"ဟယ် မျိုးခန့် "
" ဆည်းဆာ ထမင်းကြော်ထားတာလား"
"အင်း နင် တစ်ခါထည်း ဝင်စားသွားပါလား ငါပိုကြော်ထားတယ်"
"နေပါဟာ ငါ စားခဲ့ ပြီးပြီ အခု နင့်ကိုလာခေါ်တာ ဆေးရုံ တူတူသွားမယ်လေ အော် ညီမလေး နန်းမြင့်မိုရ် လည်း ရောက်နေတာလား"
"ဟုတ်ကဲ့"
"ည က ဆည်းဆာတော့ ဘယ်လို ပြန်လဲမသိပါဘူး သဒ္ဒါတို့ က က်ဘီးစီးပြီးအိမ်ပြန်လာတယ် မိုးတွေရွာနေတာကို ပြီးတော့ အဝေးကြီးကိုဟာ ဒီကလေး နည်းနည်းလေးမှ မစဉ်းစားဘူး အခုလည်း နေသိပ်မကောင်းဘဲ စက်ဘီးတစ်စီးနဲ့ အပြင်ထွက်သွားတယ်"
"အော်ဟုတ်လား ကလေးကို ဂရုစိုက်ပါ မျိုးခန့် ရယ် ငါတော့ ည က နန်းလိုက်ပို့ ပေးတယ်လေ ပြန်မိုးချုပ်နေပြီဆိုတော့ အိမ်မှာပဲ အိပ်ခိုင်းလိုက်တာ"
ထို သို့ ကြားရသောကြောင့် နန်းမှာ အံသြမှု အပြည့် နှင့် ပင် ဆည်းဆာကိုမျက်လုံးဖြင့် စကားပြောသော်လည်း မမ က ပြုံးပဲပြန်
ပြုံးပြသည်"အေးပါ ငါကနင်စိတ်ချချ ရဲ့ အိမ်ပြန်ရောက်လားသိချင်လို့ ပါ အဲ့ဒါဆို ငါ အရှေ့ မှာထိုင်စောင့်နေမယ်နော် ဆည်းဆာ "
"အင်း "
ခဏ အကြာ ဆည်းဆာမေမေဈေးကပြန်လာကာ
မင်းမျိုးသန့် နှင့် စကားပြောနေလေသည်"သမီးဆည်းဆာရေ မောင်မင်းမျိုးသန့် စောင့်နေတာကြာလှပြီ မြန်မြန်လုပ်လေ သမီးလေး"
"ဟုတ်ကဲ့ မေမေသမီး လာပါပြီ"
"နန်းလေး ထည့် စားနော် မမ ညက ဟာကို မေမေတို့ ဖေဖေ တို့ ကိုလည်း ခုဏက မျိုးခန့် ကိုပြောသလိုပဲပြာထားတယ် နန်းလေး နေရခတ်မှာစိုးလို့ စားပြီး မေ့မေ့ ကို ဆေးတောင်း လိုက်နော် ညီမလး မနေ့ က အရှိန်ကြောင့် ပင်ပန်း နေသလို ခံစားရ မှာစိုးလို့ မမသွားပြီနော် နန်းလေး "
"ဟုတ်... ဟုတ်ကဲ့ ကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော် မမ"
"မလိုပါဘူးကွယ်အဲ့ဒါဆို မမ ဆေးရုံ သွားပြီနော်"
"ဟုတ်ကဲ့"
ခဏ အကြာ ကားထွက်သွားတဲ့ အသံကြားရသည် နန်းလည်းစားပြီးသည်နှင့် ပန်ကန်ဆေးပြီး ဆည်းဆာပြောသည့် အတိုင်း အန်တီလွင်မာဆီ ဆေးသွားတောင်းရန် အန်တီကိုရှာရသည်
YOU ARE READING
A love song
Romanceဆူး တို့ သည်လည်း အမြဲတမ်းတော့ မဆူးနိုင်တစ်ခါတစ်ခါ သိပ်ကို နူးညံ့ လွန်းသည် ဆူး တို ့သည္လည္း အျမဲတမ္းေတာ့ မဆူးနိုင္တစ္ခါတစ္ခါ သိပ္ကို နူးညံ ့လြန္းသည္