.
-Çfare po beni zonjushe keshtu?Degjova zerin e tij teksa fytyren e shihja vetem pak nga drita e henes qe ndriqonte vendin permes dritareve. Lajla po tranohej brenda ndersa une kisha mbetur pa fjal sepse si te filloj te arsyetohem.
-Ëëë..!
Nje trokitje u degjua nga jashte dhe une menjehere u largova nga dera.
-Mos e hap!
Kapa doren e tij duke e ndaluar i cili me shikoj nuk tha asgje dhe vetem hoqi doren time. Eca mbrapa deres dhe ai hapi deren shume pak.
-Po?
-Keni pare nje vajze ketej rrotull?
U degjua zeri nga jashte ndersa personi afer meje u ndal sikur mendohej çfare te bej.
-Jo
-As edhe nje?
-Jo.
-Sikur pashe te hynte ketu.
-Duket qe ke problem me shikim.
-Nuk besoj!
Tha ai duke mbajtur deren...
-Mos me shqeteso ne kete ore te nates.Mbylli deren dhe une vetem atehere shfryva frymen.
"Naomii, ky eshte mata jone"
Degjova Lajlan teksa personi ndezi dritat dhe une vetem tani mund ta shikoja mire.Eshte njeri?
"Po, prandaj dhe kisha veshtersi ta ndjeja."
Kjo eshte absurde, mata ime te jete njeriii, nuk ka ndodhur asnjehere kjo gje, dhe me ndodh mua kur e gjithe tufa eshte ne doren time.-Pse po ju ndiqte?
Pyeti ai duke ecur dhe une ecia pas tij, t'i tregoja te verteten qe keshtu-keshtu dhe te dale ne perfundim qe ti je mata ime, apo si nje vajze qe jam e pambrojtur nje i çmendur po me ngacomonte.
-Nuk besoj qe ka nevoje per shpjegime ketu.
Syte e mi e shikuan teksa me beri me dore qe te ulem, syte po e veshtronin ne çdo gje qe bente, ishte sepse ai eshte mata ime qe po me dukej i pashem, i gjate,krahet e gjoksin te formuar mire, floket e gjata i cili i kishte kapur. Nga poshte kishte te veshur disa trenerka ngjyre t'zeze edhe nga lart maic te zeze qe i qendronte per trupi e ngushte. Ahh! Lajla çfare pom ben.
-Mund te qendroj sot ketu, nuk besoj qe do jete e sigurt te dale prape.
-Dhe çfare te ben te sigurt ketu brenda?Pyeti ai teksa Lajla po çmendej dhe ishte faji i saj qe une po leshoja veten.
-Epo..
-Asgje, asgje nuk te ben te sigurt.
-Nuk besoj qe ju do me lendonit.
-Perse?Tha ai duke u ulur ne tavoline teksa qendronte me perballe meje dhe afer njekohesisht. Mund t'i them qe une jam mata jote, por pasi eshte vetem nje njeri e ka te veshtire te ndjej lidhjen tone.
-Pse jeni kaq e sigurt, ju hyret ne shtepin time duke mos menduar dy heret dhe une mund te bej ç'te dua duke mos menduar fare, jeni e pambrojtur.
-Nuk do e benit sepse une jam nje police.Thash teksa ai filloj te qesh. Lajla a eshte ky personi qe ndjeve ne vendin e ngjarjes. Eshte ky vrasesi.
"Nuk e di...po perse mendon per te ne gjetem maten tone"
Ai u ngrite ne kembe dhe filloj te ec dhe vetem tani pashe qe ai ne fakte nuk po ecte mire sepse njeren kembe po e terheqte.
-Jeni mire?
Shkova tek ai duke vendosur doren tek krahu i tij. Ngrysja e vetullave tij me beri qe te krijoj nje hapsir mes nesh.
-Me fal.
Thash teksa lejova qe te ecte ndersa une shikoja shtepine, ishte e thjeshte e rehatshme. Zeri im u degjua i frikesuar kur ne dhomen e ndenjes xhami u thye nga hedhja e nje guri brenda.-Ç'ndodhi?
Pyeti ai duke dal nga kuzhina. Eca tek dritarja por nuk pashe asnje person, ai roug i mallkuar nuk deshiron ta le me kaq.
-Duhet te jete ai qe po me ndoqte. Me vjen keq, faji im ndodhi kjo.
Thash duke u munduar te mbledhja copat e xhamit.
-Leri nuk mund te besh asgje ashtu.
-Ne rregull po marre fshesen,keni?Pyeta teksa ai beri fytyren kur dikush te bezdis ate fytyre ai e beri pa pike problemi qe une po e shihja.
-Ku shkoni?
Thash kur ai hapi deren qe te dale jashte.
-Nuk duhet te dilnii, do ju sulmoj edhe juve.Shkova me vrap tek ai i cili nuk po me degjonte.
"Shko pas tij!" Pse duhet te shkoj pas tii, une jam ajo qe rrezikohem.
"Eshte mata jote ç'arsye tjeter do"
Rrotullova syte dhe dola per te shikuar ate i cili tashme vetem po vinte per tek dera pasi kishte marre fshesen.-Do qe ta fshi une?
-Po a nuk dole ti vullnetare ta fshije.Tha ai duke me drejtuar fshesen, e kapa dhe largova copat e xhamit por tani era e nates hynte brenda, nuk e di si do e rregulloj kete pune.
-Mund te bej diçka tjeter per ju?
Pyeta une teksa ai me shikoj me bishte te syrit, dukej sikur po e bezdisja si shume. Megjithate syte u ndalen tek kemba e tij, a thua ku e ka vrare keshtu.
"Shko fol me tee, pse qendron ketu si nje robot."
-Çfare te flas me te, duket qe so i interesuar.Thash duke ecur tek kuzhina, po vinte nje ere e mire pasi qe po pergadiste darken.
-Ohh, nuk jam e uritur.
Thash teksa po shikoja ushqimin qe po pergadiste.
-Dhe çfare te bene te mendosh qe po e bej per ty?
-Epo une jam mysafiri yt.
-Po nje e paftuar.Tha ai duke vendosur pijatat ne tavoline vetem per nje person.
-A mund te me tregoni sepaku ku do bej naten sot?
-Aty ku po qendroje.
-Por dritarja eshte e thyer.
-A eshte faji im? Pastaj ketu sillesh si te ishe ne shtepin tende se sa si nje mysafir i padeshiruar.Eshte e vertete qe une po flas siikur ta njoh me vite megjithate kjo eshte sepse une e ndjej si maten time prandaj dhe jam kaq e lire por harrova qe ky nuk mund ta ndjej kete qe une ndjej. Po ashtu duhet ta kuptoj edhe kush eshte ky njeri.
-Nuk u prezantova, une quhem Naomi Grey.
Thash duke zgjatur doren teksa ai u ul ne karrige.
-Dhe ju jeni?
Thash duke larguar doren sepse ai vetem filloj te provoje ushqimin qe kishte pergaditur.
-Erros
-Erros?!Thash e habitur. Ai pa habin time prandaj u ndal dhe me shikoj.
-Lanzarus Erros.
-Po Nikol Erros?
-Çka?!Kete here u pergjigj shume me shpejt se zakonisht, me beri te dyshoj.
-Keni degjuar per vrasjet qe po behen keto kohet e fundit?
-Po dhe?
-Personi Nikol Erros eshte nje nga viktimat.
-Edhe a ka te bej diçka me mua kjo?
-Ti ma thuaj kete.Thash teksa dora e tij qe mbante thiken po e rrotullonte me gishta dhe syte e tij u ndalen duke me shikuar.
-Duket qe ketu keni ardhur per nje arsye tjeter znj.Grey.
Tha ai duke u ngritur ne kembe.
YOU ARE READING
My Human Mate (Shqip)
Werewolf-Askush nuk duhet ta di sekretin tone! Me keto fjal u rrita e jetoj, ne fillim nuk e kuptoja arsyen ndersa tani e di, njerezit nga frika ate diçkan qe eshte ndryshe nga ta nuk e pranojne dhe e urrejne, harrojne qe me ty kane qendruar me dite e muaj...