Ege

16 2 0
                                    

Eylül'ün ne diyeceğini o kadar merak ediyordum ki. Seviyorum demeliydi. En azından öyle umuyordum. Tabiki umduğum gibi olmamıştı.
- Ege sana ihtiyacım var. Eski erkek arkadaşım aradı ağır konuştu. Bu oyunu devam ettirmek zorundayız
Yine aynı şey olmuştu. Eski erkek arkadaşı için beni kullanmak istiyordu. Buna izin veremezdim.
+ Bir kez daha kendimi kullandırmıycam. Farklı sanmıştım seni. Eski erkek arkadaşın bu kadar umrundaysa onunla barışmayı dene.
Bunları dedikten sonra arkama bakmadan evime geçmiştim. Evimde son günlerimdi. Ne maceralarım vardı burada. Veda etmeliydim. Bu şehri silmeliydim kafamdan. Akşam telefon sesiyle uykudan sıçramıştım. Eylül arıyordu. Açamazdım. Onun yerine Yusuf'u aradım ve acil bana gelmesini söyledim.
- Ne oldu abi yine ya
+ Of Yusuf. Bir küçük Eylül meselesi kardeşim
- Anladım abi geliyorum
Bu çocuk bile bıkmıştı ağzımdan Eylül ismini duymaktan. Ne diye taşındı ki kız zaten buraya. Zilin çalmasıyla kendime gelmiştim. Ne ara geldin olum diyerek kapıyı açtım. Ama karşımda Eylül vardı. Çok masum bakıyordu. Birden sarıldı. Bu sarılma işine de iyi alışmıştı suratsız şirin. Bu sefer bende sarılmıştım
+ İyi alıştın sarılmaya bıcırık
- Sana sarılmak bana iyi geliyor
+ Eski erkek arkadaşın için de geçerli mi?
- Onu sevmiyorum. Seninle bu konuyu konuşmaya geldim
+ Dinliyorum
Ne diyeceğini merak ediyordum. Seviyor muydu acaba? Bu sefer umutlanmayacaktım.
- Bak Ege asıl sebebi çok farklı. Çünkü ben aslında..
Sözünü bitiremeden Yusuf oo gençler diyerek yanımıza damlamıştı. Ne diye çağırdım ben bu çocuğu ya. Tam da zamanında gelmişti yani. Eylül'ün yüzünün kızardığını fark ettim. Yusuf ta fark etmiş olacak ki benim işim çıktı abi diyerek uzaklaştı.
- Evet Eylül ne diyordun?
Ben daha sonra uğrarım diyerek uzaklaştı. Anlayamıyordum. Derdi neydi? Peki benim derdim neydi de bu huysuzla uğraşıyordum? Eski eğlenceli hayatımı özlemeye başlamıştım. Dışarı çıkıp eğlenmeliyim diye düşündüm. Benim eskilerden birini gördüm. E oda beni gördü koşarak yanıma geldi tabiki.. Bugün de sarılan sarılana arkadaş.
- Ee Ege yeni bi kız yok değil mi? Hadi biraz eğlenelim
Ben daha cevap vermeden biri yerime cevap verip koluma girmişti bile. Evet bu Eylüldü. Yine şoka girmiştim.
+ Evet bir sevgilisi var. Ve o kişi de ben oluyorum. Sende şimdi burdan uzaklaşacak kişi oluyorsun.
Bu kız beni kıskanıyor muydu? Evde konuşmamızı söyleyip onu içeri aldım. - Eylül sen napıyorsun? Artık açıklama yapacak mısın?
+ Evet açıklama yapmaya geldim zaten

Aşık Adam SınanmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin