Ne veture isha vetem une dhe ai, tashme kishin kaluar disa minuta dhe asnjeri nuk kishim thene fjale qe te behet atemosfera me e ngrohte. Une po mundohesha te qetesoja Lajlen e cila vazhdimisht jepte komente per te. Dhe me komentet e tilla ai po me dukej edhe mua edhe me i mire megjithate s'mund ta thoja kete gje me ze te larte. Veturat u ndalen shume larg vendit dhe ne nje shtepi e cila dukej shume e fshehte, nga jashte ishte e vogel dhe me nje oborr normal.

-Ketu do punojme.

Tha ai dhe une eca me te edhe pse une dallohesha nga ai jo sepse isha me e vogel me trup por sepse mbaja rrobat e nje police. Hyrem brenda dhe nuk ishte me ajo pamje normale ne fakt qe e mbushur me gjera tjera, brenda qe si stacion policor vetem se ketu me vegla te ndryshe dhe jo me dokumente.

-Lanzarus!

U degjua nje ze dhe pashe nje vajze qe erdh dhe e puthi.
"Si guxon dhe e puth?!!"
Degjova Lajlen ndersa une menjehere kuptova qe duhet te jete e dashura. Jo vetem qe eshte njeri tani ka edhe te dashur dy arsye qe une ta refuzoj.

-Po kjo?

E degjova ate duke iu drejtuar z.Erros per mua. Nuk e di nese mund ta quaj Lanzarus kur une dhe ai nuk kemi asgje dhe sbesoj qe do kemi. Edhe pse Lajla po ma ben shume te veshtire qe une te mos filloj te ndjej per te.

-Kjo do punoj me ne.
-Nje police?
Tha ajo e habitur.
-Po, nje police!
-Pershendetje Naomi Grey.

Thash duke zgjatur doren.

-Sherry Wong

Tha ajo gjithashtu duke me kapur doren me nje buzeqeshje. Duket shume e mire qe une te prish lidhje e tyre.
"Mua nuk me pelqen"
Nc sepse puthi te dashurin e saj, ajo nuk ka faj ne kemi qe kemi nje mate njeri e qe tashme do dike tjeter. Te gjithe tashme ishim ne nje dhome dhe mbi tavolinen e madhe e te rrumbullaket qene vendosur dosjet e personave te vrare dhe harta e qytetit. Per mua qe nje bote e re kjo te punoj me njerez kaq te perkushtuar qe te gjejne diçka. Sigurisht edhe ne edhe ekipi yne qe por ketu po fliste vetem z.Erros dhe te tjeret degjonin dhe pohonin me koke. Edhe Sherry po ashtu qendronte dhe degjonte. Te jete edhe kjo agjende? Duhet te jete pasi qendron ketu. Po shikoja z.Erros i cili duart i mbante mbi tavoline dhe shikonte dosjet, disa fije flokesh i qendronin ne fytyre por dukej qe spo i pengonin megjithate largova syte kur pashe qe Sherry po me shikonte. Tani nuk e di se qa mund te mendoj ajo por e di qe jo mendime te mira.

-Kuptuat?

U degjua per se fundi Erros dhe te gjithe pohuan duke u larguar vetem une qe nuk me kishte dhene gje qendrova.

-Po une?

Thash duke e shikuar dhe ai po ashtu u ndal duke mos thene gje e vetem shikonte.

-Do bej diçka? Kam ndonje detyre?

Po prisja pergjigje

-Tek dhoma afer shko dhe gjeje dokumentin per Pierr Vrek.
-Kush eshte ky?
-Ma sjell dhe atehere do te te tregoj.

Tha ai dhe une dola nga aty, hyra ne dhome duke e ndezur driten por çfare te shoh. Dhoma qe e mbushur me dokumente tani po qe me kujtonte stacionin policor. Te gjithe qene ne toke me e keqja asnje ne dollap. Hapa dritaren sepse duket qe e gjithe dhoma eshte e mbushur me pluhur.
U ula dhe fillova te shikoj dokumentin qe ma kerkoj por gjate kerkimit per te edhe po i rregulloja ne dollape dokumentet e tjera sepse smund t'i le keshtu.
.
Qe erresuar dhe une vetem dokumentet tek njeri dollap i kisha vendosur pothuajse te gjitha ne vend te tjerat i lash dhe dola nga aty. Te gjithe po dilnin dhe pas tyre edhe une.

-Nuk e gjete?
-Jo!

Thash duke marre pallton dhe po e vishja.

-Neser do kontrolloj perseri.

My Human Mate (Shqip)Where stories live. Discover now