Olmaz Ege olmaz

41 1 0
                                    

Tekrar çıkıp dikizlemeye başladım. Kız da farketmiş olacak ki hayırdır der gibi bir bakış attı. Allahım o ne güzellikti. Uzun sarı saçları mükemmel gülüşü. E tabi bende fazlasıyla hoş bir adamdım şimdi Allahın bildiğini kuldan saklamaya gerek yok. Sarı kafa bana doğru yürüyordu. Kalbim hızlanmıştı. Çok beğendiğini falan söylicek herhalde diye düşünüyordum ki..
- "Ne oluyor lan ne diye bakıp duruyorsun?"
Şoka girmiştim. Kızın içinden bizim Remzi usta çıkmıştı. Lan kelimesini bir kızdan duymuştum hemde sarışın bakımlı bir kızdan. Her nasılsa çok hoşuma gitmişti. Tamam Ege sakin ol ve ismini öğren adamım.
+ Ben sizi eski bir arkadaşıma benzettim. Hatta galiba siz o sunuz ya isminiz neydi?
- Ha ha ha. Bu Eski numaraları yemiyorum ben tatlım. Yakınımda görmeyeyim. İyi günler
Sahiden iyi miydi günler. İlk defa bir kız tarafından reddedilmiştim. Benim gibi biri hayırı haketmiyordu ya. Hemde sarı kafanın teki yüzünden. Suratsız şirin. Okula gitmem gerektiği aklıma geldi Yusufu da çağırıp okula geçmiştim. Yusuf bir numara kardomdu. Eh oda fena sayılmazdı. Sabahki maceramı dinleyip kahkaha yapıştırması bir oldu.
- Ne yani abi kız yüz vermedi üstüne bide tersledi öyle mi? Kusura bakma da o iş yaş vazgeç.
+ Olum ne zaman vazgeçtiğimi gördün. Ben zaten vazgeçerim ama o benden vazgeçemeyecek
- Evet abi ondan ismini bile söylememiş zaten
Bu çocuğun açık sözlülüğünü bazen sevmiyordum. Zaten kafam dağınıktı iyice hırslanmıştım. İyi düşünelim yan komşum olduğuna göre hep karşılaşıcaz ve bana aşık olacak. Evet evet aynen böyle olacak. Eve gidiş saatimiz gelmişti. Yusufa veda edip yola koyuldum. Bizim kız elinde çiçekler bahçeye ekiyordu. Fırsat bu fırsat koştum yardıma.
- Yardım edeyim isimsiz şovalye
+ İstemez gölge yapma, uza
- Ah sarışın Daha ne kadar uzayayım fiziğimi farketmiyorsun galiba
+ Ukalalığı sevmem şekerim
- Şeker olduğumu sende söylüyorsun bak
+ Kurtuluş yok anlaşıldı. Ben Eylül. Öğrendin artık yolunu alırsın
- Mimimizah şov :)) Ege ben. Anlaşabilceğimizi biliyordum. Bide telefon alsam
+ Hiç şansın yok. Karşıma çıkma
Dengesiz miydi neydi ya. Bu kızda anlayamadığım ama merak ettiğim şeyler vardı. Derkeeen "Egeeeee" diye seslendiğini duydum küçük hanımın. Merakla 360 derece döndüm. "Noldu bayan?"

Aşık Adam SınanmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin