Bölüm 27~
Geçmişin pişmanlığı:21.10.2021
Bir gün, gelir geçer bir gün biter gider.
İlge elindeki çöpleri atmaya çıkmıştı, bugün her zamankinden çok daha sıcaktı. Temizlik yapmış evdeki çöpleri de atmaya çıkmıştı son olarak.
Saçları dağınık topuz, terden alnına yapışmış kızıl saçları, altına giydiği eşofmanla ve üstüne giydiği kısa kollu ile adeta ev kızı imajı çizmişti.
Daha henüz 15 yaşındaydı. Lise çağında olan bir kızdı okulların kapanması ile evde annesine yardım eder olmuştu.
Ailesi onun için herşey demekti.
Çöpleri çöp kutusuna atarak geriye döndü fakat kolunu tutan bir kol gidişini engelledi, arkasına öfkeyle dönüp kolunu tutan adama sert bir şekilde baktı.
" Bıraksana! " dedi hiddetle.
" Sizinle görüşmek isteyen biri var sonrasında zaten evinize gideceksiniz hanfendi zorluk çıkarmayın"
Kaşları şaşkınlıkla havalandı. Kim onunla görüşmek isterdi ki,
" Tamam " diyip adamı takip ettiğinde bir araca bindirdi.
Son model bir aracın arkasında geniş bir alan vardı. Oraya oturtulduğunda karşısındaki adam da ona dikkatle bakıyordu.
" Demek " dedi adam garip aksanıyla. " İlge sensin"
Kız korkuyla ürperdi, nerden biliyordu bu adam kimdi ?
" Evet " diye mırıldandı.
" Tabi sen şimdi neden buradasın diye düşünüyorsundur " dedi ciddiyetle karşısındaki adam.
Genç kız, kafasını aşağıya yukarı salladı. Adamsa cebinden telefonunu çıkardı yağız'ın fotoğrafını açarken.
" Bak " dedi kıza uzatarak telefonu " bu oğlum "
" Yağız " diye mırıldandı genç kız . Tanıyordu o çocuğu, seneler öncesinde, birkaç sene öncesinde, onu hep tanıyordu.
" Oğlumdan uzak duracaksın onu hiç tanımamış gibi yapacaksın " dedi adam öfkeyle.
" Neden ? " diye sordu genç kız sesi titreyerek.
" Nedenini sorgulamak sana kalmadı, uzak duracaksın! Durmayacağım dersen de yağız'ın canı tehlikeye girer nede olsa benim yanımda kurtarmak için zamanın olmaz "
Bütün iliklerime kadar ürperdim. Adam oğlunu göz göre öldürebileceğini söylüyordu.
" Tamam " diye mırıldandım. Yağız'ın canını tehlikeye sokamazdım.
" Akıllı kızsın " dedi adam gülerek ardından elini uzattı. " Ben yavuz " dedi. " Yavuz Ulusoy "
O eli hiç sıkmadı genç kız, arabadan sessiz sedasız inerek evine doğru yürüdü. Artık yağız'ı istese de tanıyamazdı, onu buna layık görmüşlerdi.
☀️
Yağız'
Bir zamanlar babamın benden uzaklaştırdığı o kızla bugün nikahımız vardı. Düğün istememiş birtek nikahla evlenmek istemişti.
Hayatta hiç bir şey imkansız değildi tıpkı şuanki gibi.
İmkansız gibi görünen herşey aslında sizin gayretinize bağlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Elli Tonu
AcakHayatımız hep bir piyon üzerine kuruluydu. Geliyorduk gidiyorduk ve en önemlisi birer birer geçiyorduk hayatımızdan. Bu hikayenin piyonu kimdi bilinmez ama biri çok acı çekecekti bu kesin!! İLGE AKINSOY~YAĞIZ ULUSOY