A megannyi élménnyel teli szobában állok. Utoljára. A szoba, amiben megismertem itt mindent. Szép emlékeket szereztem. Csodásak voltak, de vége. Az iskolát itt kell hagynom ahhoz, hogy hős legyek! Nagyapám megcsinálta nekem és X-nek a hős engedélyt. Ő azért kapott újat, mert megjelentem én, és így a 2-es számú lett. Tom épp papám irodájában van Win-nel együtt. Csenge itt van velem. Csak ketten vagyunk.
-Te miért vagy itt? - kérdezem érdeklődve. Nem mondhatom el neki az igazságot. Még nem.
-Utánuk megyek be. Még gyakorolnom kell! Neked is kéne még! - hívja fel a figyelmem.
-Igaz, de muszáj cselekednem! Meg kell próbálnom! - jelentem ki.
Közelebb jön, és megölel.
-Kérlek vigyázz magadra! Iszonyatosan erős ellenfeleink lesznek. A saját apánk és a testvérünk is az ellenfeleink! - mondja könnyezve. Meglepőazon, hogy tudja már. Nagyapa mondta?
-Igaz. A többi tagot még nem is említettük. - mondom kezem ökölbe szorítva.
-Igaz. Örülök annak, hogy itt vagy nekem! - ölel meg erősen. Mostanában sok ölelést kapok. Ez tök jó dolog.
Kicsit hátrébb hajolok, majd rá mosolygok.
-Én is.
*
Tom és Win megkapták a hősjogukat. Win lett a 3-as, Tom a 4-es számú. Csenge is megjelen kis késéssel.
Összegyűlt a csapat. Itt vagyunk X apujánál. Ha belegondolok, egyszer sem voltam az iskolában, csak a kollégiumban, de már nem is leszek.
-Köszönök mindent nektek, és remélem, hogy sikerrel fogtok járni! - mondja mosolyogva.
Egy fura érzésem támad. Hazudik. Miért?
-Én is. - mondja Tom gondolataim elzavarva.
-Remélem nyerni fogunk! - mondja Panna.
Megfogom Win vállát hátulról, ami miatt megugrik kicsit. Mosolygok rá.
-Nyerni fogunk. Legyőzhetetlenek leszünk! - mondom nevetve. Igaz, legbelül aggódok, de nem mutathatom ki.
Tekintete lággyá válik.
-Igaz. - ölel meg. X fogja meg hátulról. Majd elengedi, és elővesz pár csomagot.
-Ezek mik? - kérdezem.
-Hős ruhák. Ezek lesznek rajtunk innentől. 5 szín van. Fekete, sötétkék, sötétzöld, lila és bordó. - mondja mosolyogva.
Az igazgató int nekem, majd egy kulcsot ad nekem.
-Ez a bázisotok kulcsa. A ma naptól az lesz az otthonotok.
-Rendben. Köszönök mindent, uram! - mondom neki. Nem számít, mennyire haragszok rá Eszter miatt, de sokat segített.
-Ugyan, én nekem kell köszönetet mondanom! Ice-al mi lesz? - kérdi kis mosollyal.
-Természetesen velünk jön! Kiképezzük majd. - jelentem ki mosolyogva.
-Téged is ki kell majd. Mindent megtanítok, amit a harcművészetekről tudnod kell! - mondja legújabb tanárom.
-Köszi!
-Nem kell semmit megköszönni. Végülis, a legjobb barátom, a sógorom, a társam, és szinte a testvérem vagy! - mondja vállam csapva.
-Az érzés kölcsönös.
Egymás kezébe csapunk, majd elindulunk. Egy taxi vár minket. Egy ismerős autó. Win áll az épület kapujában.
-Gyere. Tudom, hogy ezt a helyet tekinted otthonodnak, de el kell hagynod! - mondom.
Rám néz, majd elindul.
-Tudom. Egy kicsit se fog hiányozni! - mondja nevetve.
-Nekem fog. - mondja X mérgesen.
A taxira nézünk. Ismerős jármű. Voltam már benne!
-Csak nem? - kérdi Tom boldogan.
-Dehogynem! - mondja boldogan X.
Az autó ajtaja kinyitódik, majd kiszál a várva várt sofőrünk. Lehajtja fejét, majd beszélni kezd.
-Megtisztelő önöket szállítani!
-Te vagy az egyetlen rajtam kívül, aki tudja, hogy hova megyünk. Meg amúgy se kell ilyen formálisnak lenned velünk! A jövőben még szükségünk lesz rád! - mondja X bíztatóan.
- Ezt vehetem úgy, hogy a személyes sofőrjük leszek? - kérdi a férfi.
-Pontosan! Mától velünk fogsz dolgozni, János! - mondja a férfi nevét felfedve Angéla, aki boldogan szólal meg.
-Köszönöm a lehetőséget!
Beszállunk, majd el is indulunk.
*
Egy óra út után egy kisbolt előtt állunk meg. „Anna ruhaboltja". Nincs itt senki. A 2-es számú hős kiszál, majd követjük mi is.
-Ez lesz a bunkerunk? – kérdi lehangoltan a legjobb barátom.
-Tudod 4-es, egy könyvet se a borítója alapján ítélsz meg. Meg ez pont tökéletes hely nekünk. Senki sem fogja sejteni, hogy itt vagyunk. - mondja a 2-es hős.
-És ha rájönnek? - kérdezi a testvérem. Ez a kérdés engem is érdekel.
-Akkor se lesz baj! - jelenti ki büszkén Angéla.
-Miért? - kérdi húgom.
-Gyertek be, és megtudjátok! - választ ad nevetve X.
Belépünk, és egy nő fogad minket. Rövid piros haja van, kék ruhája.
-Üdvözlöm önöket a boltomban! Miben segíthetek? - kérdi.
Angéla int nekem.
-1-es. Add át a kulcsot neki!
Közelebb megyek a 30-as éveiben járó nőhöz, átadom, majd egyből leesik neki minden.
-Kövessenek! - fordul meg egyből.
-Rendben! - mondjuk közösen.
*
Egy ajtóhoz érünk, a bolt raktárához. Egy lift van betorlaszolva. Meglepődök, amikor látom, hogy a hölgy egy kézzel dobálja el a lift előtt lévő tárgyakat, bútordarabokat. Erre értette X, hogy nem lesz baj?
A lift beolvassa a nő fejét egy szkenneren keresztül, aztán kinyílik. Bemegy. X követi, majd mi is.
*
A lift meglepetésemre nem lefele, hanem felfele megy. Átlátszó. Konkrét látom a várost.
-Nem fognak látni minket? - kérdezem a tájat csodálva.
-A lift egy speciális ember által készült. Senki nem lát minket! Egyébként az iskola védelme is az ő műve. - mondja Anna.
-Ki ez a személy? - kérdezi Csenge, ami miatt a hölgy elmosolyog.
-Biztos vagyok benne, hogy hallottatok róla, de ha nem is, akkor most meg fogjátok ismerni! - mondja azonos tekintettel.
A felhők felé érünk. Hirtelen megáll a lift. Ismét nem átlátható. Az ajtó kinyílik, és egy fehér szobába találjuk magunkat.
Kijövünk, de Anna marad.
-Üdvözöllek titeket a bázisotokban! Innen tovább én nem mehetek! - mondja. Bezáródik az ajtó, majd eltűnik a lift, mintha itt se lett volna.
X felszólal.
-Látod Peti? Kívülről nem látod, csak belülről!
-Hihetetlen. De a bázis még csodálatosabb! - mondom az épületet figyelve.
-Nézzetek szét! Én addig megkeresem Black Mask-ot. - mondja büszke fejjel.
Mind ránézünk, majd mosolyogva elmegy.
-Értem már! Black Mask csinálta az iskola védelmét és ezt a helyet is! - jegyzi meg Tom.
-Igazad van! - mondja testvérem. Tom hátulról megöleli húgomat.
-Gyere kicsim, nézzünk szét! - mondja puszit adva tesómnak Tom.
-Oké!
*
Ketten vagyunk Pannával.
-Neked melyik ruha kell? - kérdi Panna.
-A fekete kell nekem. Neked?
-Nekem a bordó.
-Hol vannak amúgy?
-Keressük meg! - mondja vidáman.
-Rendben! - hasonló örömmel mondom.
*
Az egyik hálószobába voltak az öt szoba közül. Mind az 5 ruha itt van. Elveszem az általam kinézett darabot, ahogy a 3-as is így tesz.
-Felvehetem én először? - kérdi Panna.
-Persze. Addig keresek egy másik szobát. - mondom neki, majd elindulok.
.Nem muszáj! - kiált rám. - Csak várj kint meg... - mondja halkan. Komoly fejjel megszólalok.
-Akkor is keresek egyet.
Kissé szomorúan egyezik bele. A mellette lévőbe megyek be, aztán elkezdek öltözni.
*
Tökéletesen rám jön. Tetszik. Lepődve figyelem, ahogy a ruhára rákerül az 1-es szám. Ahogy kimegyek, meglátom Pannát. A bordó ruha igazán jól áll rajta. Na meg kiemeli az alakját is. Rajta van a 3-as szám. Oldalra néz, kezét a háta mögé teszi, majd megszólal.
-Mit gondolsz?
-Nagyon szép! Illik hozzád! - mondom mosolyogva. Tényleg szép benne.
Felém rohan, majd megölel. Felnéz rám.
-Te is szép vagy! - mondja huncut mosollyal.
Kissé boldog vagyok, de eltolom magamtól. Nem tehetem! Nem engedhetem a buta gondolatimnak! Én Eszter barátja vagyok!
-Bocsi...
Mosolyog csak.
-Nem baj. Végülis, van barátnőd. Természetes, hogy csak őt akarod! - mondja megnyugtatva. De észreveszem, hogy reszket.
-Igen. Természetes...
Kínos csend lesz, majd megszólal.
-Ezt nézd! - szólal fel, majd megnyomja a mellkasán lévő 3-as gombot, ami következtében alsóneműbe kerül. Szemem gyors elemzést végez. Egy kis vörös karika kerül a kezébe, de amint rájön, hogy mi történt, egyből a mellkasához nyomja. Újra rákerül a ruha. A sokk miatt félre se bírtam nézni. Beleégett a látvány a retinámba! Vörös fejjel rohan ki, miközben a következő mondatokat mondja.
-Csak azt akartam megmutatni, hogy így is fel tudod venni őket! De elfelejtettem, hogy levettem a ruhám! - mondja ordítva. Én csak nézem, ahogy rohan el. Alsóneműben.
Elordítja magát.
-Nem láttál semmit!
Magára zárja az ajtót. Még mindig ugyanúgy állok. Olyat láttam, amit nem kellett volna.
*
Tomék visszajöttek a hangoskodás miatt. Annyit mondtam nekik, hogy Win elesett. Felpróbálják ők is a ruhákat. Tom a sötétzöldet, és rákerül a 4-es szám, Csenge a kéket, és megkapja az 5-öst. Csenge is hős lett végül. Gyakorolni akar még sokat, de megkapta az engedélyét.
*
Megtaláltuk az edzőtermet. Haverommal vagyok itt.
-Ideje kiképezni! Csak másold a mozdulataim. Így tanulod meg őket a legkönnyebben! Lassú leszek, és fokozatosan gyorsítok majd! - mondja bíztatóan. - Bár csak a legfontosabb mozdulatokat tanulod most meg, hiszen nem lehet tudni, mennyi időnk van hátra!
-Rendben!
Egy pillanat alatt elém kerül, majd belém rúg. Olyan gyors volt, hogy nem láttam. Mivel képességeket nem használ, így a folt nem ér semmit.
-Tesó. Még bele se adtam mindent! Ez csak a kezdet! - nevet fel.
-Nem láttalak!
-Így jártál. Na folytassuk! Lassabbra veszem akkor. - mondja gúnyos mosollyal.
Nem sokat ér ez a mozdulatmásolás, ha nem látom!
*
Fél órája edzünk, amikorra végre látom a lépéseit. Sikeresen lemásolok párat.
-Csodás. Most kezdjük a harcművészeteket! - mondja boldogan.
-Ez eddig nem az volt? - kérdem levegőt kapkodva.
-Dehogy, csak egy kis bemelegítő!
Sikerült mindent megtanulnom 3 óra alatt egyet. Elmondta, hogy minek mi a neve, de nem figyeltem.
-Nos. Ideje visszamenni! Elég ennyi mára. - mondja nevetve.
-Igaz. Köszi a tanítást!
Megint vállon csap.
-Igazán nincs mit, tesó.
*
A bázis hatalmas. Egy főteremből, 5 hálószobából, egy hatalmas konyhából, 2 fürdőből, az edzőteremből, 2 uszodából, egy raktárból és egy olyan helyből áll, ahonnan látni lehet az egész várost. Kamerák is vannak az asztal körül, amik segítségével könnyebb lesz tervezni, és figyelni az emberekre.
-Nem csalódtam. Tökéletes! - kiáltja fel Tom boldogan.
-Mindenkinek külön szobája lesz! - mondja Csenge. - Ez annyira csodás! Még sose volt külön szobám! - mondja kissé szégyenkezve.
-Én rájöttem amúgy pár dologra. Ezt nézzétek! - mondja Panna. Mindenki rá figyel. Megnyomja a számát. Utcai ruha lesz most rajta. A kezébe kerül a száma. Ugyanúgy magához nyomja, és ismét rajta lesz a hős ruhája.
-Mielőtt kipróbáljátok, öltöztettek fel! - figyelmeztet rám pillantva. - Van még egy dolog, amit jobb, ha már megbeszélünk! - jelenti ki.
-Mi lenne az? - kérdi legjobb barátom.
-Jelenleg minden szoba fehér, kivéve egyet. - válaszol Win, majd hátramutat a szobákhoz.
Megnézzük, és igaza van. A legutolsó szobán van egy 3-as szám, és vörös az ajtaja.
-Ezt hogy csináltad? - kérdem érdeklődve. Közelebb jön felém a lány.
Leveszi ismét a jelképét.
-Vegyétek le ti is, de előtte öltözzetek fel! - figyelmeztet még egyszer. mélyen a szemembe néz, majd mosolyogni kezd.
Elindulok egy szobába.
*
Visszajöttünk, és mindannyian a kezünkbe fogjuk a számunkat.
-Peti, fogd meg a számod, és nyomd az enyém melletti ajtóra! - parancsol rám Panna.
-Rendben. - mondom várva, mi fog történni.
Amint a számom az ajtóhoz ér, az fekete színű lesz, és rákerül az 1-es szám.
-Azta! Megpróbálom én is! - mondja hangosan Tom. Megijesztett a hirtelen hangja.
A szobám melletti lesz Tomé. 4-es szám, zöld ajtó lesz rajta, majd mellette a kék 5-ös.
Benyitok a szobámba. Az egész fekete. Van egy gomb a szobán, amit ha megnyomok, akkor a szoba fehér lesz. Ismételt nyomás után világos szürke lesz, szürke, sötétszürke, és fekete lesz.
Egy nagy téve, egy fotel, egy dupla ágy, 2 ruhás szekrény, egy éjjeli szekrény, szép szőnyegek, egy nagy ablak és egy tükör van az egyik szekrényen.
Sötétszürkén hagyom. Az tetszik a legjobban. A ruhám fekete marad. Az ajtó is.
*
Elég éhes vagyok, így megnézem, mi van a konyhában. Kinyitom a hűtőt, de nincs benne semmi. Amint bezárom egy menü jelen meg rajta. Amint rányomok, gombok lesznek rajta. Különféle kaják jelennek meg. Rányomok az egyik kedvencemre, a jó öreg spagettire.Aztán számok jelennek meg, 1-től 9-ig. Rányomok az 5-re. A hűtő kiad egy hangot, majd amint kinyitom benne lesz 5 nagy adag meleg étel. A kellemes illat idehívja a többi hőst is.
-Haver. Ezt hogy csináltad? - kérdi Tom vállamat csapva. igazán rossz szokása ez. Hányszor csapott már vállon?
-Értem! - jelenti ki Win. El se mondtam Pannának, de máris rájött? Ennyire okos lenne?
-Majd később megmutatom. Most együnk! - jelentem ki az ínycsiklandó ételeket nézve.
Leülünk az asztalt körülvevő székekre.
*
Kaja közben jelen meg X. Egyedül.
-Mi van rajtatok? - kérdi a kaját nézve. Nem csodálom, hogy azt nézi.
Húgom feláll.
-Gyere. Megmutatom! - mondja. Angéla tekintete szomorúan hagyja el a tésztát.
Félre hívja őt, mi addig beszélgetünk.
*
A lila ruhát kapta, 2-es számmal. A szobája van legközelebb a körasztalhoz.
-Találkoztál Black Mask-kal? - kérdem tőle izgatottan.
-Nem. Nem tudom, hol lehet. - mondja vállát megvonva.
-Apád miért titkolta el, hogy él? - kérdem gyanakvóan. Őszintén szólva nem bízok az apjában!
-Legjobb barátja. Súlyos sérüléseket szerzett. - mondja halkan. - De ez titok!
-Értem. Ez az oka, hogy visszavonult? - kérdezem az egyértelműt.
-Gondolom. Nem ismerem annyira. - válaszol X.
Pannára nézek.
-A fürdőt is le lehet foglalni? - kérdem Pannától.
-Nem tudom, majd megnézzük! - jelenti ki épp a spagettit éve. A haja belelóg a kajába. Én odanyúlok, és megigazítom. Ezután hátra hajolok.
-Oké. Fiúk lányok külön fognak fürdeni? - kérdezem igent remélve.
Tom szokásához híven rácsap a vállamra.
-Nem kifejezetten. Tudod, néha jól esik ha közösen nyomhatod valakivel. - mondja vigyorogva. Pannára mutogat.
Unott fejjel nézek rá.
-Ez nem nagyon érdekelt, de rendben.
Kitör a nevetés.
-Mondtam neked Tom, hogy Peti előtt ne beszélj a magánéletünkről. - szólal fel Csenge mérgesen, de elpirultan.
-De babám. Nem is mondtam semmit. - nevet fel a párja.
-Hülye vagy. Mindegy. A lényeg, hogy mindenki jól van közöttük. - mondom kicsit nevetve. Nem tudom komolyan venni Tom hülye fejét néha.
-De ha gondolod, téged is meghívhatlak Petikém. - vigyorog rám.
Értetlenül nézem, majd undorodott fejjel válaszolok.
-Mi? Köszi, de kihagyom a lehetőséget, és ne hívj többet Petikének, kérlek!
-Ez csak vicc volt! – mentegetőzik. - Ember, ennyire nem érted a...
-Remélem is, hogy viccnek szántad! - vágok a szavába.
*
Végeztünk a kajával. A fürdőt is le lehet foglalni. Nagyon tetszik a működési elve. Ha én belépek, akkor rákerül a számom, és ha valaki be akar jönni, akkor engedélyt kell adnom.
Boldogan fürdők. Ismét Eszter jut eszembe. Mit csinálhat vajon? Jól van? Remélem. Meg kell néznem! Van már elég erőm! Ha kell, meg is tudok ölni egy Begyűjtőt!
Végzek a fürdéssel, és indulok ki. X van itt.
-Megkeresem Esztert! – szólalok fel.
Néz rám.
-Felesleges. - mondja a vállát megvonva.
-Miket beszélsz? A Begyűjtők elvitték! - szólok rá.
-És? Oda akarsz menni megöletni magad? - kérdi komoly fejjel.
Rácsapok a fajra.
-Eszter a barátnőm! Meg kell mentenem! - ordítom el magam.
A hang miatt Panna is kijön.
-Peti. - szól nekem halkan. - Ne tedd, kérlek! - szomorúan nézek rá.
Idegesen nézek rá.
-Miért?
Közelebb jön, aztán arcon csap. Ez az első alkalom tőle, hogy megüt.
-Ezt most miért – félbeszakít.
-Ennyire hülye vagy? - kérdi ordítva. - Meg akarsz halni? - húz közelebb magához. - Mert ha odamész, akkor meg fogsz! Tudom, hogy Esztert akarod megmenteni, de fogd már fel, hogy Eszter nincs többé! - ordít rám sírva. Ekkor elenged, és megfordul.
Nem hazudik. Eltitkolnának valamit?
-Miről beszélsz? Eszter a Begyűjtőknél van! Meg fogom menteni őt! - ordítok rá.
Visszafordul.
-Peti! – szól rám parancsolóan Panna.
-Hagyjad Win. Hagyd csak, hogy ő maga jöjjön rá! - mondja X lenézően. Mi bajuk van?
-Mire? - kérdem idegesen.
-Menj, és nézd meg! De jusson eszedbe, hogy mi szóltunk! - ordít rám X.
-Rendben!
*
A liftben vagyok. Nem megy le. Miért nem megy le? Elromlott?
-Mozdulj már! - parancsolom idegesen.
Egy férfi hangját hallom.
-Nem mész sehova!
Megfordulok. Egy kerekesszékes férfi van előttem. Hiányzik mind a két lába, és a jobb keze. Ahelyett egy vaskar van. Egy jellegzetes maszk van rajta.
-Black Mask? - szólalok fel kérdően.
-Ismersz? - kérdi vért köpve.
-Persze, hogy ismerlek! Te vagy a legerősebb hős! - mondom izgatottan. A haragom hamar elmúlt.
-Csak voltam. Már a negyed erőmet se tudom használni. - mondja keserves mosollyal.
-Miért állítasz meg? - kérdem tőle is.
Feláll, pontosabban olyan, mintha állna, de mivel nincsenek lábai, így lebeg. Egy feketeség jelen meg rajta. Az, ami rajtam is van! Lábak nőnek ki belőle. Nem. Inkább a sötétség lábat alkot, és beborítja testét. Az alsó testét a feketeség uralja.
-Ezt hogy? - kérdem csodálkozva.
-Nem ismered? - kérdi mélyebb hangon. - Ez az erő nem Ank-tól van, hanem Xeon-tól. - mondja.
-Kik ők? - kérdem, de a férfi vért hány elém.
-Nem ismered őket? - kérdi rekedten. - Akkor még nem mondhatok róluk semmit. Ezek szerint még nem vagy erős ahhoz, hogy Xeon erejét urald. - mondja köhögve. Csak nézem ijedten.
-Ki az a Xeon? - kérdezem halka.
-Hagyjuk. Nem ez most a fontos. Exty-t keresed? - kérdezi. A szeme is vérbe fullad.
-Igen. Ő a barátnőm! Maga jól van? - kérdek vissza.
Fejét oldalra rázza, jelezve ezzel, hogy nincs igazam.
-De ő a barátnőm! - kiáltok fel.
-Fekete Péter. - szólal meg egy ismeretlen hang belőle. - Tudatlan vagy. Semmit nem tudsz az istenekről! - szólal fel.
-Milyen istenekről? . kérdezem Black Mask-tól. Már ha ez ő...
A földre esik. Vér folyik ki a testéből.
-Black Mask uram! - letérdelek hozzá. Gyógyítást kezdek csinálni, de a feketeség elnyelni.
Hallom a hangján, hogy haldoklik.
-Peti, vedd fel a maszkom. - szól ismét a férfi. Akkor ki szólalt meg ezelőtt? - Amint elég erős leszel, megtudod a választ, amit keresel! - mondja fejét elfordítva. Kiemeli magát egyetlen kezével. A feketeség teljesen belepi.
-Biztos benne? - kérdezem.
-Erősebb leszel, mint én! Én letudtam vágni Milán két kezét, és súlyos sérülést tudtam rajta ejteni, mégis nyert! Te más vagy! Te képes leszel irányítani őt! - jelenti ki felállva. A feketség már nem rendes alakú lábakat ad neki. Csak lebegteti.
-Irányítani? Miről beszél? Nem értem! - szólalok fel.
-Csak vedd fel a maszkom! Nincs sok időm hátra. Megtaláltak ők. - jelenti ki még több vért vesztve.
Leveszem róla, és meglátom a fejét. A két szeme ki van szúrva.
-Peti. - szól mosolyogva. - Mondd ismersz egy Hajdú Panna nevű lányt? - kérdi.
-Igen uram, ő a 3-as számú hős!
Mosolyog.
-Ő az egyetlen lányom. Éveken keresztül kerestem, de nem találtam sehol. Féltem. Azt hittem meghalt, mint a fiam. Tudom, hogy szörnyű élete lehetett, de kérlek viseld gondját! Rájöttem, hogy az apád elraboltatta a lányom, ezért megküzdöttem vele. Vesztettem. - teljes feketeség jelen meg. Már nem is emberi alak van előttem, hanem egy fekete lyuk! - Milánnal egy nagyon véres harcot vívtunk. - mondja a férfi hangja. - Viszont neki ott volt a Begyűjtő szervezet. Apád nem tudom hol van, azt se, hogy mit csinál, de azt igen, hogy él! - fejezi be a mondatot.
-De...uram... - sírni kezdek. A feketeség egyre szűkebb lesz.
-6 csillagos vagy, igaz? - kérdez ismét az ismeretlen alak. Ez nem Black Mask.
-Honnan tudja? - kérdem a már csupán törzs méretű, lebegő folttól.
-Apád is az. Kérlek győzd le. Nehéz lesz, de meg tudod oldani. Rád bízom a bázist, a boltot, és az egyetlen egy lányomat, Hajdú Pannát! - most ismét a férfi szól.
Már csak egy fejnyi marad belőle.
-Peti. Exty egy hazudozó! - mondja a feketeség. Elindul felém, és felém jön. A halál hamuja jön ki belőle. Majd az ökölnyi feketeség a mellkasomba megy. Elnyeli az én foltom, és ellepi a lábam, és kezeim.
Kegyetlenül fáj. 2 dolog. Az, hogy előttem halt meg még egy ember.
És az, hogy az igazat mondta! Egy csomó erő és információ, tudás áramlik belém. Egy emelkedik ki jelenleg.
Eszter holtteste!* 1. könyv vége. *
YOU ARE READING
Axare: Sötét Titkok
FantasyA főszereplő egy olyan világba találja magát, amit egy különleges erő irányít. A jövőben indul a történet, de visszakerül a múltba. Azzal a lánnyal sikerül visszajutnia, aki egy fontos személy lesz számára. Egy faluban találja magát. Nem emlékszik s...