Damien po tych słowach się mocno zdziwił nie wiedząc co chce zrobić Gregory... Damien stał w bezruchu przez kilka minut. Gdy się otrząsnął, nikogo nie było. Więc postanowił wrócić do domu.. Podczas drogi do domu, ciągle rozmyślał, co może zrobić Gregory.. Był zdruzgotany na myśl co może zrobić..
Następnego dnia
Pip gdy wszedł do szkoły, zobaczył płaczącego Gregorego. Natychmiast do niego podbiegł i wytarł jego łzy.
-Greguś...co się stało?…- zapytał zmartwiony Pip
-Damien chcę nas od siebie oddzielić.. on cię nienawidzi...on udaje że niby tak bardzo cię lubi...on ciągle mi powtarza jaki to naiwny jesteś... martwię się o ciebie Philipku...- mruknął Gregory
-Musze iść z kimś pogadać...- powiedział Pip po czym odszedł.
-Hehe~- zachichotał Gregory po czym wytarł udawane łzy- no to szykuje się drama~ szykuj się damienku bo możliwe że twoja przyjaźń się skończy z Philipem a wtedy on będzie mój ~ tylko mój...Pip poszedł do Damiena. Gdy dotarł w miejsce w którym przebywał Damien, natychmiast go zaczepił. Damien się odwrócił i uśmiechnął. Chciał coś powiedzieć lecz Pip zrobił to pierwszy.
-Damien, czy ciebie pojebało?! DLACZEGO CHCESZ KURWA MNIE I GREGOREGO ODDZIELIĆ! I CZEMU CIĄGLE POWTARZASZ ŻE JESTEM NAIWNY?! CO?! NIE PODOBA CI SIĘ TO JAKI JESTEM?! A NO TAK..TY MNIE NIENAWIDZISZ!- Wykrzyknął wkurzony Pip
-Philipku...o czym ty mówisz?..co ci ten idiota nagadał?!- Powiedział zdziwiony i wkurzony Damien
-NIE CHCE MI SIĘ DZISIAJ Z TOBĄ GADAĆ! Nie odzywaj się do mnie... nienawidzę cię..I tak Pip odszedł bez słowa. Damien stał zdruzgotany, tym co właśnie usłyszał... Gregory..ty kurwo... zemszczę się na tobie...tak właśnie pomyślał damien. Damien zacisnął pięście, obiecując sobie że jeśli zobaczy Gregorego to mu przypierdoli (Damien, nie..mam lepszy pomysł.. spal go:3 lubię Gregorego ALE I TAK GO SPAL). Gdy pip szedł po korytarzu, Gregory go zaczepił zapraszając go do swojego domu dzisiaj wieczorem ponieważ jego rodzice wyjechali na tydzień. Pip się zgodził.. nie wiedział na co się zgodził...Po lekcjach Gdy Pip usiadł na ławce, Damien usiadł obok niego..Pip wyglądał na takiego który nie chce gadać z Damienem (Pip,kurwa, nie ufaj Gregusiowi). Damien złapał Philipa za rękę.
-Philip, wysłuchaj mnie.. proszę..nie wiem co ci ten idiota na opowiadał ale to napewno nie jest prawda..-Wytłumaczył Damien
-Gregory nigdy by mi tego nie zrobił..a teraz muszę iść- Mruknął Pip po czym odszedł.. lecz Do damiena podszedł Gregory...
-a nie mówiłem?~ a teraz~ jeśli możesz.. przyjdź do mnie wieczorem~ -powiedział Gregory
-Ale po co?!- wykrzyknął zdziwiony Damien
-zobaczysz...- szepnął GregoryWieczorem
Gdy Pip zapukał do drzwi Gregorego, Gregory był w samym ręczniku zawiniętym wokół talii..Pip się zarumienił tak mocno że był cały czerwony na twarzy. Gdy weszli oboje do środka, Gregory zdjął ręcznik odsłaniając swojego fiuta (Damienek ma większego^^❤️🌷) po czym pomacał Philipa po włosach...Gdy Gregory usiadł, Poprosił Philipa żeby zdjął spodnie... co on zrobił... Philip został tylko w samych męskich stringach. Gregorego Penis stanął na widok Tyłka Philipa (wtf)
-Philipku~ położysz się na brzuchu jak dobry chłopczyk?~ -powiedział zalotnym głosem Gregory.
-mhm..-mruknął Pip po czym się położył na Kanapie, na brzuchu. Gregory założył Philipowi nauszniki przez które nic nie będzie słyszał i opaskę na oczy żeby nic nie widział. Gregory przyłożył swojego członka do odbytu Mniejszego chłopca, po czym go włożył. Pip jęknął z przyjemności i z bólu..Gregory zaczął go ruchać i nagle rozległ się dźwięk pukania drzwi...gdy Gregory wprosił gościa, wszedł Damien...Gdy damien zobaczył co w tym momencie właśnie robi Pip i Gregory, zamurowało go. Chciał mieć nadzieję że to jest po prostu jakiś koszmar z którego za chwilę się obudzi lecz jednak tak nie było...Pip pojękiwał, jęcząc imię Gregorego. Gregory zaczął ostrzej pieprzyć Philipa. Po chwili Gregory spuścił się w Philipie..Damien był wkurwiony ponieważ kochał Philipa, a nie dość że Gregory nastawił Philipa przeciwko Damienowi to jeszcze zaprosił go do swojego domu po to żeby zobaczył jak pieprzy Philipa... Damien myślał że się zaraz rozpłacze. Kochał Philipa ale ten widok go bardzo zranił... postanowił nie patrzeć dłużej i wybiegł z mieszkania Gregorego. Gregory zdjął nauszniki i opaskę na oczy Philipowi i zaczął pchać swojego fiuta do ust mniejszego blondyna. Zaczął pieprzyć jego usta ostro i szybko..Damien wracał do domu i wymyślał plan jak sie zemścić na Gregorym... wpadł na pewien pomysł który wyglądał tak że Damien nagra jak Pieprzy się z Philipem po czym to wyśle Gregorowi (Damien, ty jesteś naćpany czy co? To zjebany plan). Damien z chytrym uśmieszkiem na twarzy szepnął do siebie.
-zobaczymy, co teraz zrobisz Gregory, po tym jaki filmik za niedługo dostaniesz...
CZYTASZ
★💕 Wybierz kogoś albo Oby Dwóch..💕★
AcciónKOLEJNA OPOWIEŚĆ Z SERII SOUTH PARK ORAZ Z SHIPEM DAMIEN X PIP ^^💕