3. BÖLÜM

1.5K 117 84
                                    

Sabah erkenden kalktım. Burada okul sistemi sabah 09:00 da başlayıp 15:30 da bitiyordu. Neden bu kadar uzun olduğunu sorduğumda sadece 3 öğretmen varmış ve 3 sınıf olduğu için herkese 3 sınıf düşmüş bizim için sistem böyleymiş.

Sabah 6:00 da kalkıp kısa bir duş aldım. Üstüme beyaz bir bluz ve bol paça pantolonumu giydim.

Evden çıkmadan önce bir şeyler atıştırmak için mutfağa gitmeye başladım. Emir'in masaya oturmuş önünde ise kahvaltı olduğunu gördüm.

Şaşkın şaşkın ona bakarken Emir telefondan başını kaldırıp "ne"

"Neden uyanıksın"

"Seni okula bırakmak için ilk gününde bende olmak istedim yanında"

"Emir öğretmenim ben öğrenci değil"

"Sen halen benim gözümde yapamadığın sorular yüzünden ağlayıp bana gelen öğrencisin. Sen nasıl öğretmen oldun onu halen anlamış değilim."

"Ya 9 yaşındaydım abartma istersen ve sen bunu halen hatırlıyor musun?"

"Evet"

"Ya dün ne yedin diye sorsam düşünürsün bunu nasıl unutmadın?"

"Dalga geçmek için"

Göz devirip ağzıma bir dilim domates attım. İkimizde konuşmayı kesmiştik. Telefonum çaldığında cemrenin aradığını gördüm.

"Cemoşum"

"Öğretmenim nasılsınız?"

"Heycanlıyım"

"Ya gerçekten öğretmen mi oldun? Halen inanamıyorum"

"Ya sende başlamasan Emir gibi"

"Ne dedi? boş teneke"

Emir öksürerek"bende burdayım belirtmek istedim"

"Rüya ne dedi sana bu boş teneke"

Emir göz devirip çayından bir Yudum aldı.

"Ödevlerimi ona yaptırıyormuşum. Benden nasıl öğretmen olmuş dedi"

Abisini annesine şikayet eden çocuklar gibi şikayet ettim Emir'i cemre'ye

Cemre Emir'e yıllarca aşıktı ama Emir'den pek bir bilgim yok ağzından laf alacağım derken laf veririm diye korkuyorum.

"Yalan mı kızım yaptırmıyor muydun?"

"Emir sende soruyu çözemeyip bana getiriyordun yanlız bunu belirtmek istedim"

Emir tekrar göz devirdi bu çocuk göz devirmekten gözleri yamulacaktı.

"Rüya geç kalmasak hadi çıkalım"

"Cemoşum ben kapatıyorum"

"Dikkatli ol"

"Emir de geliyor benle ilk günümü görmek istemiş"

Çocuğu ilk defa okula başlayan anneler gibiydi.

"İyi yapmış tek bırakmasın seni ilk günlerden"

"Ben nereye gitsem oraya geliyor cemre yıldım göndericem en kısa zamanda bunu."

"Ben daha evlenip yuva kuracaktım burada neden öyle dediniz hanımefendi"

"Emir saçmalama" dedim

Cemre kesin kırılmıştı ve bunu onaylayan bir cümle kurdu.

"İşim var benim sonra konuşuruz iyi şanslar öğretmenim"

AŞKIN EĞİTİMİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin