🎶
Sellam aşklarım, ilk bölüm ile sellammmmssss
Oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim
♫ Billie Eilish, Khalid -Lovely
Good reading ✨
༺༻
Kekin kokusu bütün mutfağa yayılmıştı.
Tepsiyi tezgaha bırakıp fırının kapağını kapattım.
Yumuşak olmuştu kekim bu sefer.
En son sefer ki deneyimim de yakmıştım bir miktar, bu yüzden bu sefer daha dikkatli yapmıştım.Kekin tepsisini fırın eldivenleri ile tutup bahçeye ilerledim.
Duyulan kahkaha sesleri ile ben de gülümsedim.
Babam beni görünce hemen masada yer açtı tepsiyi koymam için.
"Bu sefer yanmamış kekin, hayret"
"Aman baba ya, bir seferlikti o"
"Beceriksizim desene sen şuna"Yusuf amca araya girdi.
"Ellerine sağlık kızım"
"Afiyet olsun Yusuf amca"Bende kendi yerime oturduğumda annem keki dilimliyordu.
Tülin teyze de ıslak keki dilimleyip, birer dilim tabaklara bıraktı.
Kurabiyeler, kısır ve ıslak kekten kalan yerlere de annem kekleri koyduğunda tabakta yer kalmamıştı.
Babam içecekleri katıp dağıttı.
Beren beklemeden kekten bir ısırık aldı.
"Mmm. Balım, ellerine sağlık"
"Sen anca ye, bir gün de sen yap da senden yiyelim Beren hanım"Tülin teyzenin söyledikleri ile herkes gülerken Beren gözlerini devirdi.
"Aman be anne"
☆
Herkes kendi halinde takılıyordu.
Beren bana telefondan seçtiği bir elbiseyi gösterirken tabağımda ki tatlılardan yedim.
"Sence bu nasıl?"
"Önceki daha güzeldi"
"Bence de"Kırmızı, dar ve uzun ama yırtmaçlı elbiseyi sepetine ekledi.
Sepetinin toplam fiyatı bir araba parasıydı neredeyse.
Neyse ki hepsini bir anda almıyor arada seçiyor ihtiyacı varsa öyle alıyordu.Veterinerlik okuyordu.
Cıvıl cıvıl bir kızdı.
Süslenmeyi fazlası ile seviyordu.
Sosyal, neşeliydi.Ona kıyaslan çok daha sakin ve ağır kanlıydım.
Sakin bir hayatım vardı.
Hele ki Beren'e kıyaslan!Onu seviyordum. Her daim yanımda olmuştu.
İlk düşük notumu aldığımda ağlarken, okulda benimde dalga geçtiklerinde ağlarken, mezuniyet baloma hazırlanırken...İlk hoşlandığım çocuğu herkesten önce ona anlatmıştım.
İlk kavgam da o vardı yanımda, beni korumuştu -daha çok beraber dayak yemiş de olabiliriz-
Düştüğümde kaldıranım olmuştu.
☆
Herkes tabaklarını bitirmişti, tabakları toplamak için ayağa kalkacağım sırada duyduğum ses ile olduğum yerde kaldım.