11

16 1 26
                                    


bana sovmeyin. tskler.

_______

Dershaneye başlamıştım. Aradan geçen yaz tatili boyunca kazanamamış olmamı sindirip tekrardan çalışmaya başlamıştım. Changbin istediği bölümü kazanıp gitmişti. Minho da aynı şekilde veterinerliği kazanmıştı. Bense tüm yaz tekrardan çalışmaya başlamıştım. Evden yürütemeyeceğimi anladığım için de yakınlardaki bir dershaneye gitmeye karar vermiştim ve bugün ilk gündü.

Kapıdan girip dershane müdürüne selam vermiştim. Sınıfımı gösterip odasına gitmişti tekrar. Içeri girip etrafa bakındım, şu anlık kimse yoktu ilk ben gelmiştim. Etrafı incelerken kapının açılmasıyla oraya dönmüştüm. Kargocuydu sanırım ama sınıfta ne işi olduğunu anlamamıştım.

Ben ona o bana bakarken konuşmaya başladı.

"Merhaba."

"Merhaba. Hoca odasındaydı en son oraya bakabilirsiniz."

"Ne için?"

"Kargo için. Sınıf ya burası hani hoca burada değil yani." Salaktı herhalde.

"Kargocu? Kargocuya mı benziyorum?"

"Isterseniz ben hocaya haber vereyim." Tam sınıftan çıkarken gülmeye başlayınca arkama dönmüştüm tekrardan.

"Matematik hocanızım ben. Memnun oldum." İlk günden rezil olmuştum.

"Hocam kusura bakmayın ben öyle görünce sizi."

"Kargocuya mı benziyorum?" diye sormuştu sınıftaki diğer kişiye de.

"Hocam hayır benim kafam karıştı o kadar kusura bakmayın tekrardan." Tekrardan gülmüştü. En azından gıcık biri değildi.

Biz hocayla muhabbete dalmışken sınıf da dolmaya başlamıştı. Müdür de gelip bu yılın işleyişinden kısaca bahsetmişti. O sırada kapı çalıp içeri bir kız girmişti. Hocadan özür dileyip etrafına bakmaya başladı boş yer bulmak için. O sırada göz göze geldik ve yerine geçesiye kadar da gözlerini ayırmadı benden. Yanımdaki sıraya oturup hocayı dinlemeye başladı.

Hoca her birimize hangi derslerde kac dakikada kaç soru yapabildiğimizi sormaya başlamıştı. Adının Sohee olduğunu öğrendiğim kız lafıma atlamıştı o sırada.

"Bence sosyal bilimler 15 dakika biter."

"15 dk çok fazla 10 dk yeterli hatta belki de 7 dk."

"Felsefe o kadar da hızlı bitmiyor saçmalama."

"Benim bitiyor ama." diyip gülmüştü. Saçma sapan inat yapmaya çalışıyordu sadece. Üstelemedim ve hocayı izlemeye devam ettim.

İlk gün olduğu için çok bir şey yapılmayacağını sadece bir deneme olup evlere dağılacağımızı söylemişlerdi. Hoca gelip denemeleri dağıtıp bittikten sonra yanına gitmemizi istemişti.

Deneme bittikten sonra hepimiz sınıftan çıkmaya başlamıştık. Çok fazla kişi olmadığımız için bir odaya sığabilmiştik. Hoca nasıl geçtiğiyle ilgili sorular sorup birkaç motive cümlesi söyledikten sonra ortam sessizleşmişti.

"Ee Jisung?"

"Efendim hocam?"

"Ne yapalım?"

"Eve gidelim." dememle hoca gülmüştü. Sohee de aptal aptal bakıp sırıtıyordu. Asla anlaşamayacağız gibi görünüyordu.

"Tamam o zaman eve gidelim ama yarın sizi vaktinde burada göreyim." Hocayı onaylayıp evlere dağılmıştık.

Eve geldiğim gibi gruba yazmaya başlamıştım.

geypopitler

jisung: geldim

felix: ay iyranc ya bize ne bundan

jisung: pic
dershaneden geldim

jeongin: EE NASILDI ARKADAŞIN OLDU MU

jisung: yani su an 1 2 kişiyle konuştum
abi bi tanesi vardi bak
geldi aptal aptal hareketler yapti sinirimi bozdu

minho: kim ne yapti

jisung: bi tane kiz geldi iste
geç kaldi zaten aptal
geldi oturdu goz hapsine alip beni
sonra iste lafıma atlayip durdu
bakislarini saymiyorum bile
sonra iste kendinden bahsetti alakasız bir sekilde
mal mal her boka gulmeler etmeler
mala benziyordu kisaca yani

seungmin: ASK ASK ASK

minho: ney
ne alaka amk
gıcık oldum diyor ne aski

jisung: evet amk yok oyle bir sey
ben kocama sadigim.

minho: zaten.

hyunjin: kizin adi neydi

jisung: sohee

hyunjin: sohee yengeyle sana 1 ay veriyom knk
hep boyle olur zaten

jisung: siktir ordan

minho: BENI ALDATTIN MI
YUUUUUH

jisung: HAYIR ASLA
KURBANEY

felix: ya sevgili olun ya da flortlesmeyin amk

jisung: kes

minho: kes

Minho ucundan kıskandı mı diye düşünüyordum aslında ama pek de umurunda olduğunu sanmıyordum. Sonuçta beni reddedeli aylar olmuştu ve artık bu gibi sözde flörtleşmelerimiz bizim rutinimiz olmuştu. Ikimiz de yanlış anlamıyorduk birbirimizi bu yüzden bundan memnunduk. Çok kafa yormayıp ders çalışmaya karar vermiştim.

1 ay sonra

geypopitler

jisung: mrb
nbr

hyunjin: noluyo lan
niye oyle yazdin
NE BOK YEDIN PIC

minho: NOLDU YAVRUM SOYLE NOLDU

jisung: herkes burda mi
ya bn bsi yptm d👉🏻👈🏻

felix: burdayiz hadi soyle

jisung: sohee ve ben sevgili olduk

minho: ne

changbin: OHA
BILIYODUM AMK

hyunjin: ASIL BEN BILIYODUM AMK DEMISTIM
MAX 1 AY DEMISTIM
AHA
MUNECCIM BOKU YEMIS OLABILIR MIYIM

chan: hayırlı olsun 🎉🎉🥰🥰

seungmin: bu nasi samimiyetsiz bi mesaj aq
KARRRRRRDESIM YENGEYE HÜRMETLER

felix: OH BE SONUNDA YUZU GÜLECEK BUNUN DA

minho: mutluluklar

jisung: tesekkurlerr
ya en başta bi gıcıktik falan ama bilmiyorum iste oldu bi anda bir seyler
oyle bakalim artik yani haber vereyim dedim

jeongin: IYI YAPTIN BEBIS

Ben mi kafada kuruyordum bilmiyorum ama Minho çok soğuk yazmış gibi hissediyordum. Ayrıca şimdi o eski flörtleşme şeklindeki rutinimiz bozulmuştu doğal olarak. Benim için en iyisi buydu yoluma bakmaktı başkalarıyla denemekti çünkü onu başka türlü unutabileceğimi sanmıyordum. Yeter ki hayatımda bir yeri olsundu o da bana yeterdi.




NEFRET EDIYORUM HANJI'DEN NE DEMEK UNUTMAK ICIN BASKALARINI ALET ETMEK YA YUUUUUH IDAM ADI KEVASE SENI

minho'ya cok uzuluyorum😞ozr dlrm askim😞
bunlar da gececek😞 ltfn jisung'a ck sovmyn olr mu😞 o da ne yaptığını bilmiyor😞aptal😞

bu kadardi bb😞

geypopitler / minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin