4.Bölüm

262 56 2
                                    

Sabah gözlerimi odaya sızan güneş ışığıyla açtım. Dün dini nikah kıyılmıştı bugün de muhtemelen resmi nikah kıyılacaktı
O yüzden kalkıp güzel bir duş aldım hayatımın en büyük zorluğuyla karşı karşıya kaldım hayat bana her zorlukta şans vermiş ti ama bu zorlukta ne yazık ki vermemiş ti artık direnmeye gücüm kalmamıştı o yüzden herkese her şeye boyun eğiyordum. Duş alıp banyodan çıktım odada kıyafet olduğu için onlardan birini giyip telefon a baktım Delâl beni tam yirmi kere aramış. Muhtemelen olayı öğrendiği için aramıştır onu daha fazla merak ta bırakmamak için aradım ve dakasında açmış tı.

"alo Delâl"

"zeynep kız neredesin sen kaç saattir seni arıyorum niye açmıyorsun telefonlarımı öldüm öldüm dirildim resmen meraktan haberin varmı senin"

"nefesmi alsan diyorum Delâl gece aradığın için uyuyordum herhalde"

"ne yapayım olayı öğrendikten sonra şok oldum ondan sonra seni aradım ama ulaşamadım. Her neyse neredesin şimdi iyimisin "

"nasıl olabilirim sence bu durumda. Aslanbey lerin çiftliğindeyim"

"eee şimdi ne yapıyacaksın peki ay kusura bakma ama o aptal ağbinin günahının vebalini sen mi çekecek sin" dedi Delâl

"ne yapa bilirim kaçmayı denedim olmadı artık yoruldum Delâl o çok güvendiğim ali korkağı da Baran aslanbey in korkusundan üç buçuk attı. Zaten başta beliydi bunun göt korkusu eğer korkmasaydı gelip Mustafa ağanın karşısına geçip beni isterdi"

"anladım canım Peki Azâd ağa bişey yapmadımı"

"yok be Delâl ne yababilir ki Azâd ağbim elinden ne gelir ki" dedim fakat odanın kapısı açıldı kim olduğunu görmek için baktım Bi erkek çocuğu.

"Delâl sonra konuşuruz" diyip telefon u kapatım. Ve çocuk yanıma geldi sanırım Hâvin in oğluydu çünkü yüzü tıpkı ona benziyor du. Eğilip onunla konuşmaya çalıştım

"merhaba sen kimsin" dedim ve oda gülümseyerek cevap verdi bu çocuk kesin Hâvin İn çocuğuydu.

"benim adım zınar aslanbey Fırat ağanın oğluyum"
Tahmin etmiştim gülümseyerek cevap verdim

"çok memnun oldum zınar. Ne oldu sen bişey mi istedin"

"bişey olmadı yenge ben babamla bugün geldiğim için seni merak ettim" yengemi eee nedesin çocuk abla mı. Gülümsedim ve o sırada Baran ağa geldi. zınar Baran ağanın hemen bacaklarına sarıldı ve gülerek konuştu.

"amca" dedi Baran ağaya zınar oda gülümseyerek cevap verdi.

"amcam sen ne zaman buraya çıktın bakim hayta"
Çocuk gülerek cevap verdi.

"beni bilirsin amca ama yengemin yanında hayta falan ayıp oluyor"
Hemen gözlerimi kaçırdım.

"neyse sen dedenin yanına gitt ben geliyorum" dedi Baran ağa zınara ama zınar surat asarak konuştu.

"Off niye ya ben burda iyiydim hem onları herzaman görüyorum burda kalsam" dedi zınar bende ona bakarak güldüm.

"zınar hadi"

"off be tamam ya sözde ağayız" diyip gitti. Oda kapıyı kapatıp yanıma geldi.

"bu sefer ne oldu niye geldin" dedim

"odam burası olduğu için olabilir mi acaba iki gündür aynı kıyafetlerle kalıyorum" dedi nasıl yani burası onun odasımıydı sinirli sinirli yüzüne baktım. Ve konuştum

BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin