklı olun"
"ne demek herşeye hazırlıklı olun. doktor anam o amaliyathane den sağ salim çıkacak"
"inanın elimizden geleni yapıcaz" diyen doktor gitmişti Baran da elini önce saçına geçirip sonra hastahane nin duvarlarına vurdu.
"lan Allah benim belamı versin ben ne bok yedim" diye söylendi daha sonra hastaneye şahin ağa geldi bizim yanımıza geldi.
"ne oldu nerede nasıl Halimem iyi mi"
"bilmiyoruz şahin baba doktor kalp krizi geçirmiş dedi amaliyathane ye alıcaklarmış"diyerek cevap verdim şahin babaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
Ficção GeralBerdel töre kitabıdır Kuma yoktur :) Hayat zeynep için hep bir çıkmazların içindeydi peki zeynep şuan ne yapacaktı. Zeynep in hayatını okumak istermisiniz. Kitap kapağı tasarımı @benyazrolam Kadın a Şidet e her türlü karşıyım o yüzden hiçbir şekild...