maraba
________
"Ver la çantamı."
"Al amk al yedik sanki."
"Şu sinirin geçsin ormandaki kurtlara veririm seni lavuk."
"Burda kurt var mı ki?"
"Ormandayız neredeyse vardır herhalde bilmiyorum. Neyse ben odaya çıkıyorum eşyaları bırakıp Minho'nun yanına gideceğim."
Hepsinden önce odaya çıkıp valizimi bir köşeye atmıştım, odaya geldiğimde hallederdim şu an sadece Minho'yu görmek istiyordum.
Nerede olduğuna dair mesaj atıp aşağıya inmeye başladım. Henüz birkaç ay önce buluşmuştuk ama ben ilk kez görüşecekmişiz gibi heyecanlıydım. Merdivenlerden koşar adım inip dışarı çıktım. Bahçedeki bir ağacın altında bulunan bankın yanına gidip oturdum.
Birkaç dakika sonra arkamdan boynuma dolanan kollar ve tanıdık koku ile arkamı döndüm. Karşımdaydı. Her gün nasıl bu kadar güzelleşebilir diye düşünürken ağlamaya başladım.
"Güzelim benim neden ağlıyorsun ya gel buraya."
"Çok özledim seni."
"Uzun bir süre burdasın bitanem her gün birlikte olacağız ağlama tamam mı? Gel bakayım bebek."
Banka oturup beni de yan bir şekilde kucağına oturtmuş gözyaşlarımı silerken saçlarımı kokluyordu.
"Askim birisi görmez mi?"
"Umurumda değil."
"Ama sana ceza vermezler mi?"
"Hiçbir şey olmaz düşünme sen bunlari. Rahat etmediysen odamda devam edebiliriz." diyip göz kırpmıştı.
Koluna bir tane yapıştırmıştım.
"Neye devam edeceğiz ya oturuyoruz alt tarafı sapık seni bırak beni seni şikayet edeceğim."
Kalkmaya yeltenirken beni belimden tutup sgni pozisyona getirdi. Daha sonra da kimseyi umursamayıp dudaklarımı öpmeye başladı. Ben şok içinde kalmış beklerken karşılık alamadığı icin dudağımı ısırmıştı. Büyük bir ağacın altında oturduğumuz için önemsemeyip ben de karşılık vermeye başlamıştım. Özlemiştim her şeyini şu birkaç ayda bile.
Biz özlem giderirken arkamizdan gelen sesle oraya dönmüştük.
"Oha public sex!"
"Amk Jimin mal mısın bağırmasana!"
"Ne var be siz de ulu orta yerde yapmayın sinirliyim zaten."
"Seni de sinirini de şimdi he. Niye geldin?" Minho'nun dizlerinden kalkıp yanına oturmuştum. Bölündüğü için Jimin'e öldürecek gibi bakıyordu.
"Hocalar sayım mı ne yapıyor eksik çıkma şimdi uğraşmayalım. Sonra da akşam yemeği yenecekmiş ve yarının programı anlatılacakmış."
"Tamam gidelim o zaman. Geç sen önden geliyorum ben de."
"Sevişmeyin ama."
"Defol!"
"Askim ben şimdi gidiyorum yarın zaten görüşeceğiz. Odaya varınca da yazarım olur mu bebeğim?"
"Tamam o zaman veda öpücüğü."
"Fırsatçı." Gülerek dudaklarını öpmüş yerimden kalkmıştım.
Odaya geldiğim gibi Minho'ya yazmış eşyalarımı dizmeye başlamıştım. Oda bayağı geniş olduğu icin beşimiz de rahatlıkla sığmıştık. Valizimi dizmem bitince bizimkilerin yanına aşağıya inmiştim sayım için.
"Abi ulu ortada neden verdin."
"Ya mal mısınız yok öyle bir şey Jimin nerde öldüreceğim."
"Şaka şaka. Gel şuraya imza atacaksın ordan da yemeğe geçeceğiz."
"Yemek saati geçmedi mi?"
"Bugünlük bize bu saatte verilecekmiş geç geldik ya o yüzden."
"Bilin bakalım ne oldu."
"Hayır Taehyung ex flörtünü burada görmedin."
"Sen nerden biliyorsun lan?"
"Şaka mı abi burda da mı?"
"Ya bakın tuvalete gideceğim tam yolu karıştırdım işte baktım koridorda da birisi var kafasını eğmiş telefona dedim sorayım bilir belki. Bir kafasını kaldırdı ben şok. Çok eskiden birkaç gün konuşmuştuk işte ama uzak olduğumuz için ilerlememişti. Böyle görünce de garip oldum."
"Adı neydi bunun?"
"Jungkook. Bilgisayar mühendisliği okuyordu anlatmıştım ya o işte. Neyse sonra da işte o da tanıdı beni belli yolu gösterdi falan. Öyle işte."
"Hiç konuşmadınız mı?"
"Hayır. Ben bir şey demedim o da demedi öyle gittim ben de. Zaten konuşmamızın anlamı yok burda bir süre kalıp gideceğiz yani. Boşverin."
"Neyse hadi yemeğe inelim."
________
Yemeği yemiş odaya çıkmıştık. Hepimiz kendi yatağımıza dağılmıştık. Ben de yerime yerleşmiş Minho'ya yazıyordum.
minho-jisung
minho: yedin mi yemegini askim
jisung: yedimmm
sen bizden once yemistin demiminho: evet bebegim gec geldiniz siz
jisung: YARIN COK HEYECANLI OLACAK
BAYILCAM
SENI GORUCEM
AY CIGLIKminho: YERIM SENI BEBELAK
okula birlikte gidemeyiz değil mi yajisung: hayır galiba askim servise binicez hepimiz oyle okula gidicez
getir gotur seklinde yani
ama zamanla değişir mi bilemem su anlik boyle
OLSUNNN BEN HEMEN YANINA GELIRIM KIminho: MINIK SINCABIMMM
jisung: hihihihih
askim simdi ben uyucm
erken kalkicaz cunku
BENIM ASKIM SUPER MIminho: SUPERIM BEBIS SEN
jisung: SUPERIMMMM
IYI GECELER BITANECIK ASKUMAAA🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️💒💒🌈🌈🌈🌈minho: GÜZEL BIZLI GECELER BIRICIGIM💍💍💍🎀🎀🎀🐿️🐰🐿️🐰🐿️🐿️
________
🐰🌠🐿️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
geypopitler / minsung
Fanfictionjisung: selam beyefendi mustakil misiniz Yarı kurgu yari gerçek hayattan esinlenilmistir. 🐰🌠🐿️ texting ~ düzyazı