11-Mezarlıktaki çiçekler

11 4 17
                                    

02.04.2024

Taehyung

"Ne?"

Söylemese miydim acaba?

"Taehyung! Şaka mısın sen? Çabuk hepsini baştan anlat!"

"Ben mezarlıktaydım işte-"

"Orada ne yapıyordun ki?"

Siktir ya, Jimin bunu bilmiyordu ki amına koyayım.

"Hiç öyle mezarlıkları severim... Herneyse yürürken onu gördüm. Bir mezar taşında oturmuştu. Ağlıyordu."

Sertçe yutkundu sözlerim karşısında.

"O an hiçbir şey yapamadım sadece orada bekliyordum ama gözyaşlarımı tutamadım ve ben asla sessiz ağlayamam. Duydu beni..."

"Sonra bi anda çekip öptü işte."

Jimin, yüzü şekilden şekile girerek beni izlerken "Vay amına koyayım." dedi sadece bende devam ettim.

"Ama sonra birden benden koşarak uzaklaştı ben ise orada bekledim bir süre..."

"Siktir lan." dedi Jimin şaşırıp üzüldüğünü bildiren bir tınıyla, "Oğlum belki heteroseksüeldi aslında ilk defa hemcinsini öptü ya da aranızda öğretmen-öğrenci ilişkisi olduğu için kendini suçlu hissetti..."

Jimin art arda bir sürü fikir sıraladı fakat benim ilgimi çeken sadece bir tane oldu. "Belki de anlık üzüntüyle öpüp pişman oldu."

Dahasını duymak istemedim. Jimin'e lavaboya gideceğimi söyleyerek odadan ayrıldım.

Kendimi âdeta lavaboya attığımda Jimin'in söyledikleri kafamın içinde dönüyordu.

Ya gerçekten öyleyse? Ya cidden üzgün olduğu için öptüyse? Beni bir...

Yara bandı gibi kullandıysa....

Düşüncelerimin üzerine gözyaşlarım daha çok artmış gelen hıçkırma isteğimi bastıramamışken Jimin'in sesini duyduğumda bundan daha kötü ne olabilir ki diye düşündüm.

"Taehyung nerdesin oğlum bir saattir?"

Yeni gelmemiş miydim?

"Geliyorum..." diyebildim zorlukla.

"Heh geldin mi? Hazırlan da atölyeye gidelim bir an önce."

Doğru ya, bugünde atölyeye gitmemiz gereken günlerden bir tanesiydi. Acaba Jungkook bana karşı nasıl davranacak diye düşünürken aynı anda telefonlarımızdan gelen bildirimlerle bakıştığımda Jimin'in uzun zaman önce açtığı gruptan geldiğini görmüştüm.

yarısma tayfa🤟🏻🤟🏻

jungkook:
arkadaşlar bir takım sağlık sorunlarından dolayı bugünkü dersimize gelemeyeceğim

Daha kötüsü olabilirmiş.

jimin:
oha aq boyle bi grup mu vardı neyse ya ben yazarım buraya eglenceli olur
jungkook: arkadaşlar bir takım sağlık sorunlarından dolayı bugünkü dersimize gelemeyeceğim /
e taehyunga kim ders anlatacak

jungkook:
namjoon hyungdan rica ederim

jimin:
he tamam
gecmis olsun bu arada

lilacHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin