8

0 0 0
                                    


Bölüm 8~
Umut:

Üzerimde tonlarca ağırlık var gibi hissederken gözlerimi açmaya zorlamıştım kendimi. Beyaz bir tavanla karşılaşmış sonra da yerini sağa çevirdiğim başımla serum'a bırakmıştı.

" Uyandı! " diye bağırdı hemen yanımdan gelen o çığrınma ses.

" İyi misin ilge ? "

"Evet " dedim titreyen sesimle. Konuşmak istemiyordum. Ama sormak istediğim tek bir şey vardı.

" Ben nasıl buraya geldim. " dedim gökçeye dönerken. yanında Asi vardı.

" Yoksa sen mi getirdin beni buraya " diye sordum Asi'ye hitaben. Gökçe tam konuşmaya yeltenmişti ki Asi hemen sorumu yanıtladı.

" Evet "

Gökçe ona şokla bakıyordu ama sonra bana dönerken kafasını salladı.  Derin bir nefes alarak Asi'ye döndüm.

" Teşekkür ederim " diye mırıldandım.

" Doktor kontrollerini yapsın ben hemen çağırıyorum " dedi gökçe.

Yazarın anlatımıyla :

Gökçe odadan  çıkıp doktoru çağırmış Asiyle beraber kapıdaki oturma yerlerinde oturuyorlardı. gökçe hala neden yalan söylediğini ölçmek ister gibiydi. Merakla Asi 'ye döndü.

" Ne soracaksan sor artık " dedi Asi merakla.

Gökçe bir çırpıda soruverdu sormak istediğini.

" Neden öyle dedin ? "

" Ne dedim ? "

" İçerde neden öyle dedin Asi " dedi gökçe öfkeyle. derin bir nefes alarak devam etti sözlerine. 

" Senin yüzünden arkadaşıma yalan söyledim!. " diyerek sesini yükseltti gökçe.

" Hey sakin ol küçük hanım, öyle gerekiyordu. Bir süre gizli kalması gerekiyor lütfen sende ilgeye bir başkası tarafından kurtarıldığını söyleme "

" Ama neden ? Kimdi o Asi " dedi kaşlarını çatarak gökçe.

" Yalnızca koruyucu melek olduğunu bil şimdilik " dedi Asi ve doktorun odadan çıkması ile içeriye girdiler.

" Anneme haber vermediniz mi ? " diye sordu ilge.

" Telaşlanmasın diye ama sanırım haber vermem gerekiyor kafanda kocaman sargı bezi var " dedi gülerek gökçe. Semra hanıma haber verildi. O gelene kadar hastaneden çıkmamaları gerektiğini yüzüncü kes tembihledi kadın.

" Beni iten kişi kimmiş ? "  diye sordu ilge.

Gökçe düşünceli gözlerle Asi'ye baktı. Asi ise merakla telefona bakıyordu.

" Hemen geliyorum " diyerek çıktı odadan Asi. Telefon konuşması yapmak için.

" Efendim yağız ? "

" Asi, can, can yazgı nerden bulabilirim ben bunu ? Hangi sınıfta ? " dedi karşısındaki ses.

" Sorun nedir  yağız ? "

" İlgeyi iten can ! " dedi karşısındaki ses.

" Plotonik aşığı ? " dedi ama cümleye devam edemedi Asi. Yağız ise sert bir nefes aldı.

" Biliyordun! Anasını satayım herkes biliyor birtek ben mi bulamadım şu çocuğu? "

" Yağız. Sınıfı ilgenin sınıfının hemen ters tarafında sondaki "

Acının Elli TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin